Arktinen retkikunta
Irvokasta matkustaa maailman ääriin, kun samalla ollaan muka huolestuneita ilmastosta.
Kommentit (12)
Jääkarhu kirjoitti:
Arktinen retkikunta
Erittäin hyvä ohjelma . Paten tapa kertoa ilmastonmuutoksesta hyvä, ei paasaaa, kertoo kuinka asiat on ja piste.
Toivon, että kerrotaan myös mitä minä voin tehdä.
-
Ne jotka moittii lentämistä, kannattaa katsoa ensimmäinen jakso ja kuunnella perusteet tuonne matkustamiseen.
Anteeksi
Retkikuntaa johtaa Patrick "Pata" Degerman
Vierailija kirjoitti:
On tämä tosiaan outo ohjelma.
Esim. Ina Mikkola vaahtoaa luonnon pelastamisesta ja mitä nämä tekevät itse; menevät lentokoneilla, helikoptereilla paikkaan, jossa mahdollisesti joutuvat tappamaan jääkarhuja tai muita paikan luonnollista eläimistöä. Mikä järki?
Nämä ihmiset valittavat koko ajan, voi voi voi sentään, kylmää ja märkää jne.
Olen katsonut telkusta tulleet jaksot, mutta minulle ei ole vieläkään selvinnyt, mikä tämän ohjelman idea on. Ihmiset menevät tuhoamaan luontoa ja sitten pidetään saarnoja luonnon puolesta.
Hävetkää!
Luonto ei siitä juuri muutu, jos yksittäinen lento jä tekemättä. Hyvä,että tietoisuus maapallon tilasta kantautuu pienenkin piirin ihmiselle.
On toki hyvä, että kannat huolta. Voithan jäädä loppuiäksesi kotiin etkä liiku minnekään. Mikä siinä.
Jääkarhu kirjoitti:
Arktinen retkikunta
Erittäin hyvä ohjelma . Paten tapa kertoa ilmastonmuutoksesta hyvä, ei paasaaa, kertoo kuinka asiat on ja piste.
-
Ne jotka moittii lentämistä, kannattaa katsoa ensimmäinen jakso ja kuunnella perusteet tuonne matkustamiseen.
Ainahan sitä perusteet löytää, että miksi juuri minä olen oikeutettu kuitenkin vähän lenteleen ja saastuttamaan. Voin toki itsekin jakaa Costa Ricasta vähän videota seuraavalta lomalta ja perustelen matkaani, että hei, jaoin nyt tästä kamalasta rantojen saastumisesta kaikille instassa niin mun matkan saastuttaminen on kuitattu sillä, kun jospa joku muu ei nyt sitten matkustelisi ja roskaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Ina Mikkola vaahtoaa luonnon pelastamisesta ja mitä nämä tekevät itse; menevät lentokoneilla, helikoptereilla paikkaan, jossa mahdollisesti joutuvat tappamaan jääkarhuja tai muita paikan luonnollista eläimistöä. Mikä järki?
Olen katsonut telkusta tulleet jaksot, mutta minulle ei ole vieläkään selvinnyt, mikä tämän ohjelman idea on. Ihmiset menevät tuhoamaan luontoa ja sitten pidetään saarnoja luonnon puolesta.
Hävetkää!
Luonto ei siitä juuri muutu, jos yksittäinen lento jä tekemättä. Hyvä,että tietoisuus maapallon tilasta kantautuu pienenkin piirin ihmiselle.
On toki hyvä, että kannat huolta. Voithan jäädä loppuiäksesi kotiin etkä liiku minnekään. Mikä siinä.
Tässä edellisessä postauksessa oppikirjaesimerkki idiotismista! Eihän se aasikaan kaadu yhden oljenkorren alle, mutta kun niitä korsia tarpeeksi kasaa niin heikosti käy kantokyvylle. Huoh, miten yksilö saataisiin kantamaan vastuuta, ei näköjään mitenkään. Dorka!
Erittäin hyvä ohjelma !
Jos nämä samat keskustelut ja faktat olisi esitetty jossain perjantai ohjelmassa , ohjelma ei olisi kolahtanut !
Mutta kun nyt näkee ihan tosissaan, mitä tapahtuu, niin tässä ajattelee ihan eritavalla.
Kenenkähän masinoima mollaus kampanja oli tätä ohjelmaa kohtaan.
Vaikka onkin lennetty Grönlantiin, niin asia on hyvä. Ihan toista kuin jokin Turkin rantaloma , jonne lennetään saastuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävetkää!
Tässä edellisessä postauksessa oppikirjaesimerkki idiotismista! Eihän se aasikaan kaadu yhden oljenkorren alle, mutta kun niitä korsia tarpeeksi kasaa niin heikosti käy kantokyvylle. Huoh, miten yksilö saataisiin kantamaan vastuuta, ei näköjään mitenkään. Dorka!
Tämäkin herättävä keskustelu olisi jäänyt käymättä ilman sitä ohjelmasarjaa, mutta ethän sinä typerys sitä tajua.
Tässä saattoiolla se ohjelma joka tekee minusta vielä vegaanin.
Todella idiootti idea kuskata ihmisiä sinne huokailemaan miten etuoikeutettuja ne on.
Toivottavasti influensserit eivät saa influenssaa siellä kylmässä maailmanlopun maisemassa.
Keskusteluohjelma tämä siis olikin.
Sauli kertoo mielestään jonkun hauskan jutun ja odottaa vain että pääsee itse nauramaan niin mahdottomasti.
Ilmasto on tärkeää, mutta pitääkö meuhkata niin että nuoret lapset pelkää, että koko maapallo ja heidän koti peittyy veden alle.
Jotain rajaa.
Olisin kuvitellut että he liikkuisivat enemmän.
Arktinen retkikunta
-