Suuri Vaalitentti MTV3 OFFICIAL
Kommentit (406)
Onko persumuumio sanonut vielä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon taktiikka pitää turpa kiinni on kyllä fiksu, koska kaikki muut antavat itsestään vähän tyhmän kuvan suunsa avatessaan ja vastatessaan aiheen ohi.
kyllä se kertoo vain tietotaidon puutteesta. Yhden asian tyyppi.
Ihan pihalla muista asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mites tuntuu, että nuo omaa ääntään rakastavat toimittajat ovat koko ajan äänessä. Anderssonin tyyli on pohjustaa pitkään, sitten esittää kysymyksen ja lähes saman tien keskeyttää vastauksen, useimmiten pilkallisesti hymähdellen.
Minua on "aina" häirinnyt Jan Andersson tuo tyyli. Nytkin hän kuittasi kahdenkymmenen (20) suomalaisen aluesairaalan tosiasiallisen alasajon "vaasana". Hän ON ylimielinen toimittaja. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
tää ei pääse eroon tuosta vaasan sairaalasta
Mutta kun hän on siinä täysin oikeassa ja Vaasan tilanne tulee varmasti uudelleen arvioitavaksi seuraavan hallituksen johdolla, ainakin jos Antti Rinne on pääministeri.
Olen alkanut inhota Haaviston kokottelevia käsiä. Ja hänestä on jo monta kertaa ollut hyvin tärkeetä, että meillä keskustellaan asioista, jälleen kerran. Kun kuulisi mieheltä edes kerran muitakin vaihtoehtoja, joita tehdä.
Halla-Aho ei kertakaikkiaan saa puheenvuoroa, mitä hittoa?
Vierailija kirjoitti:
Antilla on tullut mukavasti lihaa luitten päälle ja väriä naamaan. Voimat palanneet.
No HOHOHOHOOOOOHOOOOOOOOOOO !!!!!!!
Onko se muka jossain vaiheessa EDES pääsyt eroon niistä ylimääräisistä lihoistaan ?
Aivan kamalaa katseltavaa nämä tentit. Aikuiset ihmiset puhuu jatkuvasti toistensa päälle, ei anna kovin vakuuttavaa kuvaa. Keneen sellainen vetoaa, että tunteet kuohuen paasataan ja puhutaan toisten päälle, hyvä kun edes aihetta muistaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä Rinteen kengissä muka on vialla? Mustat kengät kuten muillakin.
Miksi höpö-Terho saa puhua, kun ei niitä kukaan äänestä? Ja siltä vielä kysytään: "Lupaatteko...?" Ihan kuin porukka, joka ei tule saamaan yhtään kansanedustajaa, voisi luvata mitään.
Nämä sinisethän näytti jo miten paljon omille äänestäjille annetut lupaukset heille merkitsee. Kuka noiden sinisten lupauksia enää edes kuuntelee?
Muutenkin kyllä tympeä keskustelu, kun samat pari kolme saa jatkuvasti olla äänessä ja sillonkin joko uhriutuvat, syyttävät muita tai hokevat kuin papukaijat että hallituksen pitäisi sitä, pitäisi tätä ja pitäisi vielä tuotakin. Miksi se on pelkkää aikomista? Miksi eivät ole jo tehneet kun siellä hallituksessa ovat nytkin olleet? Miksi tämä yläfemmoja läpsivä "me ei vatuloida"-äijäkööri ei sitten hoitanut hommiaan kun tilaisuus oli?
He tulivat takaisin.J. Andersson puhuu.
Terhoterhakka käsi pystyssä.
Halla-aholla niin vaikea tapa puhua (nieleskelee), että tekee pahaa kuunnella.
Toivottavasti halit vähenee. Yök.
Tuo Li on todella ylimielisen ja epäkunnioittavan oloinen. Vois vähän panostaa tuohon puoleen
Orpo on niiiiin tosissaan. Se k a v a a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuunteleeko kukaan muu kuin minä, mitä ihmiset puhuvat tuolla Oodissa?
Minä odotan, että näkisin Rinteen kengät. Haavisto tuntuu kyllä hallitsevan uskottavasti asian kuin asian.
Niin... Haavisto laittaa kämmenet vastakkain tai sormet ylös suppuun ja sanoo, asiaan kuin asiaan, että olen iloinen kun otit tämän esiin, must on hyvin tärkeetä et me keskustellaan tästä.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut inhota Haaviston kokottelevia käsiä. Ja hänestä on jo monta kertaa ollut hyvin tärkeetä, että meillä keskustellaan asioista, jälleen kerran. Kun kuulisi mieheltä edes kerran muitakin vaihtoehtoja, joita tehdä.
Tuo Andersson ei oikein siedä Orpoa. Ja tunne näyttää olevan molemminpuolinen.
Halla-aho ei tarjoa mitään oikeita ratkaisuja vaan kertaa ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tuntuu, että nuo omaa ääntään rakastavat toimittajat ovat koko ajan äänessä. Anderssonin tyyli on pohjustaa pitkään, sitten esittää kysymyksen ja lähes saman tien keskeyttää vastauksen, useimmiten pilkallisesti hymähdellen.
Minua on "aina" häirinnyt Jan Andersson tuo tyyli. Nytkin hän kuittasi kahdenkymmenen (20) suomalaisen aluesairaalan tosiasiallisen alasajon "vaasana". Hän ON ylimielinen toimittaja. Valitettavasti.
Todellakin aluesairaalat myöskään synnytyssairaaloita ei ole. Sitten halutaan uusia ihmisiä.
Rinteelle pitäisi kyllä antaa ihan oma ohjelmansa. Ohjelma, jossa kansa voisi kysyä Rinteen mielipidettä eri asioista. Veikkaan, että se olisi suomen katsotuin komediaohjelma.