Vihaan mun äitiä
En ymmärrä miten vajaa ihminen, sanoo lapselleen, että tapa ittes. Ja se on vain jäävuoren huippu.
Kommentit (14)
Oikeasti välillä harkitse, ei tässä elämässä ole mitään järkeä.
niin minäkin teininä...kun eivät antaneet festarirahaa...
Vierailija kirjoitti:
Kutsuuko sun vanhemmat esim. mökille tai osaavat jopa sopia koska mentäisiin yhdessä. Mulla ei. Isä kerran soitti, että lähdetkö huomenna mökille. Kutsuu hyvin harvoin mihinkään ja aina max päivän varoitusajalla. Sitten wa ryhmissä kuitenkin näen koko ajan kun se lähettelee sen lomista kuvia. Eikai tästä voi päätellä kuin, että suhde minuun ei kiinnosta.
Kumpa saisin noi sukulaiset pois mun wapista enkö voisi vain vaihtaa puh nmeroa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle eivät ole ikinä antaneet enkä ole ikinä käynyt festareilla. Enkä ole edes harkinnut pyytäväni mitään niin kallista. Ap
No minä vihaan sinua niin se tasapainottaa tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsuuko sun vanhemmat esim. mökille tai osaavat jopa sopia koska mentäisiin yhdessä. Mulla ei. Isä kerran soitti, että lähdetkö huomenna mökille. Kutsuu hyvin harvoin mihinkään ja aina max päivän varoitusajalla. Sitten wa ryhmissä kuitenkin näen koko ajan kun se lähettelee sen lomista kuvia. Eikai tästä voi päätellä kuin, että suhde minuun ei kiinnosta.
Ainoat jotka tähän vois vastata on sun vanhemmat. Ei helppo homma, on kokemusta täysin välinpitämättömästä isästä. Silti pärjäsin...
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Voin hyvin kuvitella, että jos lapsenlapsia tulee niin yhtäkkiä munapäitä kiinnostaisikin tavata!!!!
Ei kiitos, ette saa tavata minun lapsia.
Mutta minun nyt ei niitä varmaan kannatakkaan hankkia.
Ikävää .Vanhempasi ovat tosiaan k.päitä.Unohda ne.
Vierailija kirjoitti:
Susta kasvaa mahtava aikuinen.
Olen jo.
Ja oikeastaan molempia vanhempia, ovat kusipäitä!