Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naiset vaativat liikoja, eikä tavallinen mies kelpaa"

Vierailija
09.04.2019 |

Lainausmerkeissä siksi koska se ei ole oma ajatukseni, vaan yleinen nettipalstoilla ja muuallakin esiintyvä väite. Onko se mielestänne totta? Kertokaa omia kokemuksianne milloin noin on tapahtunut, tai niin on perusteettomasti väitetty.

Kommentit (1344)

Vierailija
821/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran kaverini kannustamana ollut tällaisen ulin kanssa treffeillä.

Oli kammottava ja mieleen jäävä kokemus.

Kyllä siihen pitkään sinkkuuteen on painavat syyt.

Ne syyt kannattaisi rehellisesti käydä läpi ja tunnustaa, tehdä perinpohjainen itsetutkiskelu käytöksen ja luonteen suhteen. Muiden syyttäminen vain pahentaa tilannetta. Kukaan muu ei voi tehdä kelpaamattomasta henkilöstä siedettävää kuin henkilö itse.

Tiedän että tämä ohje menee harakoille.

Kerroitko kyseiselle miehelle miksi ei tule toisia treffejä? Ohjeesi on vähän huono, koska en minä ainakaan saa naisilta selityksiä miksi tapailu loppuu. Mistä siis voin tietää onko syy rumassa naamassa, spedetukassa, lyhyydessä, juttujen tasossa, duunissa, koulutuksessa, asuinpaikassa tai nimessä, josta tulee mieleen iskän ällö kaveri?

Jos koskaan ei pääse ekoja treffejä tai tapailua pidemmälle, syy löytyy aina luonteesta.

Vierailija
822/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne syyt kannattaisi rehellisesti käydä läpi ja tunnustaa, tehdä perinpohjainen itsetutkiskelu käytöksen ja luonteen suhteen. Muiden syyttäminen vain pahentaa tilannetta. Kukaan muu ei voi tehdä kelpaamattomasta henkilöstä siedettävää kuin henkilö itse.

Kerroitko kyseiselle miehelle miksi ei tule toisia treffejä? Ohjeesi on vähän huono, koska en minä ainakaan saa naisilta selityksiä miksi tapailu loppuu. Mistä siis voin tietää onko syy rumassa naamassa, spedetukassa, lyhyydessä, juttujen tasossa, duunissa, koulutuksessa, asuinpaikassa tai nimessä, josta tulee mieleen iskän ällö kaveri?

Pahinta ja suurinta syytä et mainitse, nimittäin creepy käytös. Se on niin iso red flag että ihan sama noilla muilla.

Nämä sekopäisimmät tyypit aina kuvittelevat, että syy tapailun lopettamiseen löytyy heidän ulkonäöstään, vaikka aivan rehellisesti kerron eron syy. Tämä jankkaaminen ulkonäöstä jatkuu usein viestein kuukausia eron jälkeenkin. Siltikään näillä ei valo syty päässä, että ero voisi johtua ihan siitä luonteesta.

No, sitähän olisi tietysti vaikea laittaa "naisten nirsoilun" piikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole valmiita panostamaan rahallisesti yhteiseen elämään. Ei minulla ole varaa pitää mitään siipeilijää. Pitäisi raottaa sitä kukkaroa kaupassa ja joskus lähteä vähän yhdessä matkoillekin.

Vierailija
824/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vääntäkää joku tyhmälle rautalangasta, että millaisia asioita sitten on sopivaa odottaa/vaatia kumppanilta? Ettei se olisi liikaa.

Kunnioitus, rakkaus, luottamus, tasa-arvo. Simppeleitä ja helppoja henkisesti terveehkölle.

Ilmeisesti olen sitten onnistunut kehittämään tunteita vain henkisesti epäterveisiin naisiin. Luottamukseni on petetty jokaisessa parisuhteessani.

Elämäni luotettavimmat ihmiset ovat myös naisia: mummoni, äitini ja tyttäreni. Ovat myös parisuhteissaan olleet 100% luotettavia.

Voi kun minäkin löytäisin parisuhdeluotettavan naisen. Kilttiä miestä on vain niin helppo hyväksikäyttää :(

Ovatko isoisäsi ja isäsi siis jänniksiä?

Meinaat että isoisän aikaan parinvalinta oli sellaista kuin nykyään?

Mä ihmettelen myös tuota argumenttia. Isäni aikaan pariutumismaailma oli koulu ja pikkukaupungin disko. Ehkä vielä joitain pieniä harrastuspiirejä. Isoisäni aikaan nainen löytyi omasta tai viereisestä kylästä, jos oli löytyäkseen. Ei ollut tinder-komistuksia puhelimessa eikä mitää instagrameja, snapchatteja, irc-gallerioita ja muita

ohis

Ennenvanhaan etsittiin lehti-ilmoituksin kirjeenvaihtoseuraa tositarkoituksella.

Vierailija
825/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vääntäkää joku tyhmälle rautalangasta, että millaisia asioita sitten on sopivaa odottaa/vaatia kumppanilta? Ettei se olisi liikaa.

Kunnioitus, rakkaus, luottamus, tasa-arvo. Simppeleitä ja helppoja henkisesti terveehkölle.

Ilmeisesti olen sitten onnistunut kehittämään tunteita vain henkisesti epäterveisiin naisiin. Luottamukseni on petetty jokaisessa parisuhteessani.

Elämäni luotettavimmat ihmiset ovat myös naisia: mummoni, äitini ja tyttäreni. Ovat myös parisuhteissaan olleet 100% luotettavia.

Voi kun minäkin löytäisin parisuhdeluotettavan naisen. Kilttiä miestä on vain niin helppo hyväksikäyttää :(

Ovatko isoisäsi ja isäsi siis jänniksiä?

Meinaat että isoisän aikaan parinvalinta oli sellaista kuin nykyään?

Mä ihmettelen myös tuota argumenttia. Isäni aikaan pariutumismaailma oli koulu ja pikkukaupungin disko. Ehkä vielä joitain pieniä harrastuspiirejä. Isoisäni aikaan nainen löytyi omasta tai viereisestä kylästä, jos oli löytyäkseen. Ei ollut tinder-komistuksia puhelimessa eikä mitää instagrameja, snapchatteja, irc-gallerioita ja muita

ohis

Ennenvanhaan etsittiin lehti-ilmoituksin kirjeenvaihtoseuraa tositarkoituksella.

Minun molemmat isovanhempani ovat löytäneet kumppaninsa kirjeenvaihtoilmoituksella. 🙂

Vierailija
826/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän veljet molemmat löysivät puolison kirjeenvaihtoilmoituksella.

Vierailija
827/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki, miksi seuraavia treffejä ei tule. Kaverini lähti kauppakeskukseen kahville tapaamaan miestä, jonka kanssa oli jutellut netissä. Paikan päällä kävi ilmi, että mies oli valehdellut sekä ikänsä että harrastuksensa, ja kuva oli todella vanha. Epäilimme myös että ammattinsakin oli valehdellut, ei selvinnyt mikä hän varsinaisesti oli, mutta ainakaan ei se mitä väitti.

Todella kamalaa, mutta onneksi kaverini oli sopinut tapaamisen julkiselle paikalle.

Vierailija
828/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän tehtiin tutkimus, että 80% miehistä tinderissä on naisten mukaan keskivertoa huonomman näköisiä.

Nainen voi kokea näkemistään miehistä vain 80% hyvännäköisiksi. Ei se tarkoita että ne on samat yksilöt kaikille. On ihan omaa kokemusta, että kaveri ja minä oltiin menossa tuplatreffeille omasta mielestämme hyvännäköisten tyyppien kanssa. Paitsi että kaverin mielestä minun deitti näytti idiootilta, ja minun mielestä hänen deitti näytti idiootilta, enkä olisi lähtenyt treffeille ikipäivänä.

Molemmille miehille silti löytyi nainen joka piti juuri häntä hyvännäköisenä ja halusi treffeille.

Tämä on totta, en minä esimerkiksi pidä omien kavereideni miehistä haluttavana ketään. Ihmettelen, että tuommoisenkin kanssa joku sänkyyn menee. Niin vain ovat mukavien naisten kanssa naimisissa ja perheellisiä, ja vaimonsa punastelevat tyytyväisenä, kun kertovat, että on aikuisten viikonloppu luvassa.

Ulkopuolinen ei voi ikipäivänä arvata, mitä nimenomaan he pitävät miehissään niin kuumana.

Vierailija
829/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isän veljet molemmat löysivät puolison kirjeenvaihtoilmoituksella.

Nykyään tämä olisi mahdotonta, koska pojat alkavat olla aika pitkälti luku- ja kirjoitustaidottomia.

Vierailija
830/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esimerkki, miksi seuraavia treffejä ei tule. Kaverini lähti kauppakeskukseen kahville tapaamaan miestä, jonka kanssa oli jutellut netissä. Paikan päällä kävi ilmi, että mies oli valehdellut sekä ikänsä että harrastuksensa, ja kuva oli todella vanha. Epäilimme myös että ammattinsakin oli valehdellut, ei selvinnyt mikä hän varsinaisesti oli, mutta ainakaan ei se mitä väitti.

Todella kamalaa, mutta onneksi kaverini oli sopinut tapaamisen julkiselle paikalle.

Ja ellei mies olisi valehdellut, olisiko tullut ensimmäisiä treffejä? Niinpä, ei.

Juuri tällä palstallahan nainen sanoi että taso on se millaiseksi saa itsensä näyttämään kuvassa. Nettitreffeillä kuuluukin antaa itsestään väärä kuva (vanha kuva, meikki, filtteri, kuvakulma, profiili jossa kuvataan oma elämä mielenkiintoisemmaksi kuin mitä se on).

Koska naisia kiinnostaa miesten raha ja status, niillä huijataan myös.

Vierailija
831/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitähän tehtiin tutkimus, että 80% miehistä tinderissä on naisten mukaan keskivertoa huonomman näköisiä.

Miehet eivät oikeasti vaan osaa ottaa itsestään edustavia kuvia! Eivätkö ole tottuneet vai eivätkö itsekään tunnista omia hyviä puoliaan, en tiedä.

Mieheni on mielestäni hyvin komea, ja kun hän otti itsestään kuvan jotain kulkulupaa varten, niin ei kyllä tunnistanut samaksi ihmiseksi. Näytti uneliaalta, krapulaiselta ja perunanenäiseltä. Voin vaan kuvitella että jos käyttäisi tinderiä, niin hän varmasti laittaisi tinderiin tuommoisen kuvan itsestään ja olisi siihen ihan tyytyväinen.

Vierailija
832/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ellei mies olisi valehdellut, olisiko tullut ensimmäisiä treffejä? Niinpä, ei.

Juuri tällä palstallahan nainen sanoi että taso on se millaiseksi saa itsensä näyttämään kuvassa. Nettitreffeillä kuuluukin antaa itsestään väärä kuva (vanha kuva, meikki, filtteri, kuvakulma, profiili jossa kuvataan oma elämä mielenkiintoisemmaksi kuin mitä se on).

Mitä merkitystä on yksillä treffeillä? Eihän siitä mitään hyvää seuraa, jos valehtelee toiselle jo ennen ensimmäistä tapaamista. Heti herää epäilys, miten isoja valheita tulevaisuudessa onkaan tiedossa. Totta kai jokainen laittaa itsestään mahdollisimman hyvän kuvan ja jokainen tietää sen, mutta iän valehteleminen on väärin.

Vierailija
833/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta.

Kutosen nainen näyttää kuvassa ysiltä ja hakee miestä jonka profiilissaan vaikuttaa ysiltä.

Sitten nainen valittaa kun 35v urheilullinen johtaja olikin 45v vatsakas duunari.

Nainen unohtaa siloittaneensa filtterillä ja meikillä rypyt jotka näkyvät livenä ja etenkin ilman sotamaalausta jonka mies näkee vain muutamilla treffeillä. Unohtuu kuvakulma joka antoi ymmärtää vartalon olevan hoikka eikä pönäkkä. Ja sekin ettei naisen elämä olekaan matkailua ja harrastamista vaan älypuhelimen selaamista ja "päästäisiin jo matkalle"-narinaa 360 päivää vuodessa.

Vierailija
834/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet joihin olen rakastunut ollut on olleet ihan tavallisia miehiä mutta jokin heissä on vetänyt ja saanut ihan rakastuneeksi. Miehet luottakaa itseenne se jos mkä on viehättävää ja seksikästä. Toki myös ujouskin voi olla hyvin hellyttävää ja aitoa mihin voi rakastua. ole omanlaisesi mies, ole yksilönä juuri sinä

Näin sivusta seuranneena ne naisten mielestä "tavikset" miehet on yleensä komeita kuin mitkä. Tälläinen oikea tavis rumilus on ihan eri tilanteessa. Tinderissä on 2 mätsiä tullut 2kk aikana jne...

Ei millään pahalla naiset, mutta kyllä meillä eri käsitys on taviksesta.

M36

ja sulla on vinoutunut käsitys elämästä, jos mittaat sitä tinderin kautta.

Vierailija
835/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi kokea näkemistään miehistä vain 80% hyvännäköisiksi. Ei se tarkoita että ne on samat yksilöt kaikille. On ihan omaa kokemusta, että kaveri ja minä oltiin menossa tuplatreffeille omasta mielestämme hyvännäköisten tyyppien kanssa. Paitsi että kaverin mielestä minun deitti näytti idiootilta, ja minun mielestä hänen deitti näytti idiootilta, enkä olisi lähtenyt treffeille ikipäivänä.

Molemmille miehille silti löytyi nainen joka piti juuri häntä hyvännäköisenä ja halusi treffeille.

Jos katsot pareja kaupungilla, niin hyvin samaa tasoa he ovat. Nätillä hoikalla naisella on aina raamikas mies jne. Varmaan vivahde-eroja on, mutta peruskriteerit ovat selvät.

Vierailija
836/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä on yksillä treffeillä? Eihän siitä mitään hyvää seuraa, jos valehtelee toiselle jo ennen ensimmäistä tapaamista. Heti herää epäilys, miten isoja valheita tulevaisuudessa onkaan tiedossa. Totta kai jokainen laittaa itsestään mahdollisimman hyvän kuvan ja jokainen tietää sen, mutta iän valehteleminen on väärin.

Eikä laita, eikä tiedä.

Koska miestä harvemmin kiinnostaa naisen raha ja status, mutta nuorekkuus ja hauskuus kiinnostaa paljonkin, mies toivoo naisen olevan sellainen kuin profiili antaa ymmärtää. Huijaamista on jos nainen näyttää kauniimmalta, nuoremmalta ja hauskemmalta kuin mitä on.

Naista yleensä kiinnostaa miehen pituus, komeus, raha ja status. Niinpä mies antaa ymmärtää olevansa menestyneempi kuin mitä on.

Iän valehteleminen menee samaan kategoriaan kuin jos nainen valehtelee olevansa "hieman pyöreä" vaikka on selkeästi ylipainoinen.

Sori vaan, et voi naisena yksin päättää missä saa huijata ja missä ei.

Vierailija
837/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät koe. Vain 20% on hyvännäköisiä.

Vierailija
838/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta, en minä esimerkiksi pidä omien kavereideni miehistä haluttavana ketään. Ihmettelen, että tuommoisenkin kanssa joku sänkyyn menee. Niin vain ovat mukavien naisten kanssa naimisissa ja perheellisiä, ja vaimonsa punastelevat tyytyväisenä, kun kertovat, että on aikuisten viikonloppu luvassa.

Ulkopuolinen ei voi ikipäivänä arvata, mitä nimenomaan he pitävät miehissään niin kuumana.

On niitäkin unelmamiehiä, joita te kaikki pidätte todella haluttavina. Ette vain saa heitä suhteeseen, joten sitten etsitään farmisarjasta joku mukiinmenevä.

Vierailija
839/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta ja suurinta syytä et mainitse, nimittäin creepy käytös. Se on niin iso red flag että ihan sama noilla muilla.

Nämä sekopäisimmät tyypit aina kuvittelevat, että syy tapailun lopettamiseen löytyy heidän ulkonäöstään, vaikka aivan rehellisesti kerron eron syy. Tämä jankkaaminen ulkonäöstä jatkuu usein viestein kuukausia eron jälkeenkin. Siltikään näillä ei valo syty päässä, että ero voisi johtua ihan siitä luonteesta.

Juuri näin. En myöskään tiedä, miksi yksien treffien jälkeen minulla olisi velvollisuus alkaa toiselle terapeutiksi.

Jos kerta toisensa jälkeen treffit tyssää johonkin, eikä itse yhtään tiedä mihin, voi alkaa miettiä omaa käytöstä ihan vaikka oikean terapeutin kanssa. Oli sitten mies tai nainen.

En tarkoita tätä loukkaukseksi, vaan ihan oikeasti. Mahdollisesti tiedostamattaan jotenkin blokkaa itseltään yhteyden muodostamisen toiseen ihmiseen. Näin voi tehdä esimerkiksi vähättelemällä ja haukkumalla itseään, sillä ettei kuuntele toista, vähättelemällä toista ihmistä, olemalla liian epätoivoinen jne.

Näihin voi saada apua, jos ei lähde sille tielle, että syyttää vain niitä puolituntemattomia treffikumppaneita ja vaatii näitä ratkaisemaan omat ongelmansa.

Vierailija
840/1344 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otantasi on sanamuodoista päätellen suurehko. Kiinnostaisi tietää, mitä nämä syyt yleensä ovat? ”Creepy käytös” ei vielä kerro mitään muuta kuin että äijä ei ollut mieleesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan