Miten tulet helpoiten
Kommentit (28)
Mun vastausta ei julkasta, vaikka ei ole muita pahempi.
Paksu dildo sisään ja kumilenkit kalun ja roikkuvien pallien juureen. Lämmin suihku paineella munille ja hitaasti. Huuto orgasmi ja tuntuu, että taju lähtee kun irtoo.
Ovesta helpoiten. Tarvittaessa myös ikkunasta.
Ei ehkä nopeiten tai helpoiten, mutta vahvimmin/rajuimmin näillä opeilla:
Naisen ottaessa kiireettömästi, mutta samalla intensiivisesti suihin, eli sisään ulos sopiva imu päällä, kieli alahampaiden suojana touhuten esinahan ja terskan välisellä alueella, vahvistaen iua huomatessaan mun olevan jo reunalla ja kun lopulta tulee, nainen jatkaa helliä imaisujaan, siinä vaiheessa nautinnosta murahdellessa tuntuu siltä, että meinaa varpaista irrota kynnet, tunne on hyvin kokonaisvaltainen ja sellainen kuin nainen pitkällä pillillä imisi spermaa syvältä lantiostani, oikeastaan suoraan eturauhasesta asti (joka taitaa pitää paikkansakin).
Tulen helpoiten tiiviissä lähetyssaarnaajassa kun työnnöt pysyvät suhteellisen rauhallisina siihen asti kunnes toisin pyydän.
Nautin luonnosta, hyvästä ruoasta ja juomasta sekä syvällisistä keskusteluista ystävieni kanssa.
Masturboimalla nopeiten ja kovemmin, yksin. Harrastamme kyllä seksiäkin paljon, mutta klittaorkku on siinä liki mahdoton saada mulle. Mukavaa kyllä toki muuten. Vaikka kohdunkaula joskus hieman supistelee seksissä, ei se tunnu lähellekään yhtä hyvälle, kuin oikea orgasmi. Ei tunnu orkulta siis. En osaa rentoutua ja antautua. Olen sisäistänyt (naisten)lehtien ohjeen, orgasmi on jokaisen omalla vastuulla. Itse hoidan sen sitten, kun en muuten valitettavasti osaa ja voi. En tuo tätä miehelleni esiin, lähinnä, koska en halua tuottaa hänelle pettymystä. Olen hyvä libidoinen ja erittäin aktiivinen seksissä muuten. Varmaan lelut auttaisi, esim. vibra klitalla, mutta niitä on mahdoton käyttää äänekkyytensä vuoksi.
Olen suuseksiä saanut elämäni aikana niin harvoin ja vähän, etten oikein osaa siinä olla. Sormetus on mukavampaa, en vain osaa siinä päästää vapaalle. Aina tuntuu, että voi kun tässä menee niin kauan... ei tule mitään.
En missään nimessä ole katkera, tai pahoillaan tilanteesta, tai odota mitään ratkaisuja. Halusin tän kirjoittaa, koska täällä kirjoittavat lähinnä naiset, jotka saavat aina yhdynnässä ja paljon. Minä nyt en siinä saa, ei varmaan tunnu klitorikseen tarpeeksi. Lisäksi olen liian estoinen myös. Olen hyvä libidoinen kuitenkin, joten tällaista palstaa on kiva seurata. Meitä on moneksi!
Suositellen kokeilemaan sitomista siis niin että sinut sidotaan ja mies saa sitten rauhassa puuhastella. Koska ett voi asiaan vaikutta voit yhtä hyvin rentoutua miehen vietäväksi. Tulet kyllä yllättymään että mies kyllä jaksaa jatkaa ja jatkaa ja jatkaa 😊. Jos luotat mieheesi niin rohkeasti vain kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Masturboimalla nopeiten ja kovemmin, yksin. Harrastamme kyllä seksiäkin paljon, mutta klittaorkku on siinä liki mahdoton saada mulle. Mukavaa kyllä toki muuten. Vaikka kohdunkaula joskus hieman supistelee seksissä, ei se tunnu lähellekään yhtä hyvälle, kuin oikea orgasmi. Ei tunnu orkulta siis. En osaa rentoutua ja antautua.
Ongelma on siis päässäsi. Kannattaa avautua miehellesi. Sanot vaan, että haluat kertoa kuinka nauttisit enemmän. Sitä jokainen fiksu mies haluaa naiselle tarjota. Masturboi yhdynnän aikana. Miehesi kanssa yhdessä itseänne, tai toisianne. Opeta miehesi antamaan sinulle hyvää käsihoitoa. Mieluiten suuseksiä. Tärkeintä kaikessa, että vapautuisit itse.
Helposti en mitenkään.
Saan kuitenkin kovan orkun Satisfyerilla.