Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkeilettekö miehet parinvalinnassa ettei kannata yrittää sitä kauneinta?

Vierailija
14.04.2019 |

Koska kaunis on niin haluttu ja todennäköisemmin vaihtaa sinut parempaan, vaan pyritte ensisijaisesti saamaan jonkun taviksemman naisen?

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nätti nainen. Koko elämäni olen saanut kuulla, että miehet pelkää minua. Haluaisin tietää, onko tämä totta?

Saan paljon huomiota ja kehuja, mutta harvoin pyydetään treffeille tai miehet tekee aloitteita. Olen aika yksinäinen. Yksi pitkä parisuhde on, loppui kun kasvoimme erillemme.

Kauniina naisena sinulla on varmasti miehiä jo jonossa joten en viitsisi lähteä kisaamaan huomiostasi.

Vierailija
62/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nätti nainen. Koko elämäni olen saanut kuulla, että miehet pelkää minua. Haluaisin tietää, onko tämä totta?

Saan paljon huomiota ja kehuja, mutta harvoin pyydetään treffeille tai miehet tekee aloitteita. Olen aika yksinäinen. Yksi pitkä parisuhde on, loppui kun kasvoimme erillemme.

Kauniina naisena sinulla on varmasti miehiä jo jonossa joten en viitsisi lähteä kisaamaan huomiostasi.

Tämä. Ei vaan jaksa. Helpompi vetää käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sekin vaikuttaa, jos mies on pulleampi tai isokokoisempi itse, niin naisen vartalossa voi miellyttää vähän isommat muodot.

tai jos mies on esim laiha, nii ne yleensä tykkää laihoista naisista. :DD

sit jos on roteva/miehekäs, nii yleensä tykkää jstn kurvikkaista tai pyöreistäki. :D

sit jos joku hirvee bodari nii yleensä ne tykkää bodarinaisista. :D

mut kyl siinki on vähän eroo et millasta pitää esim kauneimpana. jotkut pitää esim babyface ja kiltin näköstä naisellisimpana ja kauneimpana, ja jotkut megan fox tyyppistä, ku taas jotkut ei ollenkaan pidä sen tyyppisist. :D tietty varmaa sänkyy menee kaikkien kanssa suuri osa, mutta jotkut just pitää enemmn ilkeen näkösist ja jotkut kiltin näkösist, toi jakaa mun mielest kans mielipiteitä.

Vierailija
64/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeilevät ennemminkin, että sillä kauniilla on jo joku, eivätkä siksi yritä. Jos saavat selville, että se kaunein olisi vapaa, niin silloin osa uskaltautuu yrittämään.

Vierailija
65/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sekin vaikuttaa, jos mies on pulleampi tai isokokoisempi itse, niin naisen vartalossa voi miellyttää vähän isommat muodot.

tai jos mies on esim laiha, nii ne yleensä tykkää laihoista naisista. :DD

sit jos on roteva/miehekäs, nii yleensä tykkää jstn kurvikkaista tai pyöreistäki. :D

sit jos joku hirvee bodari nii yleensä ne tykkää bodarinaisista. :D

mut kyl siinki on vähän eroo et millasta pitää esim kauneimpana. jotkut pitää esim babyface ja kiltin näköstä naisellisimpana ja kauneimpana, ja jotkut megan fox tyyppistä, ku taas jotkut ei ollenkaan pidä sen tyyppisist. :D tietty varmaa sänkyy menee kaikkien kanssa suuri osa, mutta jotkut just pitää enemmn ilkeen näkösist ja jotkut kiltin näkösist, toi jakaa mun mielest kans mielipiteitä.

:D

:D:D:D

:DD

D:D

Vierailija
66/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä osuva. Ei meikäläisellä ole yleensä mitään jakoa jollei sitten jollain tavalla pääse juttelemaan ikäänkuin vaivihkaa. Jos jutteluasteelle pääsee niin sitten alkaa yleensä tie avautua.

Vierailija
67/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no en todellakaan pysty ajatella, että "liian kauniin" naisen kanssa tulisi mitään, kun oma itsetunto alkaa jarruttelemaan hyvissä ajoin. Vaikka tämä nainen osoittaisi kiinnostustakin, en suostu uskomaan että "oikeesti".

Vierailija
68/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniina naisena harmittaa se, ettei miehet uskalla terveellä tavalla lähestyä. Olen kuitenkin ihan tavallinen ja hyväksyn ihmiset sellaisina kuin ovat.:)

On lisäksi ikävä yleistys, että hyvä ulkonäkö altistaa pettämiselle, näin se ei ainakaan minun tapauksessa ole, sillä en tahdo tehdä toiselle sellaista, jota en itsekään haluaisi kokea.

Vierailija
69/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniina naisena harmittaa se, ettei miehet uskalla terveellä tavalla lähestyä. Olen kuitenkin ihan tavallinen ja hyväksyn ihmiset sellaisina kuin ovat.:)

On lisäksi ikävä yleistys, että hyvä ulkonäkö altistaa pettämiselle, näin se ei ainakaan minun tapauksessa ole, sillä en tahdo tehdä toiselle sellaista, jota en itsekään haluaisi kokea.

Ei kyse ole uskaltamisesta vaan siitä ettei kannata haaskata aikaansa kun jonossa on arvatenkin jo niitä palomiehiä ja vastaavia joista on mukava valita se mieluisin.

Vierailija
70/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä huolta ja murhetta jos vaikka sattuiskin saamaan kympin naisen kun itse olen hyvänä päiväna seiskan jäbä. Koko ajan sais olla varuillaan et missäköhän se nyt on pettämässä, baarissa pitäis hätyytellä innokkaat kosijat pois jne..Joo ei kiitos otan oman tasoiseni naisen ihan mielellään.

M34

Vierailija
71/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole uskaltamisesta vaan siitä ettei kannata haaskata aikaansa kun jonossa on arvatenkin jo niitä palomiehiä ja vastaavia joista on mukava valita se mieluisin.

Näin ei suinkaan ole asian laita. Työskentelen naisvaltaisella alalla ja miehiset kontaktit todella lyhytkestoiset ja muodolliset. En ole nähnyt ketään jonottamassa ovellani tai pörräämässä perässäni. Ehkä vaikutan liian "jäiseltä" ulkoisesti? Sisimmässä palaa kuitenkin halu löytää se oikea vastapari, jonka kanssa olisi hyvä olla, olosuhteista riippumatta ja suhteessa, jossa riittäisi ymmärrystä, ystävyyttä, kunnioitusta ja rakkautta puolin ja toisin.:) Tässä ei ole kyse ulkonäöstä, vaan siitä, kuka uskaltaa lähestyä ja kohdata ihmisen ihmisenä vaan.:)

Vierailija
72/108 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa yrittää kauniita kun valta-asetelma olisi heti väärin päin. Nainen vain heittäisi kaikkeen "olen sinua kauniimpi joten sinun pitää tehdä niinkuin minä haluan tai lähden". Typerää.

Vierailija
73/108 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ei suinkaan ole asian laita. Työskentelen naisvaltaisella alalla ja miehiset kontaktit todella lyhytkestoiset ja muodolliset. En ole nähnyt ketään jonottamassa ovellani tai pörräämässä perässäni. Ehkä vaikutan liian "jäiseltä" ulkoisesti? Sisimmässä palaa kuitenkin halu löytää se oikea vastapari, jonka kanssa olisi hyvä olla, olosuhteista riippumatta ja suhteessa, jossa riittäisi ymmärrystä, ystävyyttä, kunnioitusta ja rakkautta puolin ja toisin.:) Tässä ei ole kyse ulkonäöstä, vaan siitä, kuka uskaltaa lähestyä ja kohdata ihmisen ihmisenä vaan.:)

No joku mieshän ei voi asiaa tietää. Meidän kirjoissamme olet varattu tai sinussa on jotain todella pahasti vialla. Molemmat ovat normaalille miehelle hälytyssignaali joka kehoittaa olemaaan ajattelematta sinua missään muodossa romanttisesti.

Oletko harkinnut aloitteen tekemistä itse? Tietysti olet ja seuraavaksi kuulemme kuinka joku mies tylytti sinut pois ja itsetuntosi mureni tämän vuoksi. Se taas johtui siitä, että mies säikähti näinkin kauniin naisen lähestymistä.

Vierailija
74/108 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, mikä kenestäkin on kaunein vaihtelee. Niin miesten kuin naistenkin suhteen.

Aika jännä tää ku oon nätti nainen ja joka kerta, joka kerta, kukaan mies ei ole pitänyt minua ei-kauniina. Kaikki aina ihastuvat minuun heti. Uskon siis että minkä miehet näkee kauniina ei vaihtele, muuten olisi myös sellaisia miehiä jotka ei pitäisi minua yhtään kauniina.

Minä taas en objektiivisesti katsoen ole kaunis lainkaan, mutta aina löytyy osa miehistä, jotka pitävät minua sellaisena. Osa ei taas edes huomaa. Minussa siis on jotain muuta sellaista kuin missikauneus, mikä vetoaa johonkin osaan miehistä (ja naisista)

Vierailija
75/108 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättyvyydessä suurin komponentti on subjektiivista, esim. kaunein nainen jonkun mielestä ei välttämättä sytytä jotakin toista miestä. Tämä on itselle ilmiselvää esim. monen miehen kuolaaman Emma Watsonin kohdalla, jota en ole koskaan henkilökohtaisesti nähnyt viehättävänä siinä mielessä.

Ulkonäön arvostelu numeroilla 1-10 on pseudotiedettä.

Vierailija
76/108 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi nainen haluaisi mieluummin palomiehen...?

Vierailija
77/108 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä huolta ja murhetta jos vaikka sattuiskin saamaan kympin naisen kun itse olen hyvänä päiväna seiskan jäbä. Koko ajan sais olla varuillaan et missäköhän se nyt on pettämässä, baarissa pitäis hätyytellä innokkaat kosijat pois jne..Joo ei kiitos otan oman tasoiseni naisen ihan mielellään.

M34

Huono itsetunto on turn-off.

Vierailija
78/108 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoite oli vähintään 9,5. Sain kympin naisen.

Olen nähnyt kympin naisen kerran elämässäni. Te annatte kyllä pisteitä aika miten sattuu.

Vierailija
79/108 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja itse voin sanoa että minulla on kaksi ehdotonta kriteeriä miehelle:

1. Ei saa olla liian hyvännäköinen

2. Ei saa olla liian hyvätuloinen

Riski siihen että mies pettää kasvaa näkemykseni mukaan exponentiaalisesti jos mies on jompaakumpaa edellä mainittua saati kumpaakin koska halukkaita naisia riittää vaikka muille jakaa.

Otin siis oikein mielelläni ihan tavismiehen. Ok näköisen ja ihan kivasti toimeentulevan mutta en rikasta tai erityisen hyvännäköistä.

Eli kun nainen muotoilee tasoteorian eri sanoilla, se saakin yläpeukkuja naisilta, kun normaalisti vaan alapeukutetaan ja kiistetään. 

Vierailija
80/108 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri vastannut rehellisesti ja järjetön vyöry alapeukkuja. Taas kerran hyvä esimerkki siitä ettei kannata olka rehellinen jos nainen kysyy "jotain perustavanlaatuista juttua".

Naiset vihaavat totuutta, ja rakastavat valheita. Paras valehtelija menestyy.

Tämän tajuaminen nuorena oli kyllä katkera hetki. Miten voi rakastaa sellaista ihmistä, joka aina valitsee miellyttävän valheen ja hylkää totuuden? Ei ainakaan tasavertaisena, aikuisena ihmisenä. Ei ihmisenä, jota voi kunnioittaa.

Lopulta löysinkin lievästi aspergerioireisen insinöörinaisen, jolla ei tätä perustavanlaatuista vikaa ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan