Kenen Pasi-mies ollut Lillehammerissä vuoden 1993 ja 1994 vuodenvaihteessa?
Siellä norjalainen täysi-ikäinen Ida-tyttö etsii isäänsä. Isä on äitinsä mukaan suomalainen ja miehen nimi on ehkä Pasi. Pasin ikä noin 46-50-vuotta. Ovat olleet uudenvuodenjuhlien jatkoilla 1993 ja 1994 vaihteessa. Kuviakin löytyy. Valokuvauksen lisäksi tehty siis muutakin. Ida syntynyt tästä yhdeksän kuukauden kuluttua.
Valitettavasti en osaa kännykällä linkata. Iltiksessä ja facessa löytyy.
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paha, jos Pasi on ollut vielä myös naimisissa kaikki nämä vuodet.
Mitä sitten? Tämä norjalainen karusellaaja ei ole huolehtinut abortistaan tai edes ehkäisystään.
Ei kyllä Pasilkaan ole ehkäisystä huolehtinut. Kai 90-luvulla oli jo kortsut keksitty?
En löydä kuvaa, koska ei ole facebook-tiliä...
Joo en mäkään löydä. Linkatkaa nyt joku, pliis ? ;)
No en nää ku en oo Facebookissa.
Jokohan isukki löytyi kahden ehdotuksen joukosta, kun Ida on juuri poistanut kuvat.
Vierailija kirjoitti:
No en nää ku en oo Facebookissa.
No se on oma valinta. Silloin ei näe Facebookissa olevia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Norjassa myydä e-pillereitä? Vai onko tämän mimmin äiti koettanut saada komean Pasin nalkkiin?
Eihän se äiti ole sitä miestä etsinytkään, Pasia Suomesta. Aikuinen tytär nyt etsii.
No panetuttihan se itsensä paksuksi Pasia käyttäen.
No mitä sitten? Ilmeisesti nainen on kuitenkin hoitanut lapsen ihan ilman Pasia.
Joo. todella!
Lapsuus ja nuoruus yksinhuoltajaäidin hoteissa eivät olleet häävejä. Äiti kohteli tytärtä kaltoin.
– 16-vuotiaana karkasin kotoa, otin yhteyttä sosiaalihuoltoon, enkä koskaan palannut.
Äitinsä kanssa hän ei ole ollut puheväleissä sen jälkeen.
– Jos tapaamme kaupassa, olemme kuin emme tuntisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan isukki löytyi kahden ehdotuksen joukosta, kun Ida on juuri poistanut kuvat.
Minkä kahden ehdotuksen joukosta? Eli onko Pasi jo löytynyt?
Laittakaa ny se kuva. Meille jotka ei faces. Kai jokusen otti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä tarjottiin kahta eri Pasia ja nykykuviensa perusteella kumpi tahansa voisi olla ulkonäkönsä puolesta mahdollinen - jos on ollut Lillehammerissa silloin.
Laittakaas kuva kehiin, mulla ei facea. Ja jos kuva ei sielläkään enää ole? Mulla on vahva veikkaus että kuka voi olla, ko.henkilö on valitettavasti kuollut jo n.22 vuotta sitten. Tunnistan kyllä kuvasta jos näen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Norjassa myydä e-pillereitä? Vai onko tämän mimmin äiti koettanut saada komean Pasin nalkkiin?
Eihän se äiti ole sitä miestä etsinytkään, Pasia Suomesta. Aikuinen tytär nyt etsii.
No panetuttihan se itsensä paksuksi Pasia käyttäen.
Eikä Pasia varmaan haittaa, kun ei kerran kondomia ole käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä tarjottiin kahta eri Pasia ja nykykuviensa perusteella kumpi tahansa voisi olla ulkonäkönsä puolesta mahdollinen - jos on ollut Lillehammerissa silloin.
Ai ne lätkänpelaajat?
Vierailija kirjoitti:
Laittakaas kuva kehiin, mulla ei facea. Ja jos kuva ei sielläkään enää ole? Mulla on vahva veikkaus että kuka voi olla, ko.henkilö on valitettavasti kuollut jo n.22 vuotta sitten. Tunnistan kyllä kuvasta jos näen.
Kuva löytyy iltalehden artikkelista
Kun kuva on poistettu facesta, niin millä minä sen tänne taion?
Vierailija kirjoitti:
Kun kuva on poistettu facesta, niin millä minä sen tänne taion?
Iltiksen artikkelista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva löytyy iltalehden artikkelista
Vain Idan kuva.
Mitä sitten? Tämä norjalainen karusellaaja ei ole huolehtinut abortistaan tai edes ehkäisystään.