Nykyään miehiä epäillään turhaan koko ajan
Olin tänään kaupassa 18-vuotiaan poikani ja 12-vuotiaan tyttäreni kanssa ja jätin nämä kaksin. Joku ventovieras oli ehtinyt valittamaan pojalleni alaikäisten vaanimisesta ja uskoi vasta, kun minä tulin paikalle. Miksi miehiä epäillään nykyään?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä yhtenä päivänä istuin vanhassa autossani kotikadullani, johon olin vähän aikaa sitten muuttanut. Katsoin puhelintani, kun yhtäkkiä kuulin läheltä juoksuaskelia. Arviolta parikymppinen (tai nuorempi) blondi oli juuri juossut ohi mutta vaihtoi kävelyyn kauempana. Tapaus ei saanut kuitenkaan vielä vaihtamaan autoa, vaan ajoin sillä vielä syksyn.
En ymmärtänyt mistä tässä oli kyse. Siis mitä ajattelit naisen tehneen? Yrittävän viedä kännykkäsi? Vai pitävän autoa/istujaa niin epäilyttävänä, että piti juosta nopeasti ohi?
Löin kerran silmäni oveen ja ohikulkijat katsoivat miestäni pitkään, kun kävelin mustan silmän kanssa.
Olin tyttären kanssa syömässä karkkia puistossa perjantaina. Meillä on tapana että haen hänet koulusta ja käymme karkkikaupassa.
Noh, eiköhän joku hullu tullut väittämään minua pedofiiliksi puistossa ja aika moni ohikulkija katseli sillä silmällä että mitähän tuossa on käynnissä.
Mun piti ihan henkkareita näyttää että olen yli neljäkymppinen mies ja tytön isä. Kuvitteli että olen työtön parikymppinen mies ja minulla ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Melko sairasta mielikuvituksen lentoa joillakin.
Myönnän kyllä että näytän poikkeuksellisen nuorelta ja se ei ole minun vikani.
Kaikkien naisten pakastimet pitäisi tarkistaa kerran kuussa viranomaisvoimin vauvojen varalta , ja naisten ajokortit perua , koska voivat ajaa autollaan bussinkeulaan lapset kyydissään.