Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään miehiä epäillään turhaan koko ajan

Vierailija
13.04.2019 |

Olin tänään kaupassa 18-vuotiaan poikani ja 12-vuotiaan tyttäreni kanssa ja jätin nämä kaksin. Joku ventovieras oli ehtinyt valittamaan pojalleni alaikäisten vaanimisesta ja uskoi vasta, kun minä tulin paikalle. Miksi miehiä epäillään nykyään?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tapaus (sekopää) ja koko ajan ei nyt sovi oikein samaan juttuun.

Vierailija
2/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 21-vuotias poikani kertoi seuraavaa. Oli ajanut autolla kaupan parkkipaikalle mennäkseen kauppaan. Nousi autosta ulos, jolloin kaksi lähellä seisonutta teini-ikäistä tyttöä alkoi kirkumaan -Apua tuo raiskaa meidät!!!

Hieman oli poika ollut ihmeissään. Oli sitten hämmentyneenä vaan kävellyt kauppaan sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tapaus (sekopää) ja koko ajan ei nyt sovi oikein samaan juttuun.

On näitä enemmänkin.

-ap

Vierailija
4/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma 21-vuotias poikani kertoi seuraavaa. Oli ajanut autolla kaupan parkkipaikalle mennäkseen kauppaan. Nousi autosta ulos, jolloin kaksi lähellä seisonutta teini-ikäistä tyttöä alkoi kirkumaan -Apua tuo raiskaa meidät!!!

Hieman oli poika ollut ihmeissään. Oli sitten hämmentyneenä vaan kävellyt kauppaan sisään.

Valistus on mennyt yksipuoliseksi. Olihan se yksi mies joka ajoi tietä edes takaisin pakulla, koska ei löytänyt taloa joka piti remontoida ja häntä syytettiin lapsien kyyttääjäksi facebookissa.

Vierailija
5/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi näyttää creepyltä, sori vaan

Vierailija
6/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikasi näyttää creepyltä, sori vaan

Rumalla miehellä on vaikea elämä.

Vierailija
7/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele kun miehet koko ajan tekee kaikkea pahaa :/

Vierailija
9/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen auta, että uskottavuus viedään syyttämällä viattomia.

Vierailija
10/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin naisten fantasiat häiritsevät arkea.

Vierailija
11/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se mies tässä tarinassa oli?

Vierailija
12/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naisetkin pakastaa vauvojaan. 

Vierailija
13/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa aloituksessa jotain perää. Se on kuitenkin hyvin pieni osa mieheistä jotka tekee pahojaan. Kuitenkin niiden takia moni saa kokea turhaa syyllistämistä. Toivottavasti en itse saa mutta eihän sitä koskaan tiedä.

M47.

Vierailija
14/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myös kodin lähellä itkevä tyttö ja en enää uskaltanut mennä kysymään mikä vialla ettei tule väärinkäsityksiä. Onneksi joku lenkkeilijänainen meni auttamaan.

Vierailija
15/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kysykö miksi, mutta joskus 90-luvun lopussa olin Särkänniemessä äitini ja paljon nuoremman pikkusiskoni kanssa... äiti kävi vessassa, ja minä kävin ostamassa meille kioskista jotain. En ole koskaan nähnyt niin k******tyneen näköisiä asiakaspalvelijoita kuin silloin. Varmaan jostain tietystä syystä. On se kumma että automaattisesti oletetaan pahinta.

Vierailija
16/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen juttu, kun mies oli lapsenvahtina, ja joku meni soittamaan poliisit, kun oletti miehen olevan joku sieppari tms. Ja syyksi riitti, että miehellä ja lapsilla oli eri ihonväri. 

"So i just had a funny feeling" - henkilö joka soitti hätänumeroon, kun näki tumman miehen valkoisten lasten seurassa.

Vierailija
17/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää kysykö miksi, mutta joskus 90-luvun lopussa olin Särkänniemessä äitini ja paljon nuoremman pikkusiskoni kanssa... äiti kävi vessassa, ja minä kävin ostamassa meille kioskista jotain. En ole koskaan nähnyt niin k******tyneen näköisiä asiakaspalvelijoita kuin silloin. Varmaan jostain tietystä syystä. On se kumma että automaattisesti oletetaan pahinta.

Olin joksus 2000-luvun alussa kesätöissä Särkänniemessä. Meitä oli kiirepäivinä 6 hlöä sellaisessa 15m2 kopissa, jossa yhteensä 6 rasvakeitintä ja kuumalevyt vielä päälle. Ei ollut kunnollista ilmastointia ja ulkona 25 astetta lämmintä. Palkka oli alle 6.00€/h (5€ ja jotain). Tässä vain toinen perspektiivi kyrsiintyneisiin asiakaspalvelijoihin.

Vierailija
18/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Miehiä epäillään liian vähän. Tavallisen ja mukavan oloiset miehetkin saalistaa netissä alaikäisiä ja reissaavat jonnekin Kauko-Itään tekemään tiedätte kyllä mitä.

Älkää koskaan luottako yhteenkään mieheen. Juuri oli uutisoitu, että (ulk.maal.)miestaksikuski oli ---kannut kehitysvammaisen lapsen, jonka koulumatkoista huolehti.

Epäilkää. Aina ja jokaista.

Vierailija
19/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä yhtenä päivänä istuin vanhassa autossani kotikadullani, johon olin vähän aikaa sitten muuttanut. Katsoin puhelintani, kun yhtäkkiä kuulin läheltä juoksuaskelia. Arviolta parikymppinen (tai nuorempi) blondi oli juuri juossut ohi mutta vaihtoi kävelyyn kauempana. Tapaus ei saanut kuitenkaan vielä vaihtamaan autoa, vaan ajoin sillä vielä syksyn.

Vierailija
20/25 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Miehiä epäillään liian vähän. Tavallisen ja mukavan oloiset miehetkin saalistaa netissä alaikäisiä ja reissaavat jonnekin Kauko-Itään tekemään tiedätte kyllä mitä.

Älkää koskaan luottako yhteenkään mieheen. Juuri oli uutisoitu, että (ulk.maal.)miestaksikuski oli ---kannut kehitysvammaisen lapsen, jonka koulumatkoista huolehti.

Epäilkää. Aina ja jokaista.

Vihapuhetta. Nettivinkkasin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi