Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsymykselleni paljastui sitten kamalin mahdollinen syy pään magneettikuvassa

Vierailija
12.04.2019 |

Aivokasvain sieltä löytyi... Olen sanaton...

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko leikata

Vierailija
2/92 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Minkä tyyppisestä kasvaimesta kyse? Joissakin on oikein hyvät ennusteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa muutkin olla melko sanattomia. Saitko tietää vielä voisiko se olla leikattavissa?

Vierailija
4/92 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aivokasvain enää niin paha juttu kuin -90 luvulla tai sitä ennen? Eikö tuohon ole kehitetty vaikka mitä hoitoja🤔

Vierailija
5/92 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pahoillani. :( Olen itse nähnyt läheltä tuon tilanteen, edelleen asian hyväksyminen on vaikeaa vaikka kasvaimen uhri selvisi. Toivotan sinulle kamalasti onnea, kyllä onneksi nykypäivänä lääketiede on niin kehittynyttä että pahimmastakin moni selviää. 

Vierailija
6/92 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on leikattavissa. Ei tehostunut varjoaineella ja on tarkkarajainen. Luultavasti jäädään seuraamaan.

Ap

Vierailija
7/92 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet aivokasvaimet voidaan onneksi nykyään hoitaa, hoitomuodot ovat kehittyneet hurjasti viime aikoina.

Voimia sinulle!

Vierailija
8/92 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurokirurgin mukaan todennäköisesti 1-luokan astrosytooma. En ole paljoa uskaltanut googlailla...

Ap

Vierailija
9/92 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa "hyvältä" aivokasvaimeksi. Tuossa on varmaan hyvä ennuste..? Toivotan sinulle kaikkea hyvää koko sydämestäni!!

Vierailija
10/92 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on muualla kuin käpylisäkkeessä niin tsemppiä. Jos on siellä niin älä heittäydy dramaattiseksi.

Vierailija
11/92 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vielä tuosta toipua. Jäät saikulle. Työkaveri tuli takaisin 8 kk jälkeen. Nyt jää eläkkeelle

Vierailija
12/92 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oireita aiheutti kun sait magneettikuvauksen?

Vierailija
13/92 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
14/92 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on leikattavissa. Ei tehostunut varjoaineella ja on tarkkarajainen. Luultavasti jäädään seuraamaan.

Ap

Nuohan ovat hyviä asioita! Siis itse kasvain ei todellakaan ole hyvä asia, varmasti ihan hirveä shokki. Mutta jo se, että on leikattavissa on hyvä asia! Se, jonka itse tunnen ja joka sai pahimman mahdollisen diagnoosin (neljännen asteen aivokasvain) selvisi. Se muutti käsitystäni ihan kaikesta; omat ongelmat eivät enää tuntuneet yhtäkkiä niin suurilta ja tajusin, miten pahasta voikaan selvitä. Saako kysyä, minkä ikäinen olet? 

Vierailija
15/92 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-luokan aivokasvain on hyvänlaatuinen ja paranet jos se saadaan leikattua kokonaan pois.

Vierailija
16/92 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin magneettikuvassa omalla rahallani, yksityiseltä sain helposti lähetteen. Lähinnä selittämätön väsymys vuosikymmenen ajan ollut ongelmana.

Ap

Vierailija
17/92 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neurokirurgin mukaan todennäköisesti 1-luokan astrosytooma. En ole paljoa uskaltanut googlailla...

Ap

Hei. <3 Minun siskoni sai aikoinaan diagnoosiksi neljännen asteen, aggressiivisen aivokasvaimen. Piti leikata heti. Hän selvisi. Uskon todella, että kun kerran sinun kasvaimesi on paikassa josta se on mahdollista leikata, selviät varmasti. Nyt olet tietysti shokissa ja pelkäät pahinta, mutta haluan uskoa että sinäkin selviät! 

Vierailija
18/92 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin magneettikuvassa omalla rahallani, yksityiseltä sain helposti lähetteen. Lähinnä selittämätön väsymys vuosikymmenen ajan ollut ongelmana.

Ap

Oliko muita merkittäviä oireita väsymyksen lisäksi? 

Vierailija
19/92 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nuohan ovat hyviä asioita! Siis itse kasvain ei todellakaan ole hyvä asia, varmasti ihan hirveä shokki. Mutta jo se, että on leikattavissa on hyvä asia! Se, jonka itse tunnen ja joka sai pahimman mahdollisen diagnoosin (neljännen asteen aivokasvain) selvisi. Se muutti käsitystäni ihan kaikesta; omat ongelmat eivät enää tuntuneet yhtäkkiä niin suurilta ja tajusin, miten pahasta voikaan selvitä. Saako kysyä, minkä ikäinen olet? 

Siis selvisi glioblastoomasta? Ei kai siitä voi lopullisesti selvitä? Maksimielinaika kai jotain 5v tuntumassa.

Vierailija
20/92 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Karita aaltosen kirjaa uskalla parantua. Karita selvisi gradus 4 aivokasvaimesta joka vielä uusiutui muutaman kuukauden kuluttua leikkauksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä