Järkeilettekö miehet parinvalinnassa ettei kannata yrittää sitä kauneinta?
Koska kaunis on niin haluttu ja todennäköisemmin vaihtaa sinut parempaan, vaan pyritte ensisijaisesti saamaan jonkun taviksemman naisen?
Kommentit (108)
Aika harva nainen pitää itseään erityisen kauniina ja odottaa saavuttavansa ulkonäöllään jotain ylimääräistä. On tietysti näitäkin mutta tasapainoiseen suhteeseen heitä on aika vaikea kuvitella. Itse olen ihastunut ja rakastunut vain naisiin, jotka tunnen. Ja monesti yleisesti kauniina pidettyihin naisiin on helppo tutustua kun osaa käyttäytyä ja puhuu niinkuin toiselle ihmiselle puhutaan ja unohtaa ne iskurepliikit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, mikä kenestäkin on kaunein vaihtelee. Niin miesten kuin naistenkin suhteen.
Aika jännä tää ku oon nätti nainen ja joka kerta, joka kerta, kukaan mies ei ole pitänyt minua ei-kauniina. Kaikki aina ihastuvat minuun heti. Uskon siis että minkä miehet näkee kauniina ei vaihtele, muuten olisi myös sellaisia miehiä jotka ei pitäisi minua yhtään kauniina.
Kyllä kauniit ovat kauniita kaikkien silmiin. Sen lisäksi meillä jokaisella tietysti on henkilökohtaisia mieltymyksiä, eli lyhyttukkainen kaunotar/komistus ei välttämättä kaikkia värähdytä, vaikka tämän näkeekin olevan eteerisen kaunis/uskomattoman komea. Samoin kuin pitkät hiukset voivat tehdä "suohirviöstäkin" viehättävän sellaisen silmiin, jolle pitkät hiukset ovat se juttu.
Ei pidä paikkaansa.
Kun käydään tyttöporukalla ulkona, niin poikkeuksetta miehet lähestyy ainakin ensimmäiseksi sitä kaunotarta. Emme me muutkaan rumia ole, hoikkia ja perusnättejä, mutta tämä ystävätär on oikeasti missimäisen kaunis nainen siroine kasvonpiirteinen ja suurine rintoineen. Häntä lähestyvät miehet ovat puolestaan aika laidasta laitaan; on perinteisen komeaa pitkää miestä, toisaalta verkkareihin pukeutuvaa junttia ja sitten tietysti reippaasti iäkkäämpiä setämiehiä.
Tiivistettynä, miehet ihan omasta peilikuvastaan riippumatta tuntuvat yrittävän ensisijaisesti sitä kauneinta. Jos kaunotar ei lämpeä, voidaan kääntyä tämän vaatimattomamman ystävän puoleen. Tutkitusti miehillä on myös taipumus arvioida oma viehättävyytensä yläkanttiin.
Kyllä järkeilen koska kauneimmat ovat yleensä surkeimpia sängyssä
Minusta tuntuu että kasvojen suhteen miehet on yhtenäisempiä kauneuskäsityksissään mutta vartalo jakaa enemmän mielipiteitä.
Järkeilen, ettei kannata yrittää. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että kasvojen suhteen miehet on yhtenäisempiä kauneuskäsityksissään mutta vartalo jakaa enemmän mielipiteitä.
Tuo voi pitää paikkansa. Varmaan sekin vaikuttaa, jos mies on pulleampi tai isokokoisempi itse, niin naisen vartalossa voi miellyttää vähän isommat muodot.
Ex-miehen isoisä oli antanut hänelle ohjeen lähestyä aina kauneimpia naisia, koska kauneimmat ovat yksinäisiä, kun kenenkään itsetunto ei riitä lähestymään.
Näillä ohjeilla lähestyi minua kuulemma, paras kohteliaisuus, jonka olen koskaan saanut, oli totta tai ei.
Exällä on rautainen itsetunto ja hyvä itseironinen huumorintaju, niillä hurmasi minut. Pitkä mies ja persoonallisen näköinen.
Olen nätti nainen. Koko elämäni olen saanut kuulla, että miehet pelkää minua. Haluaisin tietää, onko tämä totta?
Saan paljon huomiota ja kehuja, mutta harvoin pyydetään treffeille tai miehet tekee aloitteita. Olen aika yksinäinen. Yksi pitkä parisuhde on, loppui kun kasvoimme erillemme.
No en todellakaan. Kyllä mä olen aina ottanut sen, jonka olen halunnutkin. Nykyinen vaimo on ihan tajuttoman kaunis ilmestys, mutta hurmasi itse asiassa kauneuden sijaan huumorintajullaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun käydään tyttöporukalla ulkona, niin poikkeuksetta miehet lähestyy ainakin ensimmäiseksi sitä kaunotarta. Emme me muutkaan rumia ole, hoikkia ja perusnättejä, mutta tämä ystävätär on oikeasti missimäisen kaunis nainen siroine kasvonpiirteinen ja suurine rintoineen. Häntä lähestyvät miehet ovat puolestaan aika laidasta laitaan; on perinteisen komeaa pitkää miestä, toisaalta verkkareihin pukeutuvaa junttia ja sitten tietysti reippaasti iäkkäämpiä setämiehiä.
Tiivistettynä, miehet ihan omasta peilikuvastaan riippumatta tuntuvat yrittävän ensisijaisesti sitä kauneinta. Jos kaunotar ei lämpeä, voidaan kääntyä tämän vaatimattomamman ystävän puoleen. Tutkitusti miehillä on myös taipumus arvioida oma viehättävyytensä yläkanttiin.
Kiitos faktoista. Näin oletinkin. Sama muuten pätee toisinkin päin. Meillä on yksi tumma, pitkä ja komea mies jota naiset lähestyy. Muita peruskomeita ja myös taviksemman näköisiä on joukossa, mutta porukalla kun olemme, niin jos jotain lähestytään, niin se on juuri se yksi mies.
Kauneudesta ei ole haittaa naiselle. Tosin olen aina katsonut sitä pilkettä silmissä.
Vaimoni on ihana, kaunis nainen.
Minun mielestä!
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
En varsinaisesti haaveile kauneimmasta. Tärkeintä on, että nainen on tarpeeksi hyvännäköinen; erilaiset naiset ovat omalla tavallaan hyvännäköisiä eikä kaikissa voi yhdistyä kaikki samat kauniit piirteet.
Kaunis nainen ei myöskään välttämättä aktiivisesti vaihda parempaan, koska naisessa voi olla vikoja ja epävarmuutta, minkä vain nainen itse tietää. Toki jos vaihtamisella tarkoitetaan sitä että kiinnostuneita miehiä pyörii ympärillä ja joku saa taivuteltua naisen omaan karsinaansa, voidaan sitten puhua vaihtamisesta.
Miehillä on myös monenlaisia fetisistisiä mieltymyksiä erilaisiin naisiin, kun taas pessimistien mukaan kaikki naiset haaveilevat perinteisen maskuliinisesta alfasta eli esim.sairaalloisen lihaville miehille ei ole ihailijoita, mutta naisille kyllä on.
Miehet pitävät vaihtelusta (teoriassa). Nainen sen sijaan ei välttämättä halua koskaan kokeilla pientä penistä tai lyhyttä miestä oltuaan isopeniksisen tai ison miehen kanssa.
Oletko, Mies1985, puhunut terapeutillesi tuosta sinua pitkään vaivanneesta ikäkriisistä? Jos keskustelisit asian selväksi, ehkä hyväksyisit olevasi kohta 35-vuotias aikuinen mies, lakkaisit kuolaamasta varhaisteinityttöjä ja vihdoinkin uskaltautuisit pääsemään poikuudestasikin? Olisi nimittäin huomattavasti uskottavampaa, jos sinulla olisi edes yhden kerran kokemus siitä, mistä sinä saarnaat.
Sinun ja useiden muiden palstalla kirjoittavien reaktioiden perusteella kyseinen nimimerkki taitaa monesti osua oikeaan jutuillaan. Sen verran kiivaita ja suoraan henkilökohtaisuuksiin meneviä vastauksia hän nimittäin tuntuu hyvin usein saavan. Mikäli kyseessä olisi vain joku kylähullu jorinoineen, niin ei teistä kukaan jaksaisi reagoida tuolla tavoin.. Olisiko ehkä aika katsoa peiliin ja kysyä: kykenenkö edes ylipäätänsä objektiiviseen ja kriittiseen ajatteluun? Ja tämän jälkeen yrittää muodostaa argumentteja ja jättää lapsellinen sekä älyllisesti laiska olkiukkoilu kokonaan väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti haaveile kauneimmasta. Tärkeintä on, että nainen on tarpeeksi hyvännäköinen; erilaiset naiset ovat omalla tavallaan hyvännäköisiä eikä kaikissa voi yhdistyä kaikki samat kauniit piirteet.
Kaunis nainen ei myöskään välttämättä aktiivisesti vaihda parempaan, koska naisessa voi olla vikoja ja epävarmuutta, minkä vain nainen itse tietää. Toki jos vaihtamisella tarkoitetaan sitä että kiinnostuneita miehiä pyörii ympärillä ja joku saa taivuteltua naisen omaan karsinaansa, voidaan sitten puhua vaihtamisesta.
Miehillä on myös monenlaisia fetisistisiä mieltymyksiä erilaisiin naisiin, kun taas pessimistien mukaan kaikki naiset haaveilevat perinteisen maskuliinisesta alfasta eli esim.sairaalloisen lihaville miehille ei ole ihailijoita, mutta naisille kyllä on.
Miehet pitävät vaihtelusta (teoriassa). Nainen sen sijaan ei välttämättä halua koskaan kokeilla pientä penistä tai lyhyttä miestä oltuaan isopeniksisen tai ison miehen kanssa.
Oletko, Mies1985, puhunut terapeutillesi tuosta sinua pitkään vaivanneesta ikäkriisistä? Jos keskustelisit asian selväksi, ehkä hyväksyisit olevasi kohta 35-vuotias aikuinen mies, lakkaisit kuolaamasta varhaisteinityttöjä ja vihdoinkin uskaltautuisit pääsemään poikuudestasikin? Olisi nimittäin huomattavasti uskottavampaa, jos sinulla olisi edes yhden kerran kokemus siitä, mistä sinä saarnaat.
Sinun ja useiden muiden palstalla kirjoittavien reaktioiden perusteella kyseinen nimimerkki taitaa monesti osua oikeaan jutuillaan. Sen verran kiivaita ja suoraan henkilökohtaisuuksiin meneviä vastauksia hän nimittäin tuntuu hyvin usein saavan. Mikäli kyseessä olisi vain joku kylähullu jorinoineen, niin ei teistä kukaan jaksaisi reagoida tuolla tavoin.. Olisiko ehkä aika katsoa peiliin ja kysyä: kykenenkö edes ylipäätänsä objektiiviseen ja kriittiseen ajatteluun? Ja tämän jälkeen yrittää muodostaa argumentteja ja jättää lapsellinen sekä älyllisesti laiska olkiukkoilu kokonaan väliin.
On lapsellista vastailla itselleen/puolustaa itseään eri nimimerkeillä. Asperger ei tuollaista teetä, sinulla on jokin muu vialla.
Yksi kaveri vastannut rehellisesti ja järjetön vyöry alapeukkuja. Taas kerran hyvä esimerkki siitä ettei kannata olka rehellinen jos nainen kysyy "jotain perustavanlaatuista juttua".
Mulla ainakin tuulee mieleen vain sänkyyn yrittäjät, kun he alkavat kehua kauneuttani. Ei oikein tehoa minuun sellainen.
Aa, miehetkö haluaa kokeilla löysäpilluista naista kireän jälkeen? No, jos kerran näin on, niin ymmärrän kokeiluteoriasi.
Kyse ei ole ulkonäöstä ollenkaan vaan luottamuksesta. Naiseen ei voi noin yleisesti luottaa yhtään.
Mulle ei ole ollut ulkonäkö koskaan tärkeää naisessa vaan luonne ja luottamus.
Vaikka olisit missi niin en silti pysty luottamaan sinuun, koska olet nainen.
Juu järkeilen.
Turha se on keskisarjalaisena lähtee vääntää raskaassa sarjassa ottelevien kanssa jos painoluokka vertaus sallitaan.
Puhuuko ap ny yhdenillan seksisuhteista vai parisuhteesta?
Mä "yritän" aina vain sellaisia naisia jotka kutkuttavat nauruhermojani, ja valaisevat päivän olemuksellaan. Niitä tapaa tosin aika harvoin. Enkä etsikään yhdenillanjuttuja.