Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän perheen, jossa on KAKSI velka-autoa. Kyllä meitä mieheni kanssa naurattaa.

Vierailija
10.04.2019 |

Meidän perheessä on KAKSI OMAA autoa. Emme ole niistä velkaa kenellekään, päätämme itse niihin otettavat vakuutukset ja saamme matkustaa niillä ulkomaille, miten haluamme. Me emme ole kenenkään orjia, meidän perhe on vapaa.

Onnen perhe, Vantaa

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet?

Vierailija
2/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva teille. Harvemmin vakuutusyhtiön valintaan rahoitusyhtiö mitään kantaa ottaa ja eipä ole 15 vuoteen käytyä autolla ulkomailla. Onpas vapauttani rajoitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on kaksi velka-autoa.

Vierailija
4/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kellä onni on, se onnen kätkeköön.

Vierailija
5/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole autoa ollenkaan kun en sellaista tarvitse. kyllä nyt naurattaa kun te hölmöt olette tuhlanneet rahaa KAHTEEN autoon.

Vierailija
6/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
7/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on kaksi velka-autoa ja on myös kaksi sijoitussalkkua, joista tulee osinkoja enemmän kuin korot lainoissa.

Vierailija
8/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on kaksi velka-autoa ja on myös kaksi sijoitussalkkua, joista tulee osinkoja enemmän kuin korot lainoissa.

Oletkos pellen roolissa sirkuksessa?

AP

Vierailija
9/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä tiedän perheen jolla on VELKA asunto. Meillä tietenkin velaton. Kyllä meitä miehen kanssa naurattaa.

Vierailija
10/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velaksi se on niillä ostettava, kun rahaa ei ole ja kuitenkin oltava kaikkea millä näyttää.

Nykyään näitä wannabe-ihmisiä on paljon.

Vierailija
11/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa onkin velkapuhelin ja velkatabletti! :D

Jokke, Lapua

Vierailija
12/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Meillä onkin molemmilla autoetu, lälläslää. Viimeisen päälle uudet ja hienot menopelit. Ei omaa pääomaa sidottuna näihin eikä huolen häivää huolloista ja korjauksista. HAHAHAHAHAHAHH. Voitin.

Vierailija
13/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole autoa ollenkaan kun en sellaista tarvitse. kyllä nyt naurattaa kun te hölmöt olette tuhlanneet rahaa KAHTEEN autoon.

Minulla on toisena autona avoauto jota en todellakaan tarvitse.

Ajelen sillä kauniilla ilmoilla katto alhaalla hymy huulilla. Silloin naurattaa kun viereisellä kaistalla on ruuhkabussi ja porukka paahtuu siellä hienhajussa kuin sillit suolassa ja minä nautin tuulen tuiverruksesta hiuksissani ja laitan stereoista lisää ääntä.

Vierailija
14/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun kerrot mitä säästöjä ja sijoituksia teillä on niin olen kateellinen miten erinomaista teidän elämä on.

Vierailija
15/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tiedän perheen, joka asuu vuokralla ja heillä on uusi leasing-auto. Molemmat ovat päällikkötason tehtävissä, joten palkat kyllä riittäisivät omistusasuntoonkin. He matkustelevat paljon.

Vierailija
16/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa oikein tuore ja innovatiivinen aloituksen aihe. Nyt jään innolla odottamaan mitä kaikkea uutta se tuo tullessaan. Miten te jaksattta joka päivä näistä samoista asiosta länkyttää tuubanne? 

Vierailija
17/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi omaa ja kuinka vanhoja autoja? Automaatit vai manuaalit?

Vierailija
18/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Kaksi velkaista autoa meilläkin on pihassa, mutta ei me kyllä kellekkään ole tilivelvollisia siitä, missä niillä ajellaan.  Onkohan sulla ap nyt leasingauto ja pankkivelalla ostetun auton käyttö päässä keskenään sekaisin? Ja leasing-autohan ei ole velalla ostettu auto, vaan ihan suoraan jonkun muun omistama, käyttäjä vaan vuokraa sitä käyttöönsä.

Vierailija
19/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä on velka keittiö.

Vierailija
20/54 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä tiedän perheen jolla on VELKA asunto. Meillä tietenkin velaton. Kyllä meitä miehen kanssa naurattaa.

Ohhoh! Onpas kyllä hupaisaa. Miten ihmeessä ei ole ihmisillä 300 000 euroa tilillä että voisi edes asunnon ostaa. Kyllä naurattaa sellaiset tunarit!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi