Kenen Pasi-mies ollut Lillehammerissä vuoden 1993 ja 1994 vuodenvaihteessa?
Siellä norjalainen täysi-ikäinen Ida-tyttö etsii isäänsä. Isä on äitinsä mukaan suomalainen ja miehen nimi on ehkä Pasi. Pasin ikä noin 46-50-vuotta. Ovat olleet uudenvuodenjuhlien jatkoilla 1993 ja 1994 vaihteessa. Kuviakin löytyy. Valokuvauksen lisäksi tehty siis muutakin. Ida syntynyt tästä yhdeksän kuukauden kuluttua.
Valitettavasti en osaa kännykällä linkata. Iltiksessä ja facessa löytyy.
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden face-sivulla on se juttu, ja kommenteissa on edelleen ne kuvat Pasista.
En löydä!!!! Ota kuvakaappaus ja postaaa vaikka aijjaa ja tänne
No enkä ota. Jos et osaa mennä Iltalehden face-sivulle niin se on omaa hölmöyttäsi.
Et taida itaekkään enää löytää kun se ei siellä ole.
no just nytkin on se mulla auki toisessa ikkunassa.
No todista se. Vai etkö osaa ottaa kuvakaappausta? Hah, kuvaa ei enää ole.
Että kumpi veti maaliin: HIFK vai KaLpa?
Voi jösses! Minäkin juuri minuutti sitten katsoin IL:n facesivuilta kuvan, kommenteista! Ei ole vaikeaa...
Vierailija kirjoitti:
Voi jösses! Minäkin juuri minuutti sitten katsoin IL:n facesivuilta kuvan, kommenteista! Ei ole vaikeaa...
Siis miten se ei mene jakeluun että kun facea EI OLE niin kommentteja ei näe. Päästäis tästäkin turhasta aivottomasta keskustelusta kun joku jakais kuvakaappauksen. Mutta ei sit, olkaa ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten se ei mene jakeluun että kun facea EI OLE niin kommentteja ei näe. Päästäis tästäkin turhasta aivottomasta keskustelusta kun joku jakais kuvakaappauksen. Mutta ei sit, olkaa ilkeitä.
Se fase on samassa intternetissä kuin tämäkin palsta.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan isukki löytyi kahden ehdotuksen joukosta, kun Ida on juuri poistanut kuvat.
Toivottavasti on saanut niin paljon paskaa niskaan tuosta törkeästä etsintäkuulutuksesta että on älynnyt poistaa postauksen. Syyte seuraa perässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se fase on samassa intternetissä kuin tämäkin palsta.
No laita linkki niihin kommentteihin koska mulla ne ei aukee
Ei taida olla Kuivalainen eikä Sormunen, jos silmäni ei valehtele niin kummallakin on samanmalliset korvalehden ala"nipukat", jotka ovat aivan erilaiset kuin isukki-Pasilla kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuvat hävinneet?
Niinpä. Mutta nää idarit täällä ei sitä suostu myöntämään. "tässä se on mun naamn edessä se kuva". Hassua miten voi olla kun sitä ei siellä ENÄÄ ole!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuvat hävinneet?
Ei ole. Rouva on hyvä ja menee iltiksen faceen ja katsoo kommenteista. Siellä on Pasi-iskän kännikuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuvat hävinneet?
Niinpä. Mutta nää idarit täällä ei sitä suostu myöntämään. "tässä se on mun naamn edessä se kuva". Hassua miten voi olla kun sitä ei siellä ENÄÄ ole!
Ne on siellä kommenttiketjussa. Jos olet noin tyhmä, niin jätä katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuvat hävinneet?
On ne siellä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki tuon ikäiset Pasit suomessa ovat ihan paskat housuissa.
Onko ne kaikki ollu samana aikaan noissa samoissa uudenvuodenjuhlissa?! Jopas
Kyllä mä ainakin piruuttani kysyisin Pasi-nimiseltä, saman iläiseltä ja näköiseltä työkaveriltani, että oletkos ollut Lillehammerissa vuonna 1993. Mistä sitä tietää, kuka Pasi siellä on ollut.
Et osaa linkata kännykällä?
Ei hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuvat hävinneet?
Ne on siellä kommenttiketjussa. Jos olet noin tyhmä, niin jätä katsomatta.
Minkä uutisen kommenttiketjussa? Lähimpään 13 tuntiin ei näy yhtään julkaisua mistään Norjaan liittyvästä.
Vähän asiatonta etsiä tuolla tavalla. Entä jos mies ei halua löytyä? Se hänelle suotakoon.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10157254588782430&id=237584…
Jos linkki toimii niin sieltä "isän kuva vois auttaa" -kommentin alta löytyy.
Ei varmaan ole