Oletko mielestäsi ILMAN MEIKKIÄ tavallisen näköinen, tavallista kauniimpi vai tavallista rumempi?
Mitä mieltä olet?
Tähän saa vastata sukupuolesta riippumatta.
Kommentit (67)
Mä olen melkoisen ruma ilman meikkiä. Meikillä minusta saa aika kivan näköisen.
Ihan ok ilman meikkiä, meikin kanssa kyllä paljon nätimpi. Olisin jumalainen herkku, jos ammattilainen sutisi minut uuteen uskoon.
Olen erittäin ruma, meikillä ja meikittä.
Tavallista kauniimpi meikittömänä (jos verrataan muihin meikittömiin). Meikillä tavis jos verrataan muihin meikattuihin.
En meikkaa (olen nainen). Mielestäni olen ihan tarpeellisen hyvän näköinen.
Tänään tavallista rumempi, rehellisesti sanottuna suorastaan narkkarin näköinen, kalman kalpea iho, mustilla silmänaluksilla, koska rauta-arvot alhaalla, flunssa ja stressi.
Kesällä ihan sievä, hieman päivettynyt iho, kestopigmentointi ja ripsipidennykset tekevät ihmeitä.
Ilmeikkäistä kasvoista näkyy myös nyt väsymys, mikä ei varsinaisesti ketään kaunista, meikeillä tai ilman.
ollaanpa rehellisiä kirjoitti:
Tänään tavallista rumempi, rehellisesti sanottuna suorastaan narkkarin näköinen, kalman kalpea iho, mustilla silmänaluksilla, koska rauta-arvot alhaalla, flunssa ja stressi.
Kesällä ihan sievä, hieman päivettynyt iho, kestopigmentointi ja ripsipidennykset tekevät ihmeitä.
Ilmeikkäistä kasvoista näkyy myös nyt väsymys, mikä ei varsinaisesti ketään kaunista, meikeillä tai ilman.
Kestopigmentointi ja pidennykset ovat meikkiä. Ja vedätystä.
Yleensä olen meikittäkin ihan tavallisen näköinen. Tietysti jos olen kipeä tai todella väsynyt, näkyy se myös naamassa.
Työkaverilla aivan kauheat pakkelit naamalla ja lisäksi irtoripset. Nyt on alkanut tulemaan töihin edelleen pakkeloituneena mutta täysin ilman irtoripsiä tai muutakaan silmämeikkiä ja on muuttunut sellaisesta wt lookista tosi freesiksi ja normaali älyisen näköiseksi.
Ilman meikkiä olen varmaan aika tavallisen näköinen. Kasvonpiirteissä ei ole mitään erityistä, mutta iho mulla on reippaasti keskivertoa parempi. Silloin kun meikkaan, en laita muuta kuin ripsiväriä ja huulipunaa eli ero meikittömään naamaan on tosi pieni. Olisi joskus hauska nähdä itsensä oikein kunnolla meikattuna!
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan ok myös ilman meikkiä
Et osaa siis meikata.
Olen hyvin suomalaisen näköinen ilman meikkiä (ja toki meikilläkin). Todella hailakat piirteet. Mutta sanoisin silti, että olen tavallisen näköinen, en ruma. Kasvoissa ei ole mitään erityistä, mutta ei myöskään mitään erityistä rumentavaa piirrettä. Ilman meikkiä ehkä joku 6puol tai 7 ja meikillä 7puol tai 8. Jos siis arvostelutaulukko olisi 4-10.
Olen tavis, mutta meikin kanssa rumis.
Keskiarvo: Tavallisen näköinen. Minulla on couperosa kasvoissa ja olen blondi eikä näin ollen ripsenikään näy mihinkään, joten jo peittävä meikkivoide ja ripsari tekväte minulle ihmeitä, mutta toisaalta taas kun mies on katsonut näitä MEIKILLÄ JA ILMAN MEIKKIÄ -kuvia netissä, niin hän sanoo että olen todella kaunis meikittä noihin verrattuna. Toki hymy tekee paljon. Kerran onnistuin ottamaan itsestäni niin hyvän meikittömän selfien, että harkitsin jopa sen laittamista Facebookiin. Siinä ihoni oli suht tasainen ja minulla oli oikeasti iloinen hymy.
Vierailija kirjoitti:
Siitä voidaan olla montaa mietä, yhtälailla meikkiä kuitenkin kuin hiustenvärjäys, pidennykset tai leikkaus, parranajo, hiusgeeli jne. ehostusta kylläkin mutta että meikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Miten kulmienvärjäys poikkeaa hiustenvärjäyksestä tai ripsipidennykset hiuspidennyksistä/ leikkauksesta? Ei ne meikkiä ole tai vedätystä sen enenpää ole kuin hiusten tai parran muotoilu, värjäys ja leikkaus ;)
Omasta mielestäni olen ihan tavallisen näköinen, mutta monen mielestä olen tavallista kauniimpi ilman meikkiä, koska mulla on suuret silmät ja hyvä iho. Nyt varsinkin, kun mun kulmat on värjätty samanväriseksi kuin hiukset.
Paremman näkönen ku meikillä😂kai siks et viihdyn paremmin ilman, en tykkää ns siit olosta et on pyntätty. Ja on sanottu et oon luonnonkaunis. Osaan meilata, oon ammattilainen, tosin neli taidot vaatii ylläpitoo.eb tykkää kauheesti laittautubeista, esim joku Martina tai Kim kardashian.
Tavallista rumempi sekä meikillä että ilman.