Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tytön unnutus ärsyttää, mutta pojan ei

Vierailija
12.04.2019 |

Olen seurannut läheltä kummallista kuviota liittyen lasten unnutukseen eli "itsetyydytykseen". Lähisukulaiseni suhtautuminen pienen tyttönsä unnutukseen on jotain ihan hirveää ja aiheuttaa minussa todella suurta myötähäpeää ja varmasti vaikuttaa tytön kokemukseen omasta kehostaan.
Tyttönsä on 5v. ja unnuttaa joskus silloinkin kun ollaan heillä käymässä, istuu olohuoneen matolla kädet jalkovälissä. Äitinsä tihkuu raivoa ja inhoa tätä tapaa kohtaan. Sanoo hampaitaan kiristellen että "välillä tekisi mieli potkaista persuksille kun likka hinkuttaa monttu auki niin kuin mikäkin vähämielinen." Ymmärrän kyllä että unnuttaminen voi tuntua häiritsevältä mutta minusta tämä äiti tarvitsisi jotain apua jo tuohon omaan inhoonsa.
Viimeksi karjaisi että "hyi helvetti, nyt käsien pesulle ja omaan huoneeseen" ja tyttö säikähti ihan selvästi. Vieraana on hyvin vaikea sanoa mitään, olen kyllä sanonut että eihän tuo mitään, sehän on vain vaihe jne. mutta tytön äiti on sitä mieltä että tuollainen asia ei kuulu lapsille. Kuitenkaan poikansa pippelin räpeltämiseen ei suhtaudu vihamielisesti, ei yleensä edes huomauta kun pojalla on kädet housuissa. Poika on kyllä nuorempi kuin tyttö. Miten puuttua vai puuttuako ollenkaan? En tykkää nykyään käydä heillä, käsitys koko naisesta on muuttunut ja suhtautuu tyttöön jotenkin inhoten nykyään joka asiassa. Ei ota syliin ja hermostuu pienestäkin sotkusta jne. Mitä tämä on? Ahdistus omaa ja sitä kautta lapsen seksuaalisuutta kohtaan?
(Unnutus (joo, hyi mikä termi, kuka lie keksinyt) ei vastaa aikuisen masturbaatiota vaan on saman kaltaista hyvän olon hakemista kuin vaikkapa tutin imeminen.)

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti. Mussa on pakko olla jotain vikaa kun en koskaan löytänyt seksuaalisuuttani kuin vasta sitten kun aloin olla ekan miehen kanssa 19v.  Onko siis normaalia, että kaikki tyydyttävät itseään jo lapsena???

Pakko lisätä vielä, että sain ekan orkun vasta 30+. Ekat lapset sain kyllä 20+ ja sama mies.   Ei ole koskaan ollut mitään itsetyydystarpeita. Joskus 10v luokkakaveri kysyi, että miten tyydytän itseni, enkä ymmärtänyt ollenkaan. Selvensi, että hankaan vaikka pillua pöydän kulmaan tms??

Vaikutat aseksuaalilta. Itse olen tyydyttänyt itseäni niin kauan kuin muistan, siis viimeistään 3-vuotiaasta lähtien. Aina olen saanut orkun.

Lapset eivät voi saada orgasmeja.

Vierailija
102/119 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä päästiiniin siihen että naiset uhriutuvat ja kokevat syrjintää 😂 te olette säälittäviä uliulipellejä, lapsentasosia. Kasvakaa aikuisiksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti. Mussa on pakko olla jotain vikaa kun en koskaan löytänyt seksuaalisuuttani kuin vasta sitten kun aloin olla ekan miehen kanssa 19v.  Onko siis normaalia, että kaikki tyydyttävät itseään jo lapsena???

Pakko lisätä vielä, että sain ekan orkun vasta 30+. Ekat lapset sain kyllä 20+ ja sama mies.   Ei ole koskaan ollut mitään itsetyydystarpeita. Joskus 10v luokkakaveri kysyi, että miten tyydytän itseni, enkä ymmärtänyt ollenkaan. Selvensi, että hankaan vaikka pillua pöydän kulmaan tms??

Vaikutat aseksuaalilta. Itse olen tyydyttänyt itseäni niin kauan kuin muistan, siis viimeistään 3-vuotiaasta lähtien. Aina olen saanut orkun.

Lapset eivät voi saada orgasmeja.

Mitä höpötät? Sain orgasmeja viisivuotiaana.

Vierailija
104/119 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille eukolle seuraavan kerran että anna olla viimeinen kerta kun puhut lapsellesi noin, siis huuda tarvittaessa, uhkaa lasulla.

Ole tytön puolella!

Lapsi turvaa tässä maailmassa eniten omiin vanhempiinsa enkä voi kuvitella miten kurja ja tyhjä olo tytöllä on, jos oma äiti on emotionaalisesti hänet hylännyt. Koska siltä tuo kuulostaa.

En voi kuvitella, koskaan, että puhuisin tai ajattelisin omista lapsistani noin julmasti. Äiti on opetettu vihaamaan omaa sukupuolielintään ja tytön näkeminen, uhmaamassa tätä äidin kokemaa häpeää ja vihaa, saa äidin tolaltaan? Pienen hoivattavan tytön tilalle tulee äidin silmissä jotakin muuta, jotain jota äiti ei rakasta eikä halua hoivata?

Kumpa viimein ymmärrettäisiin mitä tyttöjen ja naisten opetettu itseinho aiheuttaa!

Kiitos. Kun luin viestiäsi, kyyneleet alkoi virrata. Tuntui kuin joku olisi halannut sitä lapsuuteni minää. Omat vanhempani kohtelivat minua kaltoin, eikä siis ainoastaan koko luonnollisen seksuaalisuuden kieltämisellä, vaan esim. väkivallalla uhkailemalla joka käänteessä. Olisin kaivannut täysipäisiä aikuisia ympärilleni jotka olisivat pitäneet puoliani silloin kun en itse vielä pystynyt. Nyt olen rikkinäinen ihminen eikä sille voi enää juuri mitään, mutta toivon että Ap tai edes joku puuttuu tuon tytön tilanteeseen, jotta hänellä on edes mahdollisuus kasvaa ehjäksi. Häpäisyllä kasvattaminen on saatanasta.

Vierailija
105/119 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies kuvioissa? Todennäköisesti taustalla jotakin mieheen liittyvää: onko seksualisoinut tyttölasta tai onko vaimolla muu syy olla mustasukkainen tyttären seksuaalisuudesta. Yksinhuoltajan en uskoisi suhtautuvan noin vihamielisesti tyttärensä seksuaalisuuteen, mutta jos tytär herättää miehessä pedarivaistot ja äiti aistii tämän, viha purkautuu helpommin lapseen kuin pedarimieheen, joka puhuu tietysti vaan "isän rakkaudesta" pestessään tyttärensä pimppalooraa kymmenettä kertaa päivässä

Vierailija
106/119 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meidät kasvatetaan epätasa-arvoisiksi. Mun mies piereskelee kotona estoitta, mutta jos multa pääsee tuhnu niin se on ihan hirveää hänen mielestä. Samoin mies kaivelee muniaan rutiininomaisesti telkkaria katsoessa, mitäköhän tykkäisi jos mulla olisi käsi jatkuvasti housuissa ja sitten samalla kädellä koskisin kaukosäätimeen jne. Sama kainalokarvojen suhteen, miehellä normi, naisella yök. Jostain syystä miehet saa olla "likaisempia" menemättä siitä pilalle kuten naiset. 

Vierailija
107/119 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä unnuttaa koko perhe, isovanhemmatkin kun käyvät kylässä. Monesti taloyhtiön pihalla lapset unnuttelevat porukassa. Isä tekee pitkää päivää mutta kertoo unnuttelevansa tauoilla.

Vierailija
108/119 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisikö jatkuva unnutuksen tarve lapsen ahdistukseen?  Purkaa siten kotona aiheutettua jännitystä. Jos siis jatkuvaa?

Vierailija
109/119 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin meidät kasvatetaan epätasa-arvoisiksi. Mun mies piereskelee kotona estoitta, mutta jos multa pääsee tuhnu niin se on ihan hirveää hänen mielestä. Samoin mies kaivelee muniaan rutiininomaisesti telkkaria katsoessa, mitäköhän tykkäisi jos mulla olisi käsi jatkuvasti housuissa ja sitten samalla kädellä koskisin kaukosäätimeen jne. Sama kainalokarvojen suhteen, miehellä normi, naisella yök. Jostain syystä miehet saa olla "likaisempia" menemättä siitä pilalle kuten naiset. 

Pitkään sinkkuna olleena naisena on oikeasti todella kummallista nähdä pareja, missä naisella on pitkä kammattu tukka ja söpö mekko, ja joka seurustelee jonkun karvaisen röllin kanssa, jolla hyvä että puhtaat vaatteet päällä, puhumattakaan että olisivat esimerkiksi siistit. Sitä miettii, että miksi IHMEESSÄ nainen on tuollaisen juntin kanssa, ovat aivan kuin eri lajia. No, itse en moiseen suostuisi

Vierailija
110/119 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on likaisia. :(

Ehdinkin jo miettiä että nukkuvatko jonnet tähän aikaan. Eivät näköjään!

You go girl! 🥳

Vierailija
111/119 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan unnuttavani vieläkin

M48

Vierailija
112/119 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä höpötät? Sain orgasmeja viisivuotiaana."

Et saanut. Olet fantasioiva pedofiili.

Vierailija
113/119 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies kuvioissa? Todennäköisesti taustalla jotakin mieheen liittyvää: onko seksualisoinut tyttölasta tai onko vaimolla muu syy olla mustasukkainen tyttären seksuaalisuudesta. Yksinhuoltajan en uskoisi suhtautuvan noin vihamielisesti tyttärensä seksuaalisuuteen, mutta jos tytär herättää miehessä pedarivaistot ja äiti aistii tämän, viha purkautuu helpommin lapseen kuin pedarimieheen, joka puhuu tietysti vaan "isän rakkaudesta" pestessään tyttärensä pimppalooraa kymmenettä kertaa päivässä

Toi "pedari" on kyllä aika ruma sana. Voisitko jatkossa puhua mielummin vaikka lapsirakkaasta?

Vierailija
114/119 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä pesu ei riitä. On myös hyvä nuolla vähäsen jotta tietää onko pimppi varmasti tullut puhtaaksi 🤗

Vierailija
115/119 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uikuti uikuti femcel

Vierailija
116/119 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮

Vierailija
117/119 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aihe, tulee mieleen todella ikäviä vastaavia kokemuksia. Tuttavaperheessä tehtiin kerran porukalla pizzaa ja perheen poika tuli koskettelemaan elintään siihen pöydän ääreen. Äitinsä ja isänsä ohjasivat hänet sitten ottamaan taikinaa käteen... Eli käsi sukuelimestä suoraan meidän kaikkien tulevaan ruokaan. Eikä mitään huomautusta pojalle. Tytön kohtelu samassa perheessä kuten ap:n kuvauksessa.

Meidän yhteiskunnassa on aivan valtavasti naisvihaa, ja tuossa yllä joku kuvailikin hyvin, miten se sitten heijastuu, kun naiset alkavat inhota itseään, sitten tyttäriään ja toisiaan ja kierre vain jatkuu. Mitä tahansa ihan tavallista joku tyttö/nainen Suomessa tekee, heti on toinen tyttö/nainen sättimässä likaiseksi ja vääräksi.

Hyvä esimerkki.

Vierailija
118/119 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä päästiiniin siihen että naiset uhriutuvat ja kokevat syrjintää 😂 te olette säälittäviä uliulipellejä, lapsentasosia. Kasvakaa aikuisiksi!

Ppperrrssskutarallaa!

Vierailija
119/119 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin saanut "orgasmeja" jo hyvin nuorena. Ei ne sellaisia tietenkään ole kuin aikuisiällä (ensimmäisen oikean sain murrosiän alettua); kärki puuttuu, mutta sai rennon olon.

Onneksi omaan unnutukseeni suhtauduttiin sallivammin, eikä ole jäänyt mörköjä omaa sukuelintä kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi