Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehn kummitytön rippijuhlissa

Vierailija
22.07.2008 |

Olipa hieno tunne olla miehen ja hänen ex-vaimonsa kummitytön rippijuhlissa.

Olin laihduttanut sinne ja käynyt kampaajalla ja laitattanut rakennekynnet. Olin niin naisellinen korkkareissani ja hameessani.

Oli todella mieltä ylentävää nähdä miehen exä siellä ihan tavallisena, pitkä tukka roikkuien tyttöjensä kanssa. Laitoin myös miehen antamat korut, että exä näki, kuinka mies rakastaa minua ja haluaa antaa minulle lahjoja.

Ai, kuinka tunsin ylemmyyttä juhlissa olemalla huoliteltu ja naisellinen. Siinä sai exä näpeilleen. Nautin oikein siitä kun näin, kuinka vaikeaa hänellä oli olla siellä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistikö mieskin viimeisintä huutoa olevat vermeet niskaan, ökästeli kalliilla kellollaan ja tuliterällä autollaan, kun tiesi tapaavansa jonkun sinun ex:istäsi?

Olen tainnut jäädä aika paljosta paitsi. Tämä on siitä hyvä palsta, että kerrassaan oppii ihan uutta. Että tämmöisiäkin ihmisiä on olemassa. Varmaan olen saattanut törmätä, mutta omassa elämän nautinnossani on jäänyt tyypin aikeet noteeraamatta. Oi aikoja voi tapoa.

Vierailija
2/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloitsit kummitytön ja vieraiden kanssa hänen juhlapäivänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun saisit tuon tunnepuolesi paremmaksi ; )

Vierailija
4/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi tuntea empatiaa sinua kohtaan vaan ne menevät kyllä tekstisi jälkeen exälle

Vierailija
5/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa exälle näpeilleen? Toisinpäin (eli exän kirjoittamana) tän katkeruuden jotenkin vois ymmärtää, mutta nyt en kyllä tajua, mistä tässä on kyse.

Vierailija
6/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleenkään käydä kampaajalla tai tälläytyä viimeistä päälle. Oletko ihan varma ettei muut juhlissa olijat säälineet miestäsi, kun uusi akka on oikea h...a. Jos mun lapsen rippijuhliin joku tulis noin ylilaittautuneena purskahtaisin varmaan nauruun....

Vierailija
7/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille kannattaisi varmaan tehdä jotain

Vierailija
8/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia olekaan kuin ap! Tai siis katkeria ja exän kanssa henkisesti aina kilpailevia, epävarmoja ja miehensä menneisyydestäkin mustasukkaisia typeryksiä nyt on miljoona, mutta kukaan ei ole niin tyhmä, että tunnustaa sen ääneen, edes anonyymisti.

Kukaan kun ei halua pitää itseään katkerana, epävarmana ja mustankipeänä tai tunnustautua sellaiseksi, ainakaan kirkkain silmin ja siinä mitään pahaa näkemättä...

Hoh hoijaa!

Vierailija
9/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako ap nimesi K:lla?

Vierailija
10/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin katkeruus itsestään huolta pitäviä naisia kohtaan paistaa kilometrien päähän!

Siis ihanko ap:n kuvauksen perusteella hän on nähtävissä suorastaan huoramaiseksi pynttäytyneenä? Niin siis miksi? Koska hän oli laihduttanut ja käynyt kampaajalla ja pukeutunut hameeseen ja korkkareihin? Mitään muutahan ap:n viestissä ei hänen habituksestaan kerrottu.

Ensinnäkin kuvittelisin, että hame ja korkokengät ovat yleisin asu kesän sukujuhliin. Nehän voivat olla vaikka kuinka hillityt ja tyylikkäät. Mistään minimekoista ja huorasaappaista ap ei käsittääkseni puhunut, vaan nimenomaan "naisellisesta hameesta". Toiseksikin kampaajalla käynti tuskin tarkoitti, tai ainakaan sen ei tarvitse tarkoittaa, jonkun juhlallisen nutturan laitattamista juuri tuohon tilaisuuteen tyyliin hääkampaus, vaan sitä, että ap on ennen rippijuhlia käynyt kampaajalla. Käsittääkseni normaalit naiset tekevät tätä aika ajoin? Käyvät leikkauttamassa ja/tai värjäyttämässä hiuskuontaloaan...

Eli siis ap oli solakka, pukeutunut hameeseen ja käynyt kampaajalla, niin hän on seiskan mielikuvissa pynttäytynyt naurettavissa määrin? Aha, minä itse ja helvetin moni kadulla, työpaikalla ja varsinkin kesän juhlissa vastaan tuleva nainen taitaa sitten olla huoramainen seiskan mielestä ihan päivittäin.

Vierailija
11/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuota sorttia, eikä yritäkään peitellä "erinomaisuuttaan". Miestä ei voi olla kutsumatta juhliin, mutta hänelle on sanottu suoraan ja erpäsuoraan, ettei toisi uutta avovaimoaan suvun juhliin. Mutta miehellä ei ole kanttia siihen, on aivan vaimonsa tossun alla. Ennen niin seurallinen jua hauska mies on muuttunut täysin eri ihmiseksi.

Vierailija
12/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ex oli pääsyt siitä itsensä tällämisen kurjimuksesta. Jokainen nainen voi pukea päälleen hameen ja korkkarit. Ehkäpä ex on kasvanut aikuiseksi naiseksi ja voi viettää miehen kanssa iltaa villasukissa ja mukavassa oloasussa, koska hän saa hyvää olo muusta kuin muiden ihailevista katseista. Tiedätkö, kun tämän oppii alkaa elämä.

Vierailija
13/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on monimutkainen juttu, joten en selitä sen enempää. Tarinastasi huomaa, ettet henkisesti ole kovin kypsä. Mutta nostan hattua miehesi ex:lle ja pyllistän sinulle ap.

Vierailija
14/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti kommentoin sen verran että luultavasti se ex olisi myös voinut käydä kampaajalla ja pukeutua hameeseen ja korkkareihin jos olisi halunnut. Joten luultavasti ei halunnut.

Vierailija
15/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaamaan.

En todellakaan ole provo. Mutta tänne voi anonyymina tunnustaa aidot tunteet.

En kai kehtaisi tutuille kertoa, että helisytin miehen antamia vanamokoruja tahallani exän edessä. Täytyy myöntää, että tuntui makealta kun exän tytökin kehuivat, kuinka kaunis ja nuori olen. Olen todella paljon nuorempi kuin ex-vaimo on.

Vierailija
16/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella paljon nuorempi kuin ex-vaimo on.

Vierailija
17/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on vanamokoruja, äidiltäni sain.

Vierailija
18/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus. Noitahan on nyt kaikilla.

Ja itse valitsisin olevani enemminkin fiksu ja aikuinen kuin tuollainen "nuori" rakennekynsistä ja kampauksesta ylemmyytensä repivä.

Minkä ikäinen oikeasti olet? Onko miehen lapset samaa ikäluokkaa?

Vierailija
19/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans tahtoisin päästä vähän "näyttämään" miehen ex:lle, että koruja ja lahjoja tulee, mutta miten ihmeessä sen sais tajuaan keltä ne on. Oisko ap:llä jotain vinkkiä? Toi lappu koruissa on jotenkin niin moukkamaista.

Vierailija
20/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän nuoruudellaan pitäisi kehuskella tms. mutta täytyy myöntää että olen itsekin ollut suht tyytyväinen (niitä harvoja kertoja elämässäni) itseeni, kun olen tavannut vanhoja heiloja uusine naisineen. Naiset olivat aikoinaan ihan kivan näköisiä ja nyt suunnttoman ylipainoisia, ikäistään vanhemman näköisiä "tanttoja". Ja älkääs nyt älähtäkö; en ole itsekään mikään nätti tai edes luule olevani, vaan huolehdin silti ulkonäöstäni ja ostan sentään joskus uusia kivannäköisiä vaatteita jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi