Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen Pasi-mies ollut Lillehammerissä vuoden 1993 ja 1994 vuodenvaihteessa?

Vierailija
14.04.2019 |

Siellä norjalainen täysi-ikäinen Ida-tyttö etsii isäänsä. Isä on äitinsä mukaan suomalainen ja miehen nimi on ehkä Pasi. Pasin ikä noin 46-50-vuotta. Ovat olleet uudenvuodenjuhlien jatkoilla 1993 ja 1994 vaihteessa. Kuviakin löytyy. Valokuvauksen lisäksi tehty siis muutakin. Ida syntynyt tästä yhdeksän kuukauden kuluttua.

Valitettavasti en osaa kännykällä linkata. Iltiksessä ja facessa löytyy.

Kommentit (211)

Vierailija
201/211 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mystisiä nämä Pasilan miehet!

Vierailija
202/211 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen vauva sulattaisi velan sydämen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse isänä toivottaisin tervetulleeksi kotiin tutustumaan siskoon ja veljeen. Ja myöntäisin myös kaiken omaisuuden hänen käytettäväkseen.

Rakastan esteettä kaikkia lapsiani tasa-arvoisesti ja minulle olisi sydämen asia tutustua tuollaiseen yllätyslapseen. Olisin todella onnellinen hänestä ja pahoillani kaikista menetetyistä vuosista ja korvaisin ne ehdottomasti taloudellisesti ja henkisesti.

Siihen ei olisi vaimollani mitään sanaa. Kyllä on Pasi onnekas mies kun on noin kauniin tyttären saanut maailmalle.

Ei voi kuin onnitella Pasia. Toivotaan että Pasi on kunnianmies ja ottaa isällisen vastuun edes tutustua omaan tyttäreensä ja tarvittaessa auttaa häntä ja kertoa hänelle juuristaan.

Minä olen henkilökohtaisesti kateellinen pasille.

Olisipa minullakin lapsi :(

Ja Pasi saa kaupan päälle lapsenlapsenkin. 

Tavallaan tuplavoitto. Saa tutustua tyttäreen ja vauvaan joka on vauva!

Ai vauvako on vauva? Älä vaan sano...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/211 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset suhtautuvat tähän kuin jonain rangaistuksena pasille?

”Mitä menit tekemään??”

Ja toinen osa teinisti:” hihii, tiedän että lasten saamiseksi pitää harrastaa seksiä, hihii”

Entä jos Pasin elämä on ollut yhtä shaibaa ja tämä on paras asia, joka siinä on tapahtunut?

Ei mikään ihme, etten viitsi harrastaa itse seksiä enää miesten kanssa ollenkaan, joko ei haluta käyttää ehkäisyä tai sitten ei kestetä vastuuta. Helpompi olla ilman kuin sylkykuppina.

Vierailija
204/211 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki tuon ikäiset Pasit suomessa ovat ihan paskat housuissa.

Tämä. Vihaan isänpäiviä, kun ei tiedä tipahtaako laatikkoon kortti. Karmea yllätys se ainakin olisi.

Vierailija
205/211 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä. Vihaan isänpäiviä, kun ei tiedä tipahtaako laatikkoon kortti. Karmea yllätys se ainakin olisi."

😂😂😂😂😂😂

Vierailija
206/211 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perkele appiukkohan se siellä!

Vierailija
207/211 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi kysellä Iltiksestä, että onko Pasi löytynyt. Ja vihjata, että joku pieni ilmoituksen luontoinen juttu asiasta olisi paikallaan, kun moni kuitenkin haluaisi tietää, että onko juttu edennyt mihinkään.

Vierailija
208/211 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, kyllä tuo kuvan perusteella löytyy, vaikka on aikaa kulunut, niin selvä kuva. Nuori kundi, veikkaisin kuvassa 19-22 v eli syntynyt tod. näk 1970-75.

Vierailija
209/211 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään Pasi ollut vaan yks Pekka tuolta Oulun suunnalta, oli muuten aikas häntäheikki hän aikoinaan.

Vierailija
210/211 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Suomen olympiajoukkueessa monta pasia, ainakin lätkässä oli yksi pakki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme