Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naiset vaativat liikoja, eikä tavallinen mies kelpaa"

Vierailija
09.04.2019 |

Lainausmerkeissä siksi koska se ei ole oma ajatukseni, vaan yleinen nettipalstoilla ja muuallakin esiintyvä väite. Onko se mielestänne totta? Kertokaa omia kokemuksianne milloin noin on tapahtunut, tai niin on perusteettomasti väitetty.

Kommentit (1344)

Vierailija
961/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen tyyppejä nämä Mestari1212 ja Pikkukakkonen ovat joista tässä ketjussa jatkuvasti höpistään?

121212.

Jotkut naiset kutsuvat pikkukakkoseksi.

Hyvä kirjoittaja mun mielestä. Tukeutuu faktoihin ja tutkimuksiin, pitäytyy asialinjalla eikä lähde mukaan provoamiseen ja henk koht loukkauksiin joihin naiset tässäkin syyllistyy (niin kuin varmaan huomaat).

121212:n mielestä ihan jokaisen naisen miesihanne on pitkä, tumma, laatikkopäinen mies, jolla on jykevät leuat, metsästäjän silmät ja voimakkaat huulet. Minusta tuo kertoo enemmän hänen miesmaustaan. Tietämistäni parisuhteessa olevista miehistä varmaan 98% ei näytä tuolta.

Vierailija
962/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaatimuslistani kumppanin suhteen on ollut niinkin kattava, että minun pitää olla kiinnostunut miehestä ja miehen asioista, sekä miehen tulee olla kiinnostunut minusta ja minun asioistani. Toiveena sekin, että toinen pärjää omillaan - äidiksi en ala. Seksin pitää myös olla hyvää (ei välttämättä heti, mutta sen on kehityttävä molempien tarpeita vastaavaksi).

Olen parisuhteessa omaan silmään todella komean miehen kanssa, joka täyttää useammankin vuoden jälkeen nuo kaikki kriteerit. Ei ole lähimainkaan mikään täydellinen, mutta osaan suhtautua ”vikoihin” lämmöllä ja rakkaudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan naisista, jotka pikkutyttöinä katselivat sitä Sex und city -nimistä sarjaa. Vai mikä sen nimi oli.

Näin siinä sitten on käynyt. Teevee on pilannut pari ikäluokkaa.

Taidat olla tässä ketjussa ainoa, joka on tuota sarjaa katsonut.

Muutenkin ihmetyttää nämä tyypit jotka väittävät että naiset ottavat mallia jostain roskasarjoista - se yksikin tyyppi jaksaa vouhottaa kaiken maailman viidakon tähtösistä ja teptation islandista (oletko se sinä vai joku muu hullu?) On takuulla itse tollottanut niitä silmänsä sokeiksi. Mä en ole katsonut osaakaan, enkä katso.

Vierailija
964/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, vieläkö tämä ketju on elossa! 😄

Kävin trollaamassa tähän jotain shittiä tuolla ensimmäisillä sivuilla, ja nyt jo 65 sivua koossa 😳. Ja antakaa kun arvaan: ap edelleen re-postaa samoja netin in cel-sivustoilta copypastaamiaan roskapskoja, joita on kierrättänyt täällä viimeiset viisi vuotta?

Hilpeää. 😂

Vierailija
965/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran kaverini kannustamana ollut tällaisen ulin kanssa treffeillä.

Oli kammottava ja mieleen jäävä kokemus.

Kyllä siihen pitkään sinkkuuteen on painavat syyt.

Ne syyt kannattaisi rehellisesti käydä läpi ja tunnustaa, tehdä perinpohjainen itsetutkiskelu käytöksen ja luonteen suhteen. Muiden syyttäminen vain pahentaa tilannetta. Kukaan muu ei voi tehdä kelpaamattomasta henkilöstä siedettävää kuin henkilö itse.

Tiedän että tämä ohje menee harakoille.

Kerroitko kyseiselle miehelle miksi ei tule toisia treffejä? Ohjeesi on vähän huono, koska en minä ainakaan saa naisilta selityksiä miksi tapailu loppuu. Mistä siis voin tietää onko syy rumassa naamassa, spedetukassa, lyhyydessä, juttujen tasossa, duunissa, koulutuksessa, asuinpaikassa tai nimessä, josta tulee mieleen iskän ällö kaveri?

Pahinta ja suurinta syytä et mainitse, nimittäin creepy käytös. Se on niin iso red flag että ihan sama noilla muilla.

Jännä tuo "creepy käytös", joka aina ilmenee treffeillä, mutta ei koskaan muussa sosiaalisessa elämässä, koulussa tai työhaastattelussa

Siis sinullako on kukoistava sosiaalinen elämä, laaja ystäväpiiri sisältäen miehiä ja naisia? Uutta. Yleensä nämä vänisijät oikein alleviivaavat sitä, että ujo ja eristäytynyt mies ei kelpaa, "pitäisi olla assertiivinen ja ekstrovertti ja sosiaalinen ja supliikki". Eli ovat juurikin tuota creepy-osastoa.

Jos sulla muuten on sosiaaliset kuviot ok, vain seurustelukumppani puuttuu niin ok, olet sitten varmaan se uniikki lumihiutale -vänisijä, jolla ulkonäkö rajoittaa.

No en ole mikään seurapiirien keskipiste, mutta mulla on suht laaja ystäväpiiri, jossa on enemmistö naisia. Pidän kai enemmän asioista, joista naiset keskimäärin pitävät. En ymmärrä miksi nämä vapaaehtoisesti haluaisivat viettää aikaa kanssani, jos olen creepy. Sitäkään en ymmärrä miksi naisesimies tai ylipäänsä kukaan haluaisi rekrytoida minua (creepya sekopäätä) työyhteisöönsä ja että miksi minua ei ole potkittu koeaikana pois, jos tämmöinen erehdys on päässyt käymään

Ilmeisesti et ole lähestynyt näitä naisia piparinhimo silmissäsi. Miksi muuten et ole? Eikö nainen kuin nainen olisi parempi kuin ei naista?

Miksi ihmeessä olisi?

Koska täällä jatkuvasti kysellään, että mistä löytäisi naisen, kun tinderissä ei tärppää. Siinähän niitä ympärillä olisi, ihan livenä. He varmaan voisivat sitten myös kertoa että miksi kiinnostaa/ei kiinnosta.

Jaa. Mutta ehkä nämä naiset eivät olekaan 19-vuotiaita neitsyitä fitnessmissejä. Siinäkö syy?

Vierailija
966/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sillä lailla, että pariutuminen on vapaaehtoista ja itsestä kiinni. Vastapuolta on kyettävä viehättämään, joten aika huonot tsäänssit on näillä naisvihaaja-raiskareilla.

Hoitakaa hygienia, kroppa ja mielenterveys kuntoon, sinkkuäijät. Ittestä se on kiinni eikä naisten ronkeliudesta.

Vierailija
967/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen tyyppejä nämä Mestari1212 ja Pikkukakkonen ovat joista tässä ketjussa jatkuvasti höpistään?

121212.

Hyvä kirjoittaja mun mielestä. Tukeutuu faktoihin ja tutkimuksiin, pitäytyy asialinjalla eikä lähde mukaan provoamiseen ja henk koht loukkauksiin joihin naiset tässäkin syyllistyy (niin kuin varmaan huomaat).

121212:n mielestä ihan jokaisen naisen miesihanne on pitkä, tumma, laatikkopäinen mies, jolla on jykevät leuat, metsästäjän silmät ja voimakkaat huulet. Minusta tuo kertoo enemmän hänen miesmaustaan. Tietämistäni parisuhteessa olevista miehistä varmaan 98% ei näytä tuolta.

Ainakin voidaan sanoa, että näyttelijä Peter Gallagher olisi 121212:n ihannemies ja päiväunien kohde :D

Omaan makuuni ko. näyttelijä ei sen sijan koskaan ole ollut. Sori ykskaks.

Vierailija
968/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten totta tuo oikeasti on mutta uskon että tuo piirre on monessa, ainakin alussa. Myönnän itsekin kuuluneeni siihen kunnes kasvoin vanhemmaksi ja huomasin että aina ei vaan voi saada kaikkea. Disneyn prinsessasadut ja romanttiset elokuvat jotka aina päättyvät täydellisesti voivat olla tekijä jonka seurauksena ajattelumaailma saattaa lähteä sille tielle että ”tämä on se mikä minunkin on saatava”. Ulkopuolelta voi tulla niin suunnaton määrä vaikutteita täydellistä kumppania, sitä unelmien prinssiä varten että aina ne eivät ole edes realistisia. Omalla kohdallani osasin päästää lopulta irti. Ja tiedättekö mitä? Elämäni muuttui paljon draamattomammaksi ja ennen kaikkea onnellisemmaksi.

Ei ole mitään väärää olla vaativa ja tietoinen siitä mitä haluaa. Jos kokee että mistään ei halua antaa periksi, on se täysin ok. Se on heidän elämänsä, tehköön he sen mikä tekee heidät onnelliseksi. Mutta samalla on hyvä tiedostaa että se voi tulla olemaan vaativaa, pitkäkestoista tai pahimmassa tapauksessa jopa mahdotonta. Jokaisen naisen jolla on suuret vaatimukset olisi hyvä tiedostaa tämä, ja ymmärtää olla valittamatta jos täydellistä kumppania ei löydykään. Sillä he itse ovat ne jotka luovat nämä vaatimukset ja vaativat niiden tulemista toteen. Ei kukaan muu.

Vierailija
969/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten totta tuo oikeasti on mutta uskon että tuo piirre on monessa, ainakin alussa. Myönnän itsekin kuuluneeni siihen kunnes kasvoin vanhemmaksi ja huomasin että aina ei vaan voi saada kaikkea. Disneyn prinsessasadut ja romanttiset elokuvat jotka aina päättyvät täydellisesti voivat olla tekijä jonka seurauksena ajattelumaailma saattaa lähteä sille tielle että ”tämä on se mikä minunkin on saatava”. Ulkopuolelta voi tulla niin suunnaton määrä vaikutteita täydellistä kumppania, sitä unelmien prinssiä varten että aina ne eivät ole edes realistisia. Omalla kohdallani osasin päästää lopulta irti. Ja tiedättekö mitä? Elämäni muuttui paljon draamattomammaksi ja ennen kaikkea onnellisemmaksi.

Ei ole mitään väärää olla vaativa ja tietoinen siitä mitä haluaa. Jos kokee että mistään ei halua antaa periksi, on se täysin ok. Se on heidän elämänsä, tehköön he sen mikä tekee heidät onnelliseksi. Mutta samalla on hyvä tiedostaa että se voi tulla olemaan vaativaa, pitkäkestoista tai pahimmassa tapauksessa jopa mahdotonta. Jokaisen naisen jolla on suuret vaatimukset olisi hyvä tiedostaa tämä, ja ymmärtää olla valittamatta jos täydellistä kumppania ei löydykään. Sillä he itse ovat ne jotka luovat nämä vaatimukset ja vaativat niiden tulemista toteen. Ei kukaan muu.

Jos tämän kirjoittaja on nainen, niin minä olen Timo Soini.

Vierailija
970/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän tehtiin tutkimus, että 80% miehistä tinderissä on naisten mukaan keskivertoa huonomman näköisiä.

Nainen voi kokea näkemistään miehistä vain 80% hyvännäköisiksi. Ei se tarkoita että ne on samat yksilöt kaikille. On ihan omaa kokemusta, että kaveri ja minä oltiin menossa tuplatreffeille omasta mielestämme hyvännäköisten tyyppien kanssa. Paitsi että kaverin mielestä minun deitti näytti idiootilta, ja minun mielestä hänen deitti näytti idiootilta, enkä olisi lähtenyt treffeille ikipäivänä.

Molemmille miehille silti löytyi nainen joka piti juuri häntä hyvännäköisenä ja halusi treffeille.

Tämä on totta, en minä esimerkiksi pidä omien kavereideni miehistä haluttavana ketään. Ihmettelen, että tuommoisenkin kanssa joku sänkyyn menee. Niin vain ovat mukavien naisten kanssa naimisissa ja perheellisiä, ja vaimonsa punastelevat tyytyväisenä, kun kertovat, että on aikuisten viikonloppu luvassa.

Ulkopuolinen ei voi ikipäivänä arvata, mitä nimenomaan he pitävät miehissään niin kuumana.

On niitäkin unelmamiehiä, joita te kaikki pidätte todella haluttavina. Ette vain saa heitä suhteeseen, joten sitten etsitään farmisarjasta joku mukiinmenevä.

Ei todellakaan ole olemassa yhtäkään miestä, jota "ME KAIKKI" (huomaatko taas ongelmasi?) pidämme todella haluttavina. Edes filmitähdissä ei ole sellaisia.

Esimerkki: minusta George Clooney on ällöttävä, Hugh Laurie tosi kuuma.

Mies, johon olin ihastunut ja tosi kuumana sanoi, ettei häntä ole KOSKAAN ennen sanottu hyvännäköiseksi.

Nykyinen mieheni sanoo samaa - "H-tti, enkä ole" - kun kerron, miten hyvännäköinen ja kuuma hän on. Minun silmissäni. Ymmärrätkö? N

Clooneyon tosiaan ällöttävä mutta eipä tuo Hugh Laurie ole sen kummempi. Edward Snowden on taas erittäin kuuma mies. Samannäköisiä on Suomessakin mutta en ole onnistunut sellaista nappaamaan.

Hugh Laurie on kyllä ihana! Ihan mieletön. Oletteko ikinä kuulleet Hugh Laurien laulavan?

Vierailija
971/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla jotenkin kehitysvammainen, jos aikuisena syyttää parisuhdeongelmistaan prinsessasatuja. Minusta jokaisen pitää odottaa vain sitä oikeaa eikä ikinä tyytyä huonompaan. Ja sain itse tällä metodilla ihan täyden kympin miehen. On todella väärin sitä toista ihmistä kohtaan ’tyytyä’ johonkin epätäydelliseen. Se on hyväksikäyttöä, ja estää sitä toista löytämästä sitä ihmistä, joka häntä oikeasti rakastaa.

Vierailija
972/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Disneyn prinsessasadut ja romanttiset elokuvat jotka aina päättyvät täydellisesti voivat olla tekijä jonka seurauksena ajattelumaailma saattaa lähteä sille tielle että ”tämä on se mikä minunkin on saatava”"

Jaahas. Prinsessaharhajankkaaja tekeytyy jälleen naiseksi.

Vierailija
973/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Disneyn prinsessasadut ja romanttiset elokuvat jotka aina päättyvät täydellisesti voivat olla tekijä jonka seurauksena ajattelumaailma saattaa lähteä sille tielle että ”tämä on se mikä minunkin on saatava”"

Jaahas. Prinsessaharhajankkaaja tekeytyy jälleen naiseksi.

Jep. Tajumatta, että tuo tyyli on ihan liian tunnistettavissa. Sori siitä. :D

Vierailija
974/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies, tai miehenä esiintyvä, ei ole vieläkään vastannut kysymykseeni ihastumisesta tai rakastumisesta.

Tuntevatko palstan itkijämiehet näitä tunteita koskaan?

Nimittäin itse en koskaan, koskaan ala suhdetta ilman näitä.

Ai niin, ja ei, vaikka se olisi kuinka epäreilua niin en anna pakosta enkä säälistä.

Jos naiselle ei "kelpaa" tavallinen mies, niin hän on sitten yksin, eikö niin? Ongelma on missä? N

Vierailija
975/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212.

Ainakin voidaan sanoa, että näyttelijä Peter Gallagher olisi 121212:n ihannemies ja päiväunien kohde :D

Luultavasti ihanne on sitten joku muu vastaava mies, jolla on erilainen hiustyyli tai eri värinen paita.

Vierailija
976/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät naiset nyt mitään erityisen mahdottomia vaadi. Ainoa mahdoton vaatimus jonka olen kohdannut on ollut se että naiseen olisi pitänyt olla ihastunut ennen kuin yrittää tutustua, mutta samalla ei saisi olla niin impulsiivinen että ihastuu ennen kuin on kunnolla tutustunut naiseen. Mitta sekin oli vain yksi kerta.

Vierailija
977/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa vielä, alkavatko muut naiset suhteeseen ihan järkisyistä tai ajatellen, että ok, tuo mies "kelpaa"?

En ole nimittäin kuullut moisesta. Sama N

Vierailija
978/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212.

Luultavasti ihanne on sitten joku muu vastaava mies, jolla on erilainen hiustyyli tai eri värinen paita.

No mistä arvasit :o

Punainen paita ja jakaus toiseen suuntaan, niin sitten! Kyllä! Ai että sä olet nokkela etkä ollenkaan fakkiutunut omiin uriisi!

Vierailija
979/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa vielä, alkavatko muut naiset suhteeseen ihan järkisyistä tai ajatellen, että ok, tuo mies "kelpaa"?

En ole nimittäin kuullut moisesta. Sama N

No ei tietenkään, tuo nyt on näitä miesasiamiesten horinoita niin kuin kaikki tämä muukin jankutus. Vähän ovat höpsähtäneitä ukkeleita.

Vierailija
980/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies, tai miehenä esiintyvä, ei ole vieläkään vastannut kysymykseeni ihastumisesta tai rakastumisesta.

Tuntevatko palstan itkijämiehet näitä tunteita koskaan?

Nimittäin itse en koskaan, koskaan ala suhdetta ilman näitä.

Ai niin, ja ei, vaikka se olisi kuinka epäreilua niin en anna pakosta enkä säälistä.

Jos naiselle ei "kelpaa" tavallinen mies, niin hän on sitten yksin, eikö niin? Ongelma on missä? N

Ihastuminen ja rakastuminen, what? Eivät nämä miehet tunne tuollaisia sanoja. Piparia ovista ja ikkunoista ja omistusoikeus naiseen, näitä he hakevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi