Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaiset!! Mitä teette vapaalla, onko mitään intohimoja uskon ympärillä

Vierailija
12.04.2019 |

Niin. Haluaisin kuulla mitkä tekevät teidän iloisiksi? Olen ymmärtänyt että nautinnollisia paheita ei liiaksi harrasteta, mitä siis kuuluu esim viikonloppuusi tai töiden jälkeen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli U-käännös Jumalaan päin sellaisessa vaiheessa että olin, jos en masentunut niin syvästi alakuloinen. Armo/laki oli tuolloin minulle ei-kovin selviä. Samaan aikaan kun surin maailmaa, pyrin omavanhurskaudella eteenpäin. Se oli kamalaa aikaa.

Mutta niin vaan elämä menee eteenpäin. Jumala on ihmeellinen.

Vierailija
22/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilua, itsensä paremmaksi tuntemista ja kaikkea tylsää kuten meillä hi h h uleilla aina.

Rukoilua kyllä! Vertailuun ei kyllä kauheasti jää aikaa, riittävästi ajateltavaa omassakin taipaleessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityöt ja muu pikkuhomma. Hyvän, valitun musiikin kuuntelu ja soitto. Mielenkiintoisten kirjojen ja artikkelien lukeminen. Puutarha. Tietyt (lauta)pelit hyvässä seurassa. Tanssiminen omassa rauhassa. Sisustaminen. Ruoanlaitto. Ystävien kanssa kahvittelu/illan vietto, syöminen (selvinpäin on hauskempaa). Rakastelu aviopuolison kanssa. Saunominen. Luonnossa liikkuminen. Mietiskely. Eläinten kanssa leikkiminen (lapsia ei lähipiirissä).

Onhan näitä. Moni kaatuu siihen ettei etsi isolla rahalla maksettujen mainosten takaa mitään omaa vaan antaa itsensä markkinakoneiston käsiin tai pelkää kiusaamista ylimitoitetusti peläten ja antaen esimerkiksi TV:n illuusion määrittää todellisuus ja laumasta poikkeava käytös. Esim. ei Suomen ilmastossa vaan voi olla kuten Miamissa vaikka mainokset kuinka niin väittää, ja nuoriso yrittää näyttää rantakansalta. Seuraukset ovat laajat ja surulliset, varsinkin siis nuorelle itselleen.

Kyllä meilläkin katsotaan elokuvia, mutta niistä keskustellaan (aikuisten kesken) paljon. Tyhjät libidomässäily-elokuvat jäävät valitsematta. Seurannut keskustelu on suola.

Vierailija
24/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli U-käännös Jumalaan päin sellaisessa vaiheessa että olin, jos en masentunut niin syvästi alakuloinen. Armo/laki oli tuolloin minulle ei-kovin selviä. Samaan aikaan kun surin maailmaa, pyrin omavanhurskaudella eteenpäin. Se oli kamalaa aikaa.

Mutta niin vaan elämä menee eteenpäin. Jumala on ihmeellinen.

Kertoisitko lisää? :)

Vierailija
25/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää uskovaisia? :)

Vierailija
26/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määrittelette paheet? Onko pullo viiniä miehen kanssa ok

Vierailija
27/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten määrittelette paheet? Onko pullo viiniä miehen kanssa ok

Tästä tuli mieleen kun tulin vuosia sitten uskoon, googlasin "mikä on syntiä?" :-D Vastaus vielä kysymykseen, en laskisi ainakaan itse paheeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi