Hävettää. Olin äskön joogaamassa
Tuntui, että olin ainoa uusi siellä ja se opettaja sit kokoaika tarkkaili mun liikkeitä ja tuli korjaamaan pelkästään mua. :( oli nii nöyryyttävää. En oo joogannu moneen vuoteen ja menin siinä alussa varsinkin ihan sekaisin enkä iha pysyny perässä. Antakaa vertaistukea :(
Kommentit (87)
Kuntojumpan voi siirtää Halikkoon ......
mul on joskus tullu useinki ohjaaja tietyil tunneil ihmettelee mun selän ja takapuolen asentoo. ne ei oo ymmärtäny et mun kroppatyyppi ja kropan malli on nii erilainen ku niillä. :D sit lopulta ne onki sanonu et okei, no jos toi tuntuu sust hyvältä niin voit olla tossa asennossa. :D
mul ainaki aina jos tosi pitkä tauko, niin tottakai kestää muistaa asiat. ja jos ekoi kertoi jtn tekee, niin tottakai se täytyy eka älytä et miten se liike tehdään. :D
typerimpii on sellaset ittensä esittelijät , jotka tyylii terveytensä uhalla haluu edetä johki hienoihin ihme asentoihin ja sitäkautta päästä pätemään, viis siitä miltä itestä tuntuu kuhan näyttää etevältä.... :D toi on just huonoin vaihtoehto....... :)
Kiitos vertaistuesta :( mut hävettää edelleen. Miten kehtaan mennä uudestaan tolle tunnille 🙈
ja se joka ohjeisti mua tollee et alotti et oon kaunotar, niin se oli nainen. :DDDD se oli vähän kiusallista kun kaikki käänty kattomaan mua. :D ja oon itekki nainen.
Miksi ihmiset häpeää itseään ja tekemisiään noissa tilanteissa, ihan normaalia että ei ekalla kerralla osaa, eipä ne muutkaan ole suoraan sieltä äitinsä kohdusta putkahtanut siihen jooga matolle, nolompaa on mielestäni luovuttaa heti jos ei edes yritä.
No kyllä mä vaan häpeän, jos ohjaaja koko tunnin melkein korjaa pelkästään mun liikkeitä, eikä kenenkään muun. Olis antanu mun tehdä rauhassa niitä ja vaikka sitten vähän väärin.. ei ollut kivaa🙄
No voi herranjumala, älä mene sinne jos ahdistaa näin paljon kun ryhmänohjaaja yrittää auttaa, että tulet paremmaksi.
Olen mäkin ollut ensikertalainen monella jumppa tunnilla ja joogassa, mutta ei mua haittaa, että ohjaaja tulee opastamaan, sehän on vaan hyvä
Joskus must on oikeesti tuntunu et joku ohjaaja on ns ottanu mut silmätikuks. :D Siis niinku ihan oikeesti. enkä ihmettelis koska oon muutenki kai ollu silmätikku mun elämässä monissaki paikoissa. niis tilanteis oon vaan miettiny et tolla on varmaan tylsä elämä ja kade.
jos siis kyse vaikka siitä että tyylii oon harrastanu vuosii jtn lajia ja tiedän olevani keskivertoa rutkasti parempi vaikka lajissa, ja sit tullaan opastamaan ja monia kertoja. niis tilanteis oon tienny että nyt ei oo kyse ns normaalista opastamisesta. :DDDDDD mut jos alottelijaa opastetaan niin sen voi ottaa ihan hyvällä. :)
Eihän tossa nyt mitään hävettävää ollut. Tuli vaan mieleen kun eräs täällä kertoi, että ohjaaja pyysi hänet poistumaan paikalta kun oli naisten jooga, kun luuli tätä naista mieheksi. Se olisi jo minuakin hävettänyt ja itkettänyt myöskin.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä vaan häpeän, jos ohjaaja koko tunnin melkein korjaa pelkästään mun liikkeitä, eikä kenenkään muun. Olis antanu mun tehdä rauhassa niitä ja vaikka sitten vähän väärin.. ei ollut kivaa🙄
Se auttoi vain sinua eikä muita, koska sinä olit ruosteessa ja muut onnistui liikkeissään eivätkä tarvinneet apua. Se tuskin tajusi, että joku joka tulee ryhmän (jossa ohjaaja) kanssa joogaamaan saa hermoromahduksen siitä että häntä neuvoo vähän.
Mitä tuo yksi kirjoitustaidoton oikein sekoilee?
Lopeta joogaaminen ja tee jotain hyödyllistä. Opettele vaikka vieras kieli.
Vierailija kirjoitti:
Et sentään pieraissut kuten eräs
Mitenniin eräs? Mitä minä olen katsellut joskus netistä joogamokista kertovia keskusteluja niin yksi jos toinen siellä tuntuu laulattavan takapuoltaan eikä vain joku eräs.
Äskön sanan käytöstä pitäisi antaa sakot.
Sinuna olisin otettu, eli hyvilläni siitä, että ohjaaja opasti kunnolla tekemään liikkeet oikein. Koska olen joogannut ja tiedän, että ne on tehtävä hyvin ja hengitys liikkeen mukaan on erittäin tärkeää tehdä oikein. Älä anna periksi, mene hyvillä mielin jatkamaan. Kiität itseäsi vanhempana, että nuorena viitsit liikkua.
Minulla on nyt ikää ja olen hyvässä kunnossa, en olisi jos en olisi liikuttanut itseäni kaikella mahdollisella, alkaen tavallisesta voimistelusta, salitreenistä, joogasta, tanssista, ahkerasta lenkkeilystä. Noista kiitän itseäni, että olen viitsinyt ja ottanut sen ajan jonka tarvitsin liikunnalle.
tai tais oikeestaa olla vuos 2013. xD nykyään en tosin varmaankaa nii kaunis mut voivoi. :D