Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihmeissäni omasta päästäni

Vierailija
10.04.2019 |

Olen hoitosuhteessa masennuksen takia. Nyt olen tänään taas ajatellut miten minua kohtaan käydään jotakin juonittelua ja en voi mitään muuta tehdä kun ajatella sitä. Mietin jo jos jättättäisin lääkkeeni pois saadakseni ajatella selkeämmin. Toisaalta tiedän miten hoitava taho lukee tätäkin tekstiä ja kääntää sen minua vasten.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro masennuksesi taustoista

Vierailija
2/10 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerro masennuksesi taustoista

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitava taho on aivan liian kiireinen ja heillä on muitakin asiakkaita/potilaita, että juonittelisivat juuri sinua vastaan. Mutta tuosta saisi kyllä novellin kirjoitettua. Kirjoita ja katso, saisiko ajatuksia sillä tavalla selkeämmäksi.

4/10 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat selkeästi harhakuvitelmia. Jos tuollaiset ajatukset ovat alkaneet lääkkeen myötä, kannattaa ottaa yhteys lääkäriin ja kertoa ongelmasta. Muutenkin kannattaa kertoa hoitavalle lääkärille, että tuollaista vääristynyttä ajattelua esiintyy.

Vierailija
5/10 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosit tulilla.

Vierailija
6/10 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoosit tulilla.

Eihän tilani voi olla psykoosi koska tunnistan tilanteen? Jos olisin psykoosissa en kyseen alastaisi ajatuksiani.

AP

Vierailija
7/10 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi on tila, jossa kyky hahmottaa ympäröivää maailmaa on jostain syystä heikentynyt, eikä hahmota todellisuutta. Se, että pystyt kyseenalaistamaan omia ajatuksiasi ei mitenkään poissulje psykoosia.

Kyllä, itsekin olen ollut psykoottinen. Itse en kuvitellut että minua vainottaisiin, vaan kykenin hahmottamaan maailmasta vain pelkät pahat asiat. Tiesin, että hahmotuskykyni on vääristynyt, mutta ei se itse psykoosiin vaikuttanut millään tavalla.

Vierailija
8/10 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea olet, kun tänne tulet kertomaan asiasta. Täällä kun tähän aikaan käy myös teinit ja heiltä voi tulla mitä tahansa heittoja.

Vierailija
9/10 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä pelkää teinejä tai teitä. Minun on pakko kirjoittaa koska ihmettelen ajatusteni juoksuja ja esimerkkinä on tämä kirjoitus. Pelkään miten hoitava taho käyttää tätä minua vastaan vaikeuttaen minun tilannettani. Aika väsyttävä tilanne tiedän kaiken mutta silti en tiedä mitään.  Joo eiköhän tämän viestiketjun voi poistaa.

Vierailija
10/10 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä. Edelleen samat ajatukset pyörii mielessä. Juttelin tänään sairaanhoitajan kanssa ja sanoi ottavan yhteyttä lääkäriin. Samalla uteli kauheasti mitä olen tehnyt ja mitä aion tehdä? Onko minulla itsetuhoisia ajatuksia.... ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme