Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkeilettekö miehet parinvalinnassa ettei kannata yrittää sitä kauneinta?

Vierailija
14.04.2019 |

Koska kaunis on niin haluttu ja todennäköisemmin vaihtaa sinut parempaan, vaan pyritte ensisijaisesti saamaan jonkun taviksemman naisen?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todennut että on ihan turha tehdä mitään aloitteita naisille jos ne eivät ole osoittaneet ensin selvästi mielenkiintoa minua kohtaan. Jos menet esim. baarissa ottamaan pakit joltain naiselta, niin käytännössä saat pakit myös kaikilta tapahtuman nähneiltä naisilta. Kun opin tämän läksyn joskus parikymppisenä, niin sen jälkeen olen itse päässyt asemaan jossa voin valita kenen kanssa natsaa ja kenen kanssa ei. Kaikista kauneimmilla naisilla on samanlainen tilanne että heidän ei tarvitse paljon vilkuilla, kun aina on joku innokas yrittämässä päästä pöksyihin. En tykkää lähteä mihinkään kilpalaulantaan, joten jätän suosiolla heidät näille innokkaille riiajille.

Vierailija
102/108 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaivautua yrittämään ketään? Ei siitä saa kuin pahan mielen itselleen.

Oma kokemukseni on, kun viimeksi yritin, kaksi ihmistä tuli ihan tyytyväisiksi. Tosin pikkasen myöhemmin - ei silloin - sen voin tunnustaa. Enkä minä tiedä ollaanko me nyt vaan hyvänpäivän tuttuja, kavereita, tai ystäviä. Tuleeko meistä pari, ei mitään varmuutta, mutta ei kai  kukaan nainen viettäisi neljää ja puoltatuntia täysin vastenmielisen miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Eiköhän parinvalinta ole muutakin kuin vertailua ja valitsemista?

Elämässä tavataan ihmisiä, tutustutaan, ihastutaan, rakastutaan....

Joskus tuttavuus syvenee seurusteluksi ja rakkaus kasvaa vähitellen ilman mitään järkkyä ihastumisvaihetta.

Ovatko nämä aloitukset provoja, vai pelkästään peräkammarinpoikien/tyttöjen kirjoituksia itselleen tuntemattomasta aiheesta?

Sä et mikään aspi ole, aspeilla ei ole tarvetta tuommoiselle pumpulille.

Sulla on stereotyyppinen kuva asiasta.

Kyllä minua pidetään ilmeettömänä ja töykeänäkin...

Juu, ei ole diagnoosia, mutta parin ammattilsisen vahva veikkaus kyllä.

Vierailija
104/108 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen todennut että on ihan turha tehdä mitään aloitteita naisille jos ne eivät ole osoittaneet ensin selvästi mielenkiintoa minua kohtaan. Jos menet esim. baarissa ottamaan pakit joltain naiselta, niin käytännössä saat pakit myös kaikilta tapahtuman nähneiltä naisilta. Kun opin tämän läksyn joskus parikymppisenä, niin sen jälkeen olen itse päässyt asemaan jossa voin valita kenen kanssa natsaa ja kenen kanssa ei. Kaikista kauneimmilla naisilla on samanlainen tilanne että heidän ei tarvitse paljon vilkuilla, kun aina on joku innokas yrittämässä päästä pöksyihin. En tykkää lähteä mihinkään kilpalaulantaan, joten jätän suosiolla heidät näille innokkaille riiajille.

Ei kilpalaulannalle, pisteet siitä!

Vierailija
105/108 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle

kokeile laittaa päälle sellainen Octoberfest-mekko, mikähän sen nimi nyt olikaan... Veikkaan että positiivista huomiota tulee välittömästi.

Vierailija
106/108 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap:lle

kokeile laittaa päälle sellainen Octoberfest-mekko, mikähän sen nimi nyt olikaan... Veikkaan että positiivista huomiota tulee välittömästi.

Dirndl

Vierailija
107/108 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kaveriporukasta mieluisin on se normaalivartaloinen, joka meikkaa hillitysti 👍

Eikös se ole usein oikeasti parhaimman näköinen, jonka ei tarvii naamaripakkeloida naamaansa ja jolla itsetunto kestää...

Vierailija
108/108 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röntgenkatse kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kaveriporukasta mieluisin on se normaalivartaloinen, joka meikkaa hillitysti 👍

Eikös se ole usein oikeasti parhaimman näköinen, jonka ei tarvii naamaripakkeloida naamaansa ja jolla itsetunto kestää...

No ei oikeasti ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi