Tulin juuri tulevaisuudesta.
Hei, olen aikakoneen koekäyttäjä. Tulin juuri tulevaisuudesta ja odottelen tässä aikapyörteen tasaantumista ennen kuin lähden takaisin. Kysymyksiä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko ajan läpi matkustamaan nakuna? 😦
Ei, en ole alaston. Tämä on vain populaarikulttuurin myytti.
Kerro lisää! Oon kiinnostunut. Pääseekö sinne tietoisuutta muuttamalla vai tarviiko ”koneen”?
Teen shamaanimatkoja ja toivon joskus pystyväni ohjaamaan itse ajassa eteenpäin.
Joutuuko Suomi lähivuosina sotaan?
Niin millaista oli? Oliko ihmiskunta elossa? Oliko tillut avaruudesta uudet valloittajat?
Luulisi että aikamatkustajalla olisi kurinalaisuutta olla aiheuttamatta aikaparadokseja.
Tulitko AV-palstalle puhelimella vai tietokoneella?
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää! Oon kiinnostunut. Pääseekö sinne tietoisuutta muuttamalla vai tarviiko ”koneen”?
Teen shamaanimatkoja ja toivon joskus pystyväni ohjaamaan itse ajassa eteenpäin.
Tulevaisuushyppy on mahdollista matkustamalla lähellä valonnopeutta. Aikakoneella taas pystyy matkustamaan vain menneisyyteen ja takaisin. Läpimurto tapahtui kun eräänä vapaapäivänäni olin kuulemma tupsahtanut aikapyörteestä laboratoriossa. Aikakone pystyi aikaisemmin siirtämään ihmisen vain koneen synnyttämän aikapyörteen kautta. Testaamme nyt siirrettävän aikapyörteen, aikaportin, kantomatkaa. Siksi pystyn myös toimimaan näin vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko Suomi lähivuosina sotaan?
Ainiin, tulen ”vain” viikon päästä tulevaisuudesta. Tekniikka ei ole vielä kehittynyt tarpeeksi pidempiin aikahyppyihin. Tulevaisuudessa (heh heh) aikamatkustus tulee olemaan uutta turismia.
Hienoa, että Suomessa tullaan keksimään aikamatkailu!
Siis tulitko juuri nykyaikaa vai tulevaisuuden aikaa?
Aikamatkailun keksivä taho pystyy tietenkin siitä lähtien rahoittamaan toimintaansa loputtomasti tekemällä pörssikauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että aikamatkustajalla olisi kurinalaisuutta olla aiheuttamatta aikaparadokseja.
Voin kertoa tarinani huoletta sillä koska tulen tulevaisuudesta, tiedän että tämä ketju tulee katoamaan tai hautautumaan internetin meteliin. Aikamatkustusta pidetään vielä mahdottomana ja aikamatkaajien aloittamia keskusteluja vitseinä. Aikaparadokseja pitää välttää. Siksi käyn aikakoneella vain parittomina päivinä. Tiedän esimerkiksi missä tämän hetken minäni on. Oman fyysisen parin, eli oman itsensä kohtaaminen on ainoa ehdottomasti kielletty asia.
Tulit kirjottelemaan sitten tänne..
Et ottanut ees eurojackpot numeroita messiin?
Jos älysit ottaa niin numerot tulemaan
Mun tuttava on käynyt tulevaisuudessa, pystyy menemään transsiin tms ja liikkumaan ajassa, käy menneessä ja käy tulevassa.
Äkkiseltään ajattelis että hullu foliohattu. Mutta enää en tiedä...sen verran vakuuttavaa tarinaa tulee ja ihan tarkistettavia faktoja että saattaapa puhua tottakin. Opiskelee kvanttifysiikaa ja harjoittaa jotain tietoisuudentilan muuttamisjuttua (ilman huumeita). Tälle on varmaan joku oikea nimikin mutta en nyt muista sitä.
Aikapyörre on nyt auki ja minun pitää lähteä. Älkää huoliko tulevaisuudesta, se tapahtuu kuitenkin. Olen lähestymässä aikapyörrettä joten viestiyhteyteni tulee pian kat
Minä tulin juuri vessasta, kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa tarinani huoletta sillä koska tulen tulevaisuudesta, tiedän että tämä ketju tulee katoamaan tai hautautumaan internetin meteliin. Aikamatkustusta pidetään vielä mahdottomana ja aikamatkaajien aloittamia keskusteluja vitseinä. Aikaparadokseja pitää välttää. Siksi käyn aikakoneella vain parittomina päivinä. Tiedän esimerkiksi missä tämän hetken minäni on. Oman fyysisen parin, eli oman itsensä kohtaaminen on ainoa ehdottomasti kielletty asia.
Sinänsä ei ole mitään helppoa keinoa osoittaa väitteitäsi vääriksi. Ja paradokseja välttääksesi et varmaan halua jakaa mitään tarkkaa tietoa tulevaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Alkaisitko tehdä hetimiten itsellesi seksuaalisia tekoja?
Paljonko tuo turvavälisi pitää olla laskennallisesti?
Joutuuko ajan läpi matkustamaan nakuna? 😦