Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naiset vaativat liikoja, eikä tavallinen mies kelpaa"

Vierailija
09.04.2019 |

Lainausmerkeissä siksi koska se ei ole oma ajatukseni, vaan yleinen nettipalstoilla ja muuallakin esiintyvä väite. Onko se mielestänne totta? Kertokaa omia kokemuksianne milloin noin on tapahtunut, tai niin on perusteettomasti väitetty.

Kommentit (1344)

Vierailija
561/1344 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää "tavalliset" miehet ei ikinä ole tavallisia. Yksi valehteli ikänsä, stalkkasi kaikista somekanavista ja haukkui h,u,oraksi, kun en halunnnut seksiä hänen kanssaan. Hullu.

Kova yleistys.

Tuo on oikeasti sellainen juttu, joka saa varovaiseksi.

Vähän niin kuin niceguys, oikeasti joku megaincel valmiina joukkoampumisee.n.

Jos tavalliset miehet olisivat kaikki joukkomurhaajia niin se olisi 80% miehistä.

Vierailija
562/1344 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä misten listoissa tuli hyvin selväksi mikä naisessa kiinnostaa parisuhdemielessä. Ulkonäkö ja seksi. Ei muuta.

Nuo miesten listat ovat vastauksia siihen provoon ja siinä listattuihin asioihin, eli jonkun naisen kuvitelmaan siitä, mitä miehet haluavat. Ei ihmekään siis, että on ulkonäkökeskeistä. Ei se edelleenkään kerro siitä, mitä miehet haluavat.

Mitä miehet sitten haluavat?

Joka kerta keskustelu parisuhteista menee miesten puolelta pelkän ulkonäön jankkaamiseksi ja kysymyksiin mitä nämä ajattelevat parisuhteen olevan, mitä siihen tarvitaan aina ohitetaan.

Vieläkään emme siihen kysymykseen, vaikka monta kertaa esitetty, ole saatu vastausta.

Siihen tarvitaan useimpien miesten kohdalla leppoista luonnetta. Kunhan ei räyhää ja kilahtele vaan suhtautuu rennosti elämään. Huolehtii itsestään eli syö/elää terveellisesti ja nauttii miehen ja naisen välisistä lihallisista himoista niin pääsee jo pitkälle. Monikaan mies ei VAADI että naisella on kunnon tulot (= isommat kuin lähärillä) tai että nainen on lyhyt ja sievä (naiset vaativat, että mies on pidempi ja isompi itse on). Lisäksi, harva mies vaatii, että nainen vaihtaa auton renkaat lumihangessa tai rakentaa terassin, mutta moni nainen olettaa että mies osaa ne tehdä SEN LISÄKSI, että tekee 50% talouden muista töistä.

.

Naiset vetävät herneen nenään, jos mies ei halua lihavaa naista. Naisista on kuitenkin ok, että he saavat olla haluamatta lyhyttä miestä ja jopa pilkata heitä. Lihavuudelle voi kuitenkin tehdä jotain, geneettiselle ominaisuudelle ei.

Nimenomaan. Siksi esimerkiksi lihavuus ei ole ongelma tulevien lasten kannalta. Sen sijaan kukaan ei halua lapselleen huonoja geenejä.

Jos omien mieltymysten muuttaminen on helppoa, so. nainen pystyy yhtäkkiä päättämään, että hän "kostuu" aivan erilaisista miehistä kuin mistä hän luonnostaan syttyy, niin eikö naisettomien miesten olisi helpompi alkaa itse kiinnostua/kiihottua toisenlaisista naisista kuin mitä he luonnostaan  haluaisivat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1344 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa mun tutuista, ystävistä ja sukulaisista on naimisissa tai ainakin pitkässä suhteessa, ja kaikki nämä miehet jotka on parisuhteessa on täysin tavallisia. Kukaan ei ole rikas, kukaan ei ole hunksi, osa on ylipainoisia... ei kertakaikkiaan mitään erikoista. Tavallisia ihmisiä on kuitenkin 95% sekä miehistä että naisista, ja nämä pariutuu yleensä toistensa kanssa, sitten on missit ja jääkiekkoilijat jotka pariutuu keskenään ja jotkut rikolliset ja narkkarit jotka pyörii omissa piireissään joihin tavallinen ihminen harvemmin eksyy. 

Itse sain naista, kun käytin amfetamiinia, mutta raitistumisen jälkeen en saa. Ei nämä naiset olleet mitään hörhöjä (kuten minä) vaan joivat siideriä tai polttivat pilveä kohtuudella, kun minä piikitin piriä ja napsin vähän muutakin siinä sivussa.

Vierailija
564/1344 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin erittäin tyytyväinen jos tutustuisin ihan tavalliseen mieheen.

Mutta useat ovat ihan ihmeellisiä, on vaikka mitä juttua.

Osa on kiinni entisessä elämässään, osa ei pysty sitoutumaan.

Joku on aivan ulkona miten naisen kanssa ollaan ja jutellaan. Osa on heti vonkaamassa.

Joku on muuten vaan sellainen, ettei kemiat kohtaa.

On aika vähän, varsinkin vanhempana naissinkkuna katsellessa, näitä tavallisia, normaaleja miehiä.

Tasapuolisuuden nimissä, niin taitaa olla naisiakin, mutta itse koen olevani suht tavallinen nainen, ilman kovin suuria ihmeellisyyksiä.

Vierailija
565/1344 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa mun tutuista, ystävistä ja sukulaisista on naimisissa tai ainakin pitkässä suhteessa, ja kaikki nämä miehet jotka on parisuhteessa on täysin tavallisia. Kukaan ei ole rikas, kukaan ei ole hunksi, osa on ylipainoisia... ei kertakaikkiaan mitään erikoista. Tavallisia ihmisiä on kuitenkin 95% sekä miehistä että naisista, ja nämä pariutuu yleensä toistensa kanssa, sitten on missit ja jääkiekkoilijat jotka pariutuu keskenään ja jotkut rikolliset ja narkkarit jotka pyörii omissa piireissään joihin tavallinen ihminen harvemmin eksyy. 

Itse sain naista, kun käytin amfetamiinia, mutta raitistumisen jälkeen en saa. Ei nämä naiset olleet mitään hörhöjä (kuten minä) vaan joivat siideriä tai polttivat pilveä kohtuudella, kun minä piikitin piriä ja napsin vähän muutakin siinä sivussa.

Sulla mitään naisia ollut kun huumehoureita ja hallusinaatioita.

Vierailija
566/1344 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää "tavalliset" miehet ei ikinä ole tavallisia. Yksi valehteli ikänsä, stalkkasi kaikista somekanavista ja haukkui h,u,oraksi, kun en halunnnut seksiä hänen kanssaan. Hullu.

Kova yleistys.

Jos tavalliset miehet olisivat kaikki joukkomurhaajia niin se olisi 80% miehistä.

Tavalliset miehet ovat tosiaan aika tavallisia. Ne eivät ole, joilla on tarve määritellä itsensä k ilteiksi tai tavallisiksi.

Jos tuollaista ihan itsestäänselvää ja normaalia asiaa joku alleviivaa, kannattaa juosta yhtä lujaa kuin silloin, jos mies mainospuheenaan vakuuttelee että "minä en ainakaan koskaan löisi naista".

Vierailija
567/1344 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova yleistys.

Tavalliset miehet ovat tosiaan aika tavallisia. Ne eivät ole, joilla on tarve määritellä itsensä k ilteiksi tai tavallisiksi.

Jos tuollaista ihan itsestäänselvää ja normaalia asiaa joku alleviivaa, kannattaa juosta yhtä lujaa kuin silloin, jos mies mainospuheenaan vakuuttelee että "minä en ainakaan koskaan löisi naista".

Kyllä! ”Iha tavallinen keski-ikäinen vaasalainen mies” = kaikki luonneviat ja addiktiot löytyvät. Sinut kiusataan kuoliaaksi.

Vierailija
568/1344 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä koe vaativani liikaa, jos vaadin mieheltä saa kuin itseltäni: terveet elämäntavat, kiinnostuu ja innostuu erilaisista asioista, harrastaa (edes) jotakin, elättää itsensä, huolehtii itsestään ja kodistaan itse.

Liikaa tullut nähtyä miehiä, jotka kuvittelevat että naisystävä = äidinjatke, joka ruokkii, puunaa, putsaa ja passaa. Ei kiitos enää tällaisia, mieluummin olen yksin.

Vierailija
569/1344 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan noin se nuorempana olikin. Muille kuin niille suosituimmille kavereille oli kova homma löytää tyttöystävä. Olin aivan ällistynyt, miten helpoksi se muuttui lähempänä 30 ikävuotta.

Lisäksi asiaa hankaloittaa sukupuolten väliset käytöserot. Miehet valittavat, ettei naisilta saa seksiä ja naiset valittavat, etteivät miehet halua sitoutua muuhun.

Tämäkin on vain sinun mielipiteesi. Minä haluaisin miehiltä seksiä ilman sitoutumista, mutta jostain syystä tapaamani miehet heti rupeavat kertomaan perhehaaveistaan ym. Brrrrr, äkkiä pois!

Vierailija
570/1344 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä misten listoissa tuli hyvin selväksi mikä naisessa kiinnostaa parisuhdemielessä. Ulkonäkö ja seksi. Ei muuta.

Nuo miesten listat ovat vastauksia siihen provoon ja siinä listattuihin asioihin, eli jonkun naisen kuvitelmaan siitä, mitä miehet haluavat. Ei ihmekään siis, että on ulkonäkökeskeistä. Ei se edelleenkään kerro siitä, mitä miehet haluavat.

Joka kerta keskustelu parisuhteista menee miesten puolelta pelkän ulkonäön jankkaamiseksi ja kysymyksiin mitä nämä ajattelevat parisuhteen olevan, mitä siihen tarvitaan aina ohitetaan.

Vieläkään emme siihen kysymykseen, vaikka monta kertaa esitetty, ole saatu vastausta.

Siihen tarvitaan useimpien miesten kohdalla leppoista luonnetta. Kunhan ei räyhää ja kilahtele vaan suhtautuu rennosti elämään. Huolehtii itsestään eli syö/elää terveellisesti ja nauttii miehen ja naisen välisistä lihallisista himoista niin pääsee jo pitkälle. Monikaan mies ei VAADI että naisella on kunnon tulot (= isommat kuin lähärillä) tai että nainen on lyhyt ja sievä (naiset vaativat, että mies on pidempi ja isompi itse on). Lisäksi, harva mies vaatii, että nainen vaihtaa auton renkaat lumihangessa tai rakentaa terassin, mutta moni nainen olettaa että mies osaa ne tehdä SEN LISÄKSI, että tekee 50% talouden muista töistä.

.

Naiset vetävät herneen nenään, jos mies ei halua lihavaa naista. Naisista on kuitenkin ok, että he saavat olla haluamatta lyhyttä miestä ja jopa pilkata heitä. Lihavuudelle voi kuitenkin tehdä jotain, geneettiselle ominaisuudelle ei.

Ärsyttää jossain määrin, että naisia syytetään siitä, etteivät halua lyhyttä miestä, kun samalla moni mies pitää kriteerinä, että nainen ei saa olla pitempi tai yhtä pitkä. Pitkillä naisilla ja lyhyillä miehillä on samat ongelman parinhaussa näköjään.

Moni mies? Joku yksittäinen reppana ehkä. Pitkät naiset saavat lähestymisiä lyhyiltä miehiltä todella paljon enemmän kuin toisinpäin

Vierailija
571/1344 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla on useat miehet kertoneet että yli 30-vuotias, tai ylipainoinen, tai 'muuten vain ruma', tai sairas, tai mitä ikinä vain, ei ole nainen. Sitten itketään kun "naiset" eivät halua juuri heitä, vaan haluavat sen miehen joka kuulu 10 % parhaimmistoon kaikista miehistä joillain ehdoilla.

Sokeana sille, että he itse haluavat naisen joka kuuluu heidän omien kriteeriensä mukaan 10 % parhaimmistoon kaikista naisista, sama itkupotkuraivo toistuu kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
572/1344 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä koe vaativani liikaa, jos vaadin mieheltä saa kuin itseltäni: terveet elämäntavat, kiinnostuu ja innostuu erilaisista asioista, harrastaa (edes) jotakin, elättää itsensä, huolehtii itsestään ja kodistaan itse.

Liikaa tullut nähtyä miehiä, jotka kuvittelevat että naisystävä = äidinjatke, joka ruokkii, puunaa, putsaa ja passaa. Ei kiitos enää tällaisia, mieluummin olen yksin.

Kaikki kaverini toteuttavat kriteerisi. Todella kummallista, jos et löydä tuollaista miestä. Tulee ihan mieleen, että kriteereitä on muitakin tai sitten asut jossain kouvolassa

Vierailija
573/1344 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän tehtiin tutkimus, että 80% miehistä tinderissä on naisten mukaan keskivertoa huonomman näköisiä.

Sama tulos tulee miehillä, koska tavoittelevat vain sitä kauneinta 10 % naisista ja muut eivät kelpaa. Vinkujat haluavat vain, että tämä 10 % naisista alentaa rimaa. 

Itseä ärsyttää tälläiset väitteet. Olen varmasti 200 naiselle antanut sydämen tinderissä ja haen ihan vakituista suhdetta ja se lukee myös profiilissa. Eli tosiaankaan se ei mene näin todellisuudessa läheskään kaikilla. Sori vaan jos "vingun" täällä, mutta kyllä minulla harmittaa oma tilanne, että on näin epäkiinnostava.

M36

Onko koskaan tullut ajateltua, että Tinder ei ole oikea paikka vakavan tai edes vakituisen parisuhteen etsimiselle?

Vierailija
574/1344 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Ärsyttää jossain määrin, että naisia syytetään siitä, etteivät halua lyhyttä miestä, kun samalla moni mies pitää kriteerinä, että nainen ei saa olla pitempi tai yhtä pitkä. Pitkillä naisilla ja lyhyillä miehillä on samat ongelman parinhaussa näköjään.

Moni mies? Joku yksittäinen reppana ehkä. Pitkät naiset saavat lähestymisiä lyhyiltä miehiltä todella paljon enemmän kuin toisinpäin

Mistäs sinä sen muka tiedät? Sun mutu ei ole mikään yleinen fakta. Oma mutuni pitkänä naisena on, että ei, emme saa lähestymisiä. Ja syynä on juuri pituus, niin monen miehen suusta kuultu että pakko se on uskoa.

Vierailija
575/1344 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kaverini toteuttavat kriteerisi. Todella kummallista, jos et löydä tuollaista miestä. Tulee ihan mieleen, että kriteereitä on muitakin tai sitten asut jossain kouvolassa

Ovatko nuo kaikki kaverisi parisuhteessa?

Vierailija
576/1344 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän alle puolet on

Vierailija
577/1344 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Mistäs sinä sen muka tiedät? Sun mutu ei ole mikään yleinen fakta. Oma mutuni pitkänä naisena on, että ei, emme saa lähestymisiä. Ja syynä on juuri pituus, niin monen miehen suusta kuultu että pakko se on uskoa.

Koska osaan kuunnella miesten saunailloissa ja havainnoida mitä baarissa tapahtuu. Miehillä on välillä typeriä "vaatimuksia", mutta pituus ei yleisesti ole yksi niistä

Vierailija
578/1344 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka ainoa täysi-ikäinen mies tietää kyllä sen, että naisten vaatimukset ovat aidosti kasvaneet, ja roimasti sosiaalisen median vuoksi. Vain ja ainoastaan kaksi miesryhmää ei tiedä tätä: 1) joskus ennen vuotta 1990 naimisiin menneet ja 2) eliittiin kuuluvat miehet, joilla ei ole kuin eliittiin kuuluvia miehiä kavereina. Toisin sanoen sellaiset miehet, joiden ei oman elämäntilanteensa vuoksi tarvitse kohdata sitä, miten asiat oikeasti ovat.

Kuten täällä jo mainittiin, naiset pystyvät rankkaamaan muutamilla valinnoillaan valtaosan miehistä ulos jo ennen kuin mies on ehtinyt sanoa "päivää". Tällä palstalla on aina välillä ketjuja siitä, millainen mies on se iso "turn on". Trendi on aina samanlainen: miehen tulee olla tavoilla x, y ja z edukseen keskimääräisestä poikkeava. Toisin sanoen keskimääräistä pidempi, keskimääräistä koulutetumpi, keskimääräistä isomunaisempi, keskimääräistä sosiaalisempi, keskimääräistä varakkaampi, keskimääräistä komeampi, keskimääräistä tummempi.

Mikään yksittäinen vaatimus ei ole sinänsä ongelma. Pulmia tulee kahdesta syystä: 1) valtaosa vaadittavista ominaisuuksista on geneettisiä (mies ei voi nostaa tasoaan, vaikka kuinka työtä tekisi niiden eteen), ja 2) mitä useampia ominaisuuksia on oltava läsnä yhdessä ja samassa ihmisessä, sitä epätodennäköisempää sellaisen löytäminen on.

Jos yksittäinen mies on keskimääräistä pidempi, keskimääräistä koulutetumpi, keskimääräistä isomunaisempi, keskimääräistä sosiaalisempi, keskimääräistä varakkaampi, keskimääräistä komeampi ja keskimääräistä tummempi niin hän todellakin tietää olevansa. Silloin hänellä on aivan eri tavalla valinnan varaa verrattuna mieheen, joka on esimerkiksi vain keskimääräistä pidempi ja keskimääräistä koulutetumpi.

"There is no Lois Lane for Superman", eli eliittimies tuskin tyytyy tavalliseen naiseen, koska voi saada paremmankin, ja yleensä useamman kerralla.

Palstamiehet ovat harmissaan ennen kaikkea siitä, että naiset kieltävät asian silmät suurina, ja sitten kuitenkin tekevät juuri niin kuin ovat kieltäneet tekevänsä.

Eli mitä järkeä näissä keskusteluissa on?

No ei näissä olekaan. Kun te naiset vain myöntäisitte olevanne väärässä ja korjaisitte käytöstänne. Vähän niinkuin alkoholismista paraneminen lähtee siitä, että myöntää ongelman.

MTÄH? XD

Missä minun tulee "korjata käytöstäni"? Tarkoittaako tämä taas sitä, etten saa koskaan antaa kellekään paitsi ulille, mutta heti hänet tavatessani hänelle kuuluu antaa? Vai että minun kuuluu "laskea rimaa" ja alkaa seurustelemaan ensimmäisen random ulin kanssa, vaikkei hän kiehtoisi minua mitenkään, koska miehen KUULUU saada nainen?

Voi sinua.

Jos haluan seksiä, harrastan seksiä ja ihan kenen kanssa itseäni huvittaa. En velvollisuudesta.

Ja se rakkaus. Kun ihastun ja rakastun, alan seurustelemaan. Siihen ei vaikuta mm. miehen status, tulot tms, millä jotkut epätoivoisena täällä selittävät itselleen, että tämä on syy, miksi minä en saa naisia.

Yksi yhteinen piirre viimeisissä ihastuksissani on ollut: he ovat todella, todella tykänneet naisista.

Alan epäillä, että osa tälle palstalle kirjoittelevista miehistä on sosiopaatteja, joille tunne-elämä on täysin vieras käsite.

En ole koskaan alkanut seurustella niin, että olen harkinnut, että tämä mies on sopiva, täyttää vaatimukset, kelpaa minulle, taso sitä tai tätä. Se on aina alkanut ihastumisesta ja rakastumisesta. Jos joudun tarkemmin selittämään mitä ne ovat, ei ole toivoa. N

Se ettet tiedosta jotakin ei tarkoita, ettei se ole olemassa.

Vierailija
579/1344 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiselle kelpaa vain

A:Mies on pitkä ja komea j myös lihakset pitää olla

tai

B: Miehellä Pitää Olla Valtaa ja Rahaa

Hyvä tekosyy sille, että olet yksinäinen. Palaapa tekemään Prisma-tutkimusta ja tule kertomaan kuinka suuri osa havaitsemiesi pariskuntien miehistä vaikuttivat kuuluvan ryhmään A tai B, ja kuinka suuri osa kuului ryhmään C. Ei erityisen komea tai lihaksikas, eikä myöskään näytä poikkeuksellisen rikkaalta.

Omien tuttujeni perusteella väitän, että vähintään 90 % on luokkaa C.

Vierailija
580/1344 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän alle puolet on

Ja loputko eivät koskaan ole seurustelleet? Vai ovatko he juuri näitä mamman kultapalleroita, jotka heittäytyvä parisuhteessa lapseksi jälleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi