Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän perheen, jossa on KAKSI velka-autoa. Kyllä meitä mieheni kanssa naurattaa.

Vierailija
10.04.2019 |

Meidän perheessä on KAKSI OMAA autoa. Emme ole niistä velkaa kenellekään, päätämme itse niihin otettavat vakuutukset ja saamme matkustaa niillä ulkomaille, miten haluamme. Me emme ole kenenkään orjia, meidän perhe on vapaa.

Onnen perhe, Vantaa

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on kaksi velka-autoa ja on myös kaksi sijoitussalkkua, joista tulee osinkoja enemmän kuin korot lainoissa.

Oletkos pellen roolissa sirkuksessa?

AP

Ja kuka se teki itsestään pellen kertomalla, että joutuu säästämään pennosia päästäkseen matkalle.

Anna, kun arvaa teidän ainoa "omaisuus" on koti, jossa asutte ja ne kaksi autoa?

Vierailija
22/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa muuta, minullakin on velaton auto. 2004 vuoden VW Golf. Vähän ruostetta, moottorin vikavalo palaa ja koko ajan roikkuu joku lärpätin jostain vaikka keskimäärin menee 200e/kk korjauksiin ja huoltoihin. Mutta on se vaan niin mahtavaa että se on velaton. Se on itseasiassa minulle henkilökohtaisesti tärkeintä elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan naurata, että mulla on velaksi upouusi auto alla. Nauran sitten kun jonkun oma vanha romu jättää tienposkeen.

Vierailija
24/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on kaksi velka-autoa ja on myös kaksi sijoitussalkkua, joista tulee osinkoja enemmän kuin korot lainoissa.

Oletkos pellen roolissa sirkuksessa?

AP

Minäpä kerron, että sinä teistä kahdesta olet pelle, mutta niin huonoa sirkusta et löydä, että ne sinut huolisivat.

Sinua kuvaa hyvin tämä: hullulla huvit halvat, idiootilla ihan ilmaiset.

Vierailija
25/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä tiedän perheen jolla on VELKA asunto. Meillä tietenkin velaton. Kyllä meitä miehen kanssa naurattaa.

Ohhoh! Onpas kyllä hupaisaa. Miten ihmeessä ei ole ihmisillä 300 000 euroa tilillä että voisi edes asunnon ostaa. Kyllä naurattaa sellaiset tunarit!!!

Luultavasti elämänhallinnassa ongelmia 😏

Vierailija
26/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä ajaa taas vaan Maseratilla, itseasiassa meillä on niitä 5 ja ne ovat velattomia.

Mitäs autoja muilla on?!!?

Vierailija
27/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Meillä onkin molemmilla autoetu, lälläslää. Viimeisen päälle uudet ja hienot menopelit. Ei omaa pääomaa sidottuna näihin eikä huolen häivää huolloista ja korjauksista. HAHAHAHAHAHAHH. Voitin.

Jos ei ole pakko ajaa "viimeisen päälle uudella ja hienolla" menopelillä, niin rahana tuo autoetu varmaan kannattaisi enemmän. Itse aikoinaan laskin, että autoedun nettovaikutuksella olisin hankkinut ja ylläpitänyt sellaisen 3-4 vuotta vanhan kärryn. No, nyt ajelen 14 (!) vuotta vanhalla, jossa on mittarissa n. 80 000km, eli säästän varmaan 70-80% tuosta autoedusta.

Vierailija
28/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on velaton kurkkumopo

Vierailija
29/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tiedän perheen, joka asuu vuokralla ja heillä on uusi leasing-auto. Molemmat ovat päällikkötason tehtävissä, joten palkat kyllä riittäisivät omistusasuntoonkin. He matkustelevat paljon.

Mekin asutaan vuokralla ilmaiseksi sijoitusasuntojen tuotolla ja ajetaan leasing-autoilla. Ja mitä tekee tyypillinen humbelebragaaja pitää sitä kotiaan sijoituksena ja käyttää omaa rahaa sellaisen kulutushyödykseen, kuin auto.

Vierailija
30/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, kukaan ei tee tällaista aloitusta paitsi katkera tai idiootti ihminen. Meneppä töihin siitä, että saat jotakin aikaiseksi!

Ps. Ihan oikeasti, monellakaan ei ole 2 uutta velatonta autoa. Varsinkaan perheellisillä ja alle 30-vuotiailla. Hyvä, että on asuntolainaa saatu maksettua pariakaan vuotta. Keskiarvo säästöillekin taisi olla joku 20 000 e, kun on 30-vuotias ja se koski lapsettomia ihmisiä.

Lähipiirissäni ei ole ainuttakaan kellä olisi edes 5000 e tilillä 😂

Vierailija
31/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä meitä koiran kanssa naurattaa, kun ei yhtään tiedetä onko naapureiden autot omia vai velallisia, tai onko niillä autoa ollenkaan :D Meillä ei ole.

Vierailija
32/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin velkaa autosta. Ei mitään järkeä ottaa rahoja sijoituksista pois, koska korko korkeampi kuin autolainan korko. 

Vierailija
33/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tiedän perheen, joka asuu vuokralla ja heillä on uusi leasing-auto. Molemmat ovat päällikkötason tehtävissä, joten palkat kyllä riittäisivät omistusasuntoonkin. He matkustelevat paljon.

Tässä onkin se pointti, että rikkaalla on vara maksaa näistä eli köyhän ei kannata.

Vierailija
34/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikä ajaa taas vaan Maseratilla, itseasiassa meillä on niitä 5 ja ne ovat velattomia.

Mitäs autoja muilla on?!!?

Minullakin oli lapsena pari Maseratia. Sain ne isältä. En muista, mihin ne hukkasin.

Vierailija
35/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me annamme ymmärtää, että on velkaa talosta ja autoista, koska kateus vie kalatkin vedestä. Ei kannata naureskella muille ja jäädä kiinni, koska suomalainen maksaa sata euroa siitä, että naapuri ei saa viittä kymppiä.

Vierailija
36/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä on KOLME OMAA autoa. Ollaan siis vielä parempia.

Vierailija
37/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullapa onkin velkapuhelin ja velkatabletti! :D

Jokke, Lapua

Mullapa on noiden lisäksi vielä velkasohva!

Ei kun tabletista ei oo enää velkaa..

Vierailija
38/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemat rahamiehet/-naiset ostaa autonsa velalla, koska laina on niin halpaa ja sijoitetusta omaisuudesta saa paremmat tuotot versus jos ostaisi omaisuutta sillä rahalla.

Vierailija
39/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla onkin 4 autoa joista 3 romua ja yksi liikkuva 200e pommi, pistäkää paremmaksi.

Vierailija
40/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tuntemat rahamiehet/-naiset ostaa autonsa velalla, koska laina on niin halpaa ja sijoitetusta omaisuudesta saa paremmat tuotot versus jos ostaisi omaisuutta sillä rahalla.

Naapuri hyvin hankkiva kaveri.  Hänellä muutama paremman luokan auto.  Tuskin on velkarahalla ostettuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä