Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestääkö siksi, että saisit omat tulosi maksimoitua?

Vierailija
14.04.2019 |

Perustuuko äänestyspäätöksesi siihen, miten saisit omaan lompsaasi jäämään enemmän euroja? Vai onko äänestysperusteesi joku toinen?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, takuueläkkeen nousemaan.

Vierailija
2/30 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Paras euro on oma euro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko voivani vaikuttaa tuloihini äänestämällä. Eduskunnassa ei päätetä minun palkan suuruudesta.

Vierailija
4/30 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän sen puolesta että kaikilla Suomessa olisi paremmat mahdollisuudet menestyä. En sen puolesta että minä pääsisin jonkun toisen työn hedelmistä nauttimaan. En siis äänestä ketään keskustalaista tai siitä vasemmalla olevaa.

Vierailija
5/30 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin sen puolesta, että rikkailta aletaan taas kerätä veroja. Lusmujen vakuutuskuoriin piilotetut miljardit saadaan esiin. Ja ennen kaikkea siksi että sitä köyhää ja työtöntä ei enää rankaistaisi.

Vierailija
6/30 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestän kommunisteja koska he lupaavat paremmat työedut

Vierailija
7/30 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin sen puolesta, että rikkailta aletaan taas kerätä veroja. Lusmujen vakuutuskuoriin piilotetut miljardit saadaan esiin. Ja ennen kaikkea siksi että sitä köyhää ja työtöntä ei enää rankaistaisi.

Määrittele "rikkaat".

Ja niihin vakuutuskuoriin ei ole "miljardeja piilotettu".

Lukuja kehiin tai pelkkää populismiä..

Vierailija
8/30 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele "rikkaat".

Populisimia. A.

Vierailija
9/30 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV palstan "rikkaan" määritelmä: joko tienaa enemmän kuin minä, on parempi auto kuin minulla, on kesämökki, on enemmän säästöjä kuin minulla tai jos omistaa yhdenkin osakkeen.

10/30 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska minulla ei ole rikasta miestä tai rikkaita vanhempia, jotka minut elättäisivät, vaan valitettavasti ihan itse joudun elantoni hankkimaan. En myöskään tule koskaan saamaan perintöä, että voisin sen varaan turvautua.

Vierailija
11/30 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko voivani vaikuttaa tuloihini äänestämällä. Eduskunnassa ei päätetä minun palkan suuruudesta.

Saivartelua. Eduskunta vaikuttaa monella tavalla sinunkin ostovoimaan vero- ja tulonsiirtoratkaisuilla. 

Vierailija
12/30 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele "rikkaat".

Tienaan 3000€/kk ja olen sitä mieltä että minulta on varaa verottaa enemmänkin. Ahneille tämä ei tietenkään käy.

Vakuutuskuorten rahat selviää sitten kun ne avataan. Lähtökohtaisesti Suomen kaltaisessa maassa ei pitäisi olla sellaisia rakenteita joilla omaisuutta saadaan piilotettua verottajalta. Suomi on liian pitkään kärsinyt näistä paratiisisaarille varojaan siirtäneistä lusmuista.

Sipilän 140 000 lisätyöllistettyä oli näitä aktiivimallin rankaisemia tunnin/kk rankaisemia höpöhöpötyöllistettyjä.

Siinä sulle lukuja.

Vierailija
13/30 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saivartelua. Eduskunta vaikuttaa monella tavalla sinunkin ostovoimaan vero- ja tulonsiirtoratkaisuilla. 

Okei. Mikä puolue ajaa mahdollisimman pientä verotusta ja mahdollisimman vähän tulonsiirtoja jotta siitä pienestä palkasta jäisi vähän enemmän räpylään?

Vierailija
14/30 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin.

Vierailija
15/30 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele "rikkaat".

Tienaan 3000€/kk ja olen sitä mieltä että minulta on varaa verottaa enemmänkin. Ahneille tämä ei tietenkään käy.

Vakuutuskuorten rahat selviää sitten kun ne avataan. Lähtökohtaisesti Suomen kaltaisessa maassa ei pitäisi olla sellaisia rakenteita joilla omaisuutta saadaan piilotettua verottajalta. Suomi on liian pitkään kärsinyt näistä paratiisisaarille varojaan siirtäneistä lusmuista.

Sipilän 140 000 lisätyöllistettyä oli näitä aktiivimallin rankaisemia tunnin/kk rankaisemia höpöhöpötyöllistettyjä.

Siinä sulle lukuja.

No minunkin mielestä pienituloisten verotus on hyvin kohtuullista Suomessa, mutta suurten tulojen verotus on aivan pöyristyttävää. Eikä tarvi edes mennä kovinkaan suuriin tuloihin, jo siinä 60-70 kilon vuosituloilla alkaa ahne sosialisti käymään lompakolla siihen tahtiin että heikompaa hirvittää.

Vierailija
16/30 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin sen puolesta että kotimaani pysyisi sellaisena kuin sen lapsuudestani muistan; työllä pystyy elämään, kadut ovat turvallisia pimeälläkin, missään ei näy päälaesta varpaisiin hunnutettuja mörköjä.

Heh, asun kaupungissa, jossa paljon muualta tulleita, mutta yhtään vahvasti hunnutettua en ole nähnyt...ja siellä alla on ihminen eikä mörkö!

Lapsuuteni kekkoslainen Suomi oli ahdistava paikka, erilaisuutta ei hyväksytty.

Vierailija
17/30 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele "rikkaat".

Siinä sulle lukuja.

Tienaan 5500€/kk ja olen sitä mieltä että ei todellakaan ole vara verottaa yhtään enempää. Ja ei ne vakuutuskuorien arvot ole mitenkään verottajalta piilossa. Sitten veronkierrolla laittomasti tehdyt järjestelyt ovat erikseen...

Vierailija
18/30 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä omien tulojen takia, paitsi että kiky hulluus saisi loppua!

Eläintensuojelu ja vanhukset pääasia minulle.

Vierailija
19/30 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin puoluetta, joka haluaa parantaa vähävaraisten ja sairaiden jne asemaa... välittävät myös ympäristöstä ja eläimistä. Raha ei ole ainoa mittari äänen antamiselle.

Itse olen nykyään hyvin tienaava,mutta nuorempana sairastin pitkään ja siksi äänestinkin puoluetta, joka aidosti välittää KAIKISTA ihmisistä.

Mulle on ihan sama vaikka mun veroprosentti nousee. Haluan asua maassa jossa on hyvät julkiset palvelut ja ihmisillä on sosiaaliturvat!

Vierailija
20/30 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en äänestä juuri tuon takia. Olen yksinhuoltajaperheestä. Kotona arvostettiin tavallista työntekoa ja omilla rahoilla pärjäämistä, mutta myös vahvaa tasa-arvoa ja työläisten oikeuksien puolustamista. Puolue oli SDP ja porvari kirosana.

Nyt olen akateemisesti koulutettu, hyvätuloinen ja johtavassa asemassa. Toki haluan puolustaa omia etujani:.joudun tekemään paljon töitä, joten minusta on oikein, että rahani eivät häviä veroihin. Minulla on työllä ansaittua omaisuutta, joten kannatan myös alhaista pääomaveroa. En jaksa olla huolissani köyhistä lapsiperheistä, kun lapseni ovat teini-iässä, eikä lapsenlapsia vielä ole.

Nämä kaksi maailmaa ovat niin ristiriidassa keskenään, että en löydä sopivaa edustajaa. Aina pyllistää jompaan kumpaan suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi