Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkeilettekö miehet parinvalinnassa ettei kannata yrittää sitä kauneinta?

Vierailija
14.04.2019 |

Koska kaunis on niin haluttu ja todennäköisemmin vaihtaa sinut parempaan, vaan pyritte ensisijaisesti saamaan jonkun taviksemman naisen?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän jotkut miehet ovat tällä palstalla kertoneet. Sitten kuitenkin salaa haaveilevat kauniimmista tai kuolaavat ihan avoimesti. 

Vierailija
2/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa miehistä yrittää saada kauneimmman naisen itselleen.

Minua on aina kiinnostanut se, että miehet eivät näe peilistä turpeanaamaista, karvaista ja lihavaa vuorenpeikkoa.

Päivänsäde ja läskimenninkäinen -trauma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mikä kenestäkin on kaunein vaihtelee. Niin miesten kuin naistenkin suhteen.

Vierailija
4/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritä enää mitään. Oon liian huono. Kaikki naiset ansaitsevat vain parasta. Ja se ei ole mä. Kukaan ei tykkää mun jutuista. Ihan hyvin he ovat tähänkin asti pärjänneet ilman mua. :( :( :(

Vierailija
5/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti haaveile kauneimmasta. Tärkeintä on, että nainen on tarpeeksi hyvännäköinen; erilaiset naiset ovat omalla tavallaan hyvännäköisiä eikä kaikissa voi yhdistyä kaikki samat kauniit piirteet. 

Kaunis nainen ei myöskään välttämättä aktiivisesti vaihda parempaan, koska naisessa voi olla vikoja ja epävarmuutta, minkä vain nainen itse tietää. Toki jos vaihtamisella tarkoitetaan sitä että kiinnostuneita miehiä pyörii ympärillä ja joku saa taivuteltua naisen omaan karsinaansa, voidaan sitten puhua vaihtamisesta. 

Miehillä on myös monenlaisia fetisistisiä mieltymyksiä erilaisiin naisiin, kun taas pessimistien mukaan kaikki naiset haaveilevat perinteisen maskuliinisesta alfasta eli esim.sairaalloisen lihaville miehille ei ole ihailijoita, mutta naisille kyllä on. 

Miehet pitävät vaihtelusta (teoriassa). Nainen sen sijaan ei välttämättä halua koskaan kokeilla pientä penistä tai lyhyttä miestä oltuaan isopeniksisen tai ison miehen kanssa. 

Vierailija
6/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain sen kauneimman ihan yrittämättä. Varmasti ihan sen takia, että taktikoinnin sijasta olin oma itseni, näin hänet ensisijaisesti ihmisenä, enkä ole koskaan uskonut mihinkään näihin parisuhdemarkkinahumpuukiteorioihin.

Vierailija
7/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

En varsinaisesti haaveile kauneimmasta. Tärkeintä on, että nainen on tarpeeksi hyvännäköinen; erilaiset naiset ovat omalla tavallaan hyvännäköisiä eikä kaikissa voi yhdistyä kaikki samat kauniit piirteet. 

Kaunis nainen ei myöskään välttämättä aktiivisesti vaihda parempaan, koska naisessa voi olla vikoja ja epävarmuutta, minkä vain nainen itse tietää. Toki jos vaihtamisella tarkoitetaan sitä että kiinnostuneita miehiä pyörii ympärillä ja joku saa taivuteltua naisen omaan karsinaansa, voidaan sitten puhua vaihtamisesta. 

Miehillä on myös monenlaisia fetisistisiä mieltymyksiä erilaisiin naisiin, kun taas pessimistien mukaan kaikki naiset haaveilevat perinteisen maskuliinisesta alfasta eli esim.sairaalloisen lihaville miehille ei ole ihailijoita, mutta naisille kyllä on. 

Miehet pitävät vaihtelusta (teoriassa). Nainen sen sijaan ei välttämättä halua koskaan kokeilla pientä penistä tai lyhyttä miestä oltuaan isopeniksisen tai ison miehen kanssa. 

Tiedoksi: iso peenis voi tehdä kipeää. Ja itse olen tällä hetkellä ihastunut lyhyehköön mieheen, vaikka olen seurustellut pitempienkin kanssa. 

Teoriasi ovat hassuja. Sinusta huomaa, että olet oikeasti täysin tietämätön ihmissuhteista. 

Vierailija
8/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, mikä kenestäkin on kaunein vaihtelee. Niin miesten kuin naistenkin suhteen.

Aika jännä tää ku oon nätti nainen ja joka kerta, joka kerta, kukaan mies ei ole pitänyt minua ei-kauniina. Kaikki aina ihastuvat minuun heti. Uskon siis että minkä miehet näkee kauniina ei vaihtele, muuten olisi myös sellaisia miehiä jotka ei pitäisi minua yhtään kauniina.

Vierailija
9/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole noin jaksanut laskelmoida. Tähän mennessä on riittänyt että juttu luistaa ja kipinää syntyy.

Vierailija
10/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin tulevaa vaimoani (taso max 7) sokkodeittaamaan toisen naisen (8.5-9) kämpiltä suoraan. Tuo nymfomaniaankin taipuvainen kaunokainen naureskeli "kyllä sä tuut takaisin, pelkästään jo seksin takia".

En mennyt. Ja rehellinen syy oli se, etten minä, seiskan jeppe, olisi pystynyt "pitämään" häntä mitenkään.

(Se miten ylipäätään olin päässyt tasoani selkeästi korkeammalla olevan naisen pöksyihin olikin sitten onnekas sattuma ja tuossa vaiheessa (pano)suhdetta oli kestänyt jo viitisen viikkoa...)

Vierailija
11/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite oli vähintään 9,5. Sain kympin naisen.

Vierailija
12/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä ihastu komeimpiin miehiin. Ei se ole taktikointia vaan äly ja tunne sanoo, että emme olisi tasapainoinen pari. Sen sijaan joku tavallisempi, jossa on joku juttu, saa kiinnostumaan.

Liian hyvännäköisen kanssa oma itsetunto romahtaa, en ole kaunis.

Vierailija
13/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteessa järkeilee,harva jaksaa ottaa suurta määrää pakkeja.Ei sitä mietitä jättääkö nainen joskus myöhemmin.

Vierailija
14/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi: iso peenis voi tehdä kipeää. Ja itse olen tällä hetkellä ihastunut lyhyehköön mieheen, vaikka olen seurustellut pitempienkin kanssa. 

Teoriasi ovat hassuja. Sinusta huomaa, että olet oikeasti täysin tietämätön ihmissuhteista. 

Se on penis eikä 'peenis'. Kirjoitatko myös vaginan 'vaagina'?

Vierailija
15/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on penis eikä 'peenis'. Kirjoitatko myös vaginan 'vaagina'?

Ai jukra, enpä tiennytkään tuota! Kiitos, kun annat meille parisuhdevinkkien lisäksi myös oikeinkirjoitusohjeita!

Vierailija
16/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri näin. Nuorempana näin, kuinka kauniiden naisten ympärillä pyöri aina kaikenlaista yrittäjää. En jaksanut lähteä niihin kilpalauluihin mukaan. Taviksemman saa helpommin ja elämäkin taviksemman naisen kanssa on todennäköisesti antoisampaa.

Vierailija
17/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa pääasiassa luonne. 😁On nainen. Itsetunto ei oo ulkonäöstä kiinni, ei myöskään nii et ihmiset jotka on ympärillä et mua kiinnostais se pinta. Joten pystyisin seurustelee sekä komean että "ruman" kanssa

Vierailija
18/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmasta voi haaveilla ja vilkuilla mutta miehet on realisteja ja tietää ettei paukut riitä kauneimpaan. Naisten kaveriporukasta mieluisin on se normaalivartaloinen, joka meikkaa hillitysti 👍

Vierailija
19/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parittelussa tärkeintä on helppous. Ulkonäköä voi katsoa sitten aamulla kun enimmät promillet on haihtuneet.

Joskus on mallia karkuun ja toisinaan sellainen että haluaa tavata uudestaan. Innokkuus sängyssä on kuitenkin se naisen ratkaisevin juttu. Siitä ei voi tinkiä.

Vierailija
20/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä luonne on sittenkin se tärkein asia. Olisi aivan kauhea skenaario olla suhteessa tosi kauniin ihmisen kanssa, mutta ei sitten tulisikaan arjessa toimeen. Ihmiset ovat luonteeltaan ja arvostuksiltaan yms. tosi erilaisia. Mielestäni ihmiset ovat ulkonäöltään lähes aina ok, mutta luonne on sitten se, jota on vaikea saada sopimaan yhteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi