Kenen Pasi-mies ollut Lillehammerissä vuoden 1993 ja 1994 vuodenvaihteessa?
Siellä norjalainen täysi-ikäinen Ida-tyttö etsii isäänsä. Isä on äitinsä mukaan suomalainen ja miehen nimi on ehkä Pasi. Pasin ikä noin 46-50-vuotta. Ovat olleet uudenvuodenjuhlien jatkoilla 1993 ja 1994 vaihteessa. Kuviakin löytyy. Valokuvauksen lisäksi tehty siis muutakin. Ida syntynyt tästä yhdeksän kuukauden kuluttua.
Valitettavasti en osaa kännykällä linkata. Iltiksessä ja facessa löytyy.
Kommentit (211)
Joojoo, enpä nyt tarkoittanut mitään face kavereita vaan oikeita kavereita jolla on sun puhelinnumero tallennettuna heidän kännykässä. Jos heillä on face tai messenger äppsit niin takuulla ovat antaneet osoitekirjaan käyttöoikeudet.
Jos ei ole oikeassa elämässä kavereita niin no problem sitten. Tai vaihtoehtoisesti jos on joku lisäkännykkä missä on prepaid liittymä jota käyttää vaan facen selaamiseen. Silloinkin kannattaa olla selaamatta kavereitten faceja ettei se ala yhdistämään ja tekemään johtopäätöksiä. Itse tein tuon virheen ja mun oikean nimen se sai selville tuota kautta.
Vierailija kirjoitti:
Joojoo, enpä nyt tarkoittanut mitään face kavereita vaan oikeita kavereita jolla on sun puhelinnumero tallennettuna heidän kännykässä. Jos heillä on face tai messenger äppsit niin takuulla ovat antaneet osoitekirjaan käyttöoikeudet.
Jos ei ole oikeassa elämässä kavereita niin no problem sitten. Tai vaihtoehtoisesti jos on joku lisäkännykkä missä on prepaid liittymä jota käyttää vaan facen selaamiseen. Silloinkin kannattaa olla selaamatta kavereitten faceja ettei se ala yhdistämään ja tekemään johtopäätöksiä. Itse tein tuon virheen ja mun oikean nimen se sai selville tuota kautta.
Ei minun tabletissa mitään numeroita ole. Eikä minua kiinnosta selailla kavereiden juttuja Facebookissa. Eikä nimessäni mitään salattavaa ole. Tässä kaupungissa meitä on kolme samannistä, en tiedä, kuinka monta on koko maassa. Oikeasti en välitä pätkääkään koko asiasta.
Joko on selvinnyt? Onko jääkiekkoilija?
Vierailija kirjoitti:
Hallelujah!
My hero! ♥
AV-mammat! Joko alatte vihdoin ja viimein uskoa, ettei palstamiesten puheet suomimiesten suuresta haluttavuudesta ulkomaalaisten naisten keskuudessa ole tuulesta temmattuja? Tämäkin tunnistamaton suomalaismies sai heti seuraa norjalaisesta naisesta.
Ei siellä Lillehammerissa tuolloin montaa Pasia voinut olla ! Pasi on nyt gakat housuissa !
Vierailija kirjoitti:
AV-mammat! Joko alatte vihdoin ja viimein uskoa, ettei palstamiesten puheet suomimiesten suuresta haluttavuudesta ulkomaalaisten naisten keskuudessa ole tuulesta temmattuja? Tämäkin tunnistamaton suomalaismies sai heti seuraa norjalaisesta naisesta.
Jos oikein käsitin lehtijutusta kahden kännisen yhdenillanpano.
Eihän tuossa ole PASILLE mitään ongelmaa, koska lapsi on jo täysikäinen ja elatusmaksuja ei tarvii maksaa? Vai tuleeko ongelmia, jos PASIN nykyinen vaimo heittää lusikan nurkkaan ja perintö meneekin suoraan NORJAAN?
Vierailija kirjoitti:
Täh? Eikö teillä ole ikinä jatkoja, joissa kännissä sekoillaan? Ei tarvitse ulkomaille lähteä.
Ohis
Onko Pasin sukunimi kenties Kuikka? Pasi Kuikka, Kusi P...?
Vierailija kirjoitti:
Pasi Viheraho on kyseessä.
Siinä tapauksessa tytär kyllä kiroaa katkerasti etsintäänsä jos sattuu isänsä löytämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulin jostain ettei se olisikaan välttämättä Pasi-niminen vaan Jari?? Onko joku muu kuullut samaa.
Älä nyt Pasi yritä. Kuvista sut tunnistaa.
Terv. Naapuri
P.S. muijas lähti tossa pari tuntia sitten muksujen kanssa, että Tsemiä teille nyt vaan
Voi viddu!!!!
Vierailija kirjoitti:
Tiedät yhden sarjapettäjä Pasin. Ikä sopisi hyvin. Näinkin voi häntäheikeille käydä.
Voihanntuosta toki hyvääkin seurata
Länsi-rannikolta?
Tekevälle sattuu, Pasi on kunnon sonni😂
Vierailija kirjoitti:
Annan vinkin: N
Mistäpäin?
Äidin kunniaksi on sanottava että hän ei murhannut lastaan kohtuun vaikka siihen nykyään oikein kannustetaan.
Perintövero kirjoitti:
Eihän tuossa ole PASILLE mitään ongelmaa, koska lapsi on jo täysikäinen ja elatusmaksuja ei tarvii maksaa? Vai tuleeko ongelmia, jos PASIN nykyinen vaimo heittää lusikan nurkkaan ja perintö meneekin suoraan NORJAAN?
Perintöhän menee lapsille , ei puolisolle.
Voi Pasi minkä teit.