Kenen Pasi-mies ollut Lillehammerissä vuoden 1993 ja 1994 vuodenvaihteessa?
Siellä norjalainen täysi-ikäinen Ida-tyttö etsii isäänsä. Isä on äitinsä mukaan suomalainen ja miehen nimi on ehkä Pasi. Pasin ikä noin 46-50-vuotta. Ovat olleet uudenvuodenjuhlien jatkoilla 1993 ja 1994 vaihteessa. Kuviakin löytyy. Valokuvauksen lisäksi tehty siis muutakin. Ida syntynyt tästä yhdeksän kuukauden kuluttua.
Valitettavasti en osaa kännykällä linkata. Iltiksessä ja facessa löytyy.
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen ei muista ketä on pannut ja koska? "Joo, se ehkä oli joku Pasi, sillon pantiin vuonna x ja y ilman ehkäisyä ja lapsikin saatiin mut en tiedä missä isä menee nykyään tai kuka se edes on."
Jos olisit lukenut artikkelin kunnolla, tällä naisella on ehkä jotain muutakin elämänhallintaongelmaa.
Ja joo. Olen pannut eräiden suurten kisojen aikaan erästä jääkiekkoilijaa From Sverige. Että jos ehkäisy olisi pettänyt, niin ehkä voisi jälkeläinen pelkän nimen perusteella isäänsä etsiä jossain vaiheessa.
Akateeminen virkanainen olen.
Inge Hammaström?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen ei muista ketä on pannut ja koska? "Joo, se ehkä oli joku Pasi, sillon pantiin vuonna x ja y ilman ehkäisyä ja lapsikin saatiin mut en tiedä missä isä menee nykyään tai kuka se edes on."
Jos olisit lukenut artikkelin kunnolla, tällä naisella on ehkä jotain muutakin elämänhallintaongelmaa.
Ja joo. Olen pannut eräiden suurten kisojen aikaan erästä jääkiekkoilijaa From Sverige. Että jos ehkäisy olisi pettänyt, niin ehkä voisi jälkeläinen pelkän nimen perusteella isäänsä etsiä jossain vaiheessa.
Akateeminen virkanainen olen.
Hyi🤧
Pasin ilme olisi kyllä näkemisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Annan vinkin: N
Ei ole, oli itse kommentoinut Iltalehden jutussa, kun joku oli linkannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpäin?
Ei ole varmuutta, mutta kuvien joita oli, jälkeen lihonnut roimasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo.
Jos maa alkaa polttaa jalkojen alla, niin kannattaa ilmoittautua taannehtivasti hômòksi. Ja kertoa kompuroineensa ulos kaapista loppuvuodesta 1993.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo.
Tämä oli se jonka sukunimi alkoi N,
Itse isänä toivottaisin tervetulleeksi kotiin tutustumaan siskoon ja veljeen. Ja myöntäisin myös kaiken omaisuuden hänen käytettäväkseen.
Rakastan esteettä kaikkia lapsiani tasa-arvoisesti ja minulle olisi sydämen asia tutustua tuollaiseen yllätyslapseen. Olisin todella onnellinen hänestä ja pahoillani kaikista menetetyistä vuosista ja korvaisin ne ehdottomasti taloudellisesti ja henkisesti.
Siihen ei olisi vaimollani mitään sanaa. Kyllä on Pasi onnekas mies kun on noin kauniin tyttären saanut maailmalle.
Ei voi kuin onnitella Pasia. Toivotaan että Pasi on kunnianmies ja ottaa isällisen vastuun edes tutustua omaan tyttäreensä ja tarvittaessa auttaa häntä ja kertoa hänelle juuristaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse isänä toivottaisin tervetulleeksi kotiin tutustumaan siskoon ja veljeen. Ja myöntäisin myös kaiken omaisuuden hänen käytettäväkseen.
Rakastan esteettä kaikkia lapsiani tasa-arvoisesti ja minulle olisi sydämen asia tutustua tuollaiseen yllätyslapseen. Olisin todella onnellinen hänestä ja pahoillani kaikista menetetyistä vuosista ja korvaisin ne ehdottomasti taloudellisesti ja henkisesti.
Siihen ei olisi vaimollani mitään sanaa. Kyllä on Pasi onnekas mies kun on noin kauniin tyttären saanut maailmalle.
Ei voi kuin onnitella Pasia. Toivotaan että Pasi on kunnianmies ja ottaa isällisen vastuun edes tutustua omaan tyttäreensä ja tarvittaessa auttaa häntä ja kertoa hänelle juuristaan.
Minä olen henkilökohtaisesti kateellinen pasille.
Olisipa minullakin lapsi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Pasi saa kaupan päälle lapsenlapsenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Pasi saa kaupan päälle lapsenlapsenkin.
Tavallaan tuplavoitto. Saa tutustua tyttäreen ja vauvaan joka on vauva!
Olin jo tuolloin hómó, eikä minulla seísonùtkaan kunnolla. T. Pasi.
Tunnen olevani tuo kyseinen Pasi-isä.
Uskoisin että tämän miehen nimi on Pasi Mysin,asuu Keravalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät yhden sarjapettäjä Pasin. Ikä sopisi hyvin. Näinkin voi häntäheikeille käydä.
Voihanntuosta toki hyvääkin seurata
Pasi on voinut olla kyllä vielä vuonna 1993 ihan sinkku. Ehkä mennyt myöhemmin naimisiin. Komea mies ollut ja kaunis tytär tämän känniyön seurauksena. Katsellaan, miten asia etenee.
..niinpä, tuohon ikähaarukkaan ajatellen, jos pasi olisi nyt 46, on hän ollut vuonna -93 kaksikymmentä, jonka ikäiselle siinä kuvassa näyttääkin. Että ehkä tuossa iässä ei kovin ole ehtinyt vielä ketään sarjapettämään.
Mä luulen että hän sanoi "et sä tarvii mulla on kierukka" vaikka ei ollutkaan. Kyllä paljad tuntuu naisestakin parhaalta.