Hävettää. Olin äskön joogaamassa
Tuntui, että olin ainoa uusi siellä ja se opettaja sit kokoaika tarkkaili mun liikkeitä ja tuli korjaamaan pelkästään mua. :( oli nii nöyryyttävää. En oo joogannu moneen vuoteen ja menin siinä alussa varsinkin ihan sekaisin enkä iha pysyny perässä. Antakaa vertaistukea :(
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään muulla ikinä ollut tällästä kokemusta?:(
Ei todellakaaan - Ei tulisi mieleenikään pyytää tyhjentyneeseen mieleeni (sitähän joogassa tehdään) demoneja siis riivaajia!!
Älkää ny kiinnittäkä huomioo tohon äskön sanaan ::D ei ollu tän keskustelun pointti..
Vierailija kirjoitti:
joskus esim jos oon tyylii käyny jollai tunnilla vaikka tyylii pari kertaa vuodes, nii en ees kaipaa mitää neuvoi miten pääsisin johki ihme asentoihin. :D sit oon sanonu siit ohjaajalle ja sit ne on ymmärtäny. :D
koska joillain tunneillahan voi olla ihmisiä, jotka on käyny siel 2 vuotta ja niil on selkeet tavotteet. sit toinen voi olla tokaa kertaa vasta opettelemassa perusjuttuja. :D ja ohjaaja ei tietenkään välttämättä edes huomaa, että millä ns . tasolla on. ::D
Miten olisi jos opettelisit seuraavaksi kirjoittamaan suomenkieltä, tulisit paremmin ymmärretyksikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tossa nyt mitään hävettävää ollut. Tuli vaan mieleen kun eräs täällä kertoi, että ohjaaja pyysi hänet poistumaan paikalta kun oli naisten jooga, kun luuli tätä naista mieheksi. Se olisi jo minuakin hävettänyt ja itkettänyt myöskin.
Sitä ohjaajaa varmasti ainakin hävetti?
Minä olisin tuossa tapauksessa sivustaseuraajana hävennyt kaikkien puolesta.
Myötähäpeä on turhaa, jokainen hävetköön omasta puolestaan jos katsoo aiheelliseksi. Häpeän tunto on kyllä turha tunto, pitää olla kontrolli jo tehdessään, että ei tarvitse hävetä.
Sit on sellaisia ihmisiä jotka haluais koko ajan avustusta ja ohjausta ja huomiota, ja jos eivät saa tarpeeksi henk koht huomiota ja avustuksia, tekevät ohjaajasta valituksen.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa jtn teidän noloja kokemuksia nii pääsen tästä ehkä joskus yli🙈
Kerran vahingossa lens sprmat viereisen tyypin päälle kun joogasin...
Hyvä ohjaaja sinulla, kun tulee neuvomaan ja korjaamaan! Se on hyvän ohjaajan merkki. Joogassa on tärkeää tehdä liikkeet oikein, joten totta kai ohjaaja neuvoo niitä, joilla ei onnistu ihan kympillä.
Mun elämässä on tapahtunut niin piinaavan noloja tilanteita ettei mua enää hetkauttais ollenkaan mitkään omistautuneet joogaohjaajat.
Mä olisin se joka syöksyis sinne joogatunnille reippaasti myöhässä ja menkkaisissa jumppahousuissa ihan vaan huomatakseni ettei kyseessä olekaan zumbatunti
Mua ärsyttää ku jään märehtimään tälläsia tilanteita:/
Ja mulla on siis vaikea hahmottaa ja kärsin siitä ominaisuudesta hirveesti ja tollaset tilanteet syö mun itsetuntoa aivan kamalasti :/
Pitäis ohjaajallakin olla vähän tilannetajua, jos neuvottava vaikuttaa vaivautuneelta, antais vaan olla.
No niinpä :”( en tykänny siitä ohjaajasta
Mulla ohjaaja tuli neuvomaan tyyliin jokaisella tunnilla, vaikka kävin joogassa viikoittain syksystä kevääseen.
Miten hän sit ohjeisti..? :( mua ohjeisti melkei koko tunnin😞😞😞😞 siis mä en vaan pääse tästä yli XD että mä inhoon itteeni
Ei pieraisu haittaa vielä mutta jos se tulee varren kanssa niin joitakin saattaa jo vähän haitata.
Sitä ohjaajaa varmasti ainakin hävetti?