Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin juuri tulevaisuudesta.

Vierailija
12.04.2019 |

Hei, olen aikakoneen koekäyttäjä. Tulin juuri tulevaisuudesta ja odottelen tässä aikapyörteen tasaantumista ennen kuin lähden takaisin. Kysymyksiä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttava on käynyt tulevaisuudessa, pystyy menemään transsiin tms ja liikkumaan ajassa, käy menneessä ja käy tulevassa.

Äkkiseltään ajattelis että hullu foliohattu. Mutta enää en tiedä...sen verran vakuuttavaa tarinaa tulee ja ihan tarkistettavia faktoja että saattaapa puhua tottakin. Opiskelee kvanttifysiikaa ja harjoittaa jotain tietoisuudentilan muuttamisjuttua (ilman huumeita). Tälle on varmaan joku oikea nimikin mutta en nyt muista sitä.

Joo tällä palstalla muistan ainakin kristityn mystikon kirjoittaneen tuollaisesta. Itse en ole kokenut mitään sellaista joten en oikein tiedä mitä ajatella, mutta onhan esim. Buddhan kirjoituksissa ja monien "mestarien" kuvauksissa tuota samaa, eri aikoina ja toisistaan tietämättä, joten vaikea uskoa että ne kaikki on samalla tavalla höyrähtäneitä. Ja vielä vain tuossa asiassa höyrähtäneitä ja muuten toimintakykyisiä ja jopa ihmisten arvostamia.

Hieno ajatus sinänsä, jos ei tarvitsisikaan ollenkaan vaivalloisesti liikutella fyysistä ruumista avaruuden madonreikien ja ties minkä läpi vaan voisi matkailla jollain muulla tasolla, astraalimatkailuksi sitä taidetaan usein sanoa.

Vierailija
22/23 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis nyt edes kertonut miten vaaleissa käy. Höh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Paavo Väyrynen sun ajassa ehdolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi