Kenen Pasi-mies ollut Lillehammerissä vuoden 1993 ja 1994 vuodenvaihteessa?
Siellä norjalainen täysi-ikäinen Ida-tyttö etsii isäänsä. Isä on äitinsä mukaan suomalainen ja miehen nimi on ehkä Pasi. Pasin ikä noin 46-50-vuotta. Ovat olleet uudenvuodenjuhlien jatkoilla 1993 ja 1994 vaihteessa. Kuviakin löytyy. Valokuvauksen lisäksi tehty siis muutakin. Ida syntynyt tästä yhdeksän kuukauden kuluttua.
Valitettavasti en osaa kännykällä linkata. Iltiksessä ja facessa löytyy.
Kommentit (211)
Siis "isän kuva vois auttaa asiassa"
Vierailija kirjoitti:
Vähän asiatonta etsiä tuolla tavalla. Entä jos mies ei halua löytyä? Se hänelle suotakoon.
Eihän se mies ole edes tiennyt olevansa isä, ennen kuin on Facessa tai iltiksessä törmännyt etsintäkuulutukseen.
Tämähän on sitä parasta ehkäisyvalistusta. Tietty kaunis tytär siellä nyt kaipaa biologista isäänsä. Että semmonen reissu oli Pasilla vuonna -93.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän asiatonta etsiä tuolla tavalla. Entä jos mies ei halua löytyä? Se hänelle suotakoon.
Eihän se mies ole edes tiennyt olevansa isä, ennen kuin on Facessa tai iltiksessä törmännyt etsintäkuulutukseen.
Tämähän on sitä parasta ehkäisyvalistusta. Tietty kaunis tytär siellä nyt kaipaa biologista isäänsä. Että semmonen reissu oli Pasilla vuonna -93.
Toivottavasti Pasi haastaa tuon instatyrkyn oikeuteen kunnianloukkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan edes hyvä pano tuo Idan äiti? Känni on voinut poistaa herkkyyttä mutta toisaalta Pasi on pääsyt painamaan paljaalla eikä ole ollut typerää kumia kullin nokassa. Idan äiti vaikuttaa niin epätasapainoiselta tapaukselta, että on varmaan tahallaan "unohtanut" ottaa pillerin seuraavana päivänä.
Pasi taasen niin tyhmä ja juoppo, että on unohtanut käyttää kortonkia.
Että siinä on Pasilla selitettävä nyt näin vuonna 2019, että mitä te poikien kanssa siellä Lillehammerissa vuonna 1993 teittekään. Ei me mitään...
Yhyy kun usko mua mulla ei ne kommentit aukea tein mitä tahansa. Miksi joku ei voi laittaa kuvaa. Haluaisin tietää onko se mun lähisukulainen.
Idan äiti on voinut hyvin valehdella, että joo se oli se Pasi Suomesta sun isä kun ei halunnut tunnustaa tytölle eli tälle Idalle, että olikin naapurin Ove.
Mä kuulin jostain ettei se olisikaan välttämättä Pasi-niminen vaan Jari?? Onko joku muu kuullut samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Pasi haastaa tuon instatyrkyn oikeuteen kunnianloukkauksesta.
Mitä kunniaa se on loukannut. Isänsä laittanut äitinsä paksuksi. Siinä tyttö nyt yrittää itselleen jotain aikuista lähelleen etsiä. Voihan Pasin sukukin olla kiinnostuneita Idasta. Pasista en tiedä.
No nyt tietää ja hyvä se. Kyllä oäisäänsä saa etsiä. Samalla löytyy ehkä mummo ja sisaruksia. Suku ❤️ On pahin ja paras.
Siinä voi keski-ikäisten suomipoikien saunajutut hieman muuttua. Että muistatkoos Pasi sen Lillehammerin reissun silloin yhdeksytluvulla. Oli meillä aika kostea reissu joo.
Mutta joku muikkeli siellä nyt isäänsä etsii, ja jostain syystä meidän kuvia siellä nyt näytellään, mutta eihän me mitään tehty. Juotihin ja saunottiin.
Pasi siihen, että niin, eihän me muuta. Nyt pitää kotia lähteä tästä. Muijakin tossa soitellut vihaisia puheluita. Mä mitään ole tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulin jostain ettei se olisikaan välttämättä Pasi-niminen vaan Jari?? Onko joku muu kuullut samaa.
Älä nyt Pasi yritä. Kuvista sut tunnistaa.
Terv. Naapuri
P.S. muijas lähti tossa pari tuntia sitten muksujen kanssa, että Tsemiä teille nyt vaan
Vierailija kirjoitti:
Yhyy kun usko mua mulla ei ne kommentit aukea tein mitä tahansa. Miksi joku ei voi laittaa kuvaa. Haluaisin tietää onko se mun lähisukulainen.
Kirjaudu faceen ja mene iltiksrn sivuille. Ei täällä mitään kuvia aleta levittelemään. On meinas vähän arka aihe.
Ida on ottanut kaikki isänsä etsintään liittyvät jutut pois facestaan. Oisko se iskä nyt löytynyt? Vois Ida sen verran kertoa. Facen ja iltiksen avulla ja yleisön avustamana se isä on varmaan nyt löytynyt, että kiitokset ja vaikka lyhyt ilmoitus, jos isä on löytynyt.
Kaikki Suomen ikähaarukkaan sopivat Pasit,
käykäähän silti äänestämässä, vaikka juuri nyt saattaa puhelin vähän piippailla.
Kyllä se siitä selviää. Näin tyttölapsen isänä olisi kiva, jos tuon teinitytön oletettu suomalaisisä tekisi miehen teon ja ottaisi yhteyttä tuohon teiniin.
Kyllä jokaisella on oikeus juurensa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuvat hävinneet?
Niinpä. Mutta nää idarit täällä ei sitä suostu myöntämään. "tässä se on mun naamn edessä se kuva". Hassua miten voi olla kun sitä ei siellä ENÄÄ ole!
Ne on siellä kommenttiketjussa. Jos olet noin tyhmä, niin jätä katsomatta.
Minkä uutisen kommenttiketjussa? Lähimpään 13 tuntiin ei näy yhtään julkaisua mistään Norjaan liittyvästä.
Se juttuhan on toissapäiväinen. Kuvat on edelleen siellä, mutta ne on aika huonot.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Suomen ikähaarukkaan sopivat Pasit,
käykäähän silti äänestämässä, vaikka juuri nyt saattaa puhelin vähän piippailla.
Kyllä se siitä selviää. Näin tyttölapsen isänä olisi kiva, jos tuon teinitytön oletettu suomalaisisä tekisi miehen teon ja ottaisi yhteyttä tuohon teiniin.
Kyllä jokaisella on oikeus juurensa tietää.
Kyseinen "teinityttö" on 24-vuotias nainen, lastentarhanopettaja ja yhden lapsen äiti.
Voihan se olla niin, että Idän äiti on käskenyt poistamaan ilmon. Idan äidistä ei tässä kovin mairittelevaa kuvaa saa.
Olikohan edes hyvä pano tuo Idan äiti? Känni on voinut poistaa herkkyyttä mutta toisaalta Pasi on pääsyt painamaan paljaalla eikä ole ollut typerää kumia kullin nokassa. Idan äiti vaikuttaa niin epätasapainoiselta tapaukselta, että on varmaan tahallaan "unohtanut" ottaa pillerin seuraavana päivänä.