Hävettää. Olin äskön joogaamassa
Tuntui, että olin ainoa uusi siellä ja se opettaja sit kokoaika tarkkaili mun liikkeitä ja tuli korjaamaan pelkästään mua. :( oli nii nöyryyttävää. En oo joogannu moneen vuoteen ja menin siinä alussa varsinkin ihan sekaisin enkä iha pysyny perässä. Antakaa vertaistukea :(
Kommentit (87)
Älä turhaan! Jostain ne muutkin on joskus aloittaneet, tuskin kiinnittivät mitään huomiota.
Mieti ennemmin niin, että sait paremmin vastinetta rahalle kuin ne muut, kun sait enemmän henkilökohtaista ohjausta!
Oli vaan nii noloa ku olin ainut ketä se kävi korjaamassa. Ja just menin väärinpäin jtn liikkeitä 😅 mut olin suoraan sen näkökentässä ja siel oli tosi vähän porukkaa :/ ja tuli jotenki sellane olo et ne muut on ollu siel aikaisemmin :/ ääh. Ei ollu kivaa :(
Onko kellään muulla ikinä ollut tällästä kokemusta?:(
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään muulla ikinä ollut tällästä kokemusta?:(
Ei. Kenelläkään ei ole ikinä ollut vastaavaa kokemusta.
Joogassa onneksi kehittyy nopeasti.2-3 kertaa vielä on sellaista kömpelöä sekoilua.Sitten pää ja kroppa alkaa jo omaksua ja onkin jo flowssa mukana.
Mulla roiskuu kerran viereisen miehen hiet naamalle hot-joogassa.Hän oli kai eka kertaa ja aika huonossa kunnossa veti ihan täysillä.Ei se niin vakavaa😊
Kertokaa jtn teidän noloja kokemuksia nii pääsen tästä ehkä joskus yli🙈
Katso youtubesta videoita ja treenaa muutama kerta kotona.
Täälläkin piereskelijä. Sellainen pitkähkö ujeltava tuotos siinä lopuksi, kun rentoudutaan.
Just ton takia en mene mihinkään ryhmäliikuntaan, sekoilu hävettää ilmankin, en tarvi ohjaajaa kiinnittämään siihen lisähuomiota.
Jooga on ihan mukavaa. Kävin vuosikausia hotjoogassa monta kertaa viikossa, jossain vaiheessa joka arkiaamu. Haluaisin jatkaa harrastus vielä joskus. Kroppa ja mieli kiittää. Ihan normaalia, että joogaohjaaja tulee korjaamaan. Itse ei välttämättä tajua, jos tekee väärin jonkun liikkeen.
No joo varmasti on normaalia et ohjaaja korjaa liikkeitä, muttaku se korjas pelkästään multa🙈 ei keltää muulta. Sit mä menin jo senki takia aivan lukkoon jo ku rupes ärsyttää :(
Muistan joskus v. tyylii 2014 ku olin tais olla esportin joogassa nii ku istuin yhes nurkassa, sillon kärsin jostai ahdistuneisuushäiriöstä tyylii ja se ohjaaja oli sillee "sinä.. kaunotar siellä:)" ja sit jtn ohjeisti mua. :DD
se oli vähän outoo.
ja usein oon käyny tunneil mis ohjaajan tarkotus neuvoo, en kiinnitä oikee huomioo ku oon nii paljon käyny selasil tunneil. :D'
joskus ku oli jotenki yliheikko itsetunto nii tuntu et ohjaaja oikee hakeutunu mun luo. :DD vaikka oisin tehny oikeinkin... mutta johtu varmaa tosiaa tosta heikosta itsetunnosta?? :D
itelläki aikoja millon on käyny useemmin, tottakai pitkän tauon jälkeen siin kestää et muistaa liikkeet yms, joten ei oo jrkevää ottaa itteensä jos sua opastetaan..... :D
joskus esim jos oon tyylii käyny jollai tunnilla vaikka tyylii pari kertaa vuodes, nii en ees kaipaa mitää neuvoi miten pääsisin johki ihme asentoihin. :D sit oon sanonu siit ohjaajalle ja sit ne on ymmärtäny. :D
koska joillain tunneillahan voi olla ihmisiä, jotka on käyny siel 2 vuotta ja niil on selkeet tavotteet. sit toinen voi olla tokaa kertaa vasta opettelemassa perusjuttuja. :D ja ohjaaja ei tietenkään välttämättä edes huomaa, että millä ns . tasolla on. ::D
Minuakin hävettäisi, jos kävisin joogaamassa.