Mitä mieltä olette vanhoillislestadiolaisista naisista?
Kommentit (35)
Yhden lestan jolla jonkin sortin persoonallisuushäiriö, olen tavannut. Ei mikään mukava ihminen.
Mun hyvä ystävä on lestadiolainen, hauska ja aydämmellinen tyyppi, ei uskonnosta olla puhuttu, tämä Espoossa
Tavallisia. Miksi tekevät itsestään numeron kyselemällä lessujuttuja? Tuskin ulkopuolisia oikeasti kiinnostaa. Henk koht en näe lestadiolaisessa uskossa mitään piirteitä mikä tekisi siitä muita kristillisiä uskoja erityisemmän, vaikka tuntuu kuin he itse niin ajattelisivat.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia. Miksi tekevät itsestään numeron kyselemällä lessujuttuja? Tuskin ulkopuolisia oikeasti kiinnostaa. Henk koht en näe lestadiolaisessa uskossa mitään piirteitä mikä tekisi siitä muita kristillisiä uskoja erityisemmän, vaikka tuntuu kuin he itse niin ajattelisivat.
Harvemmin lestanaiset tuo asiaa esille, toisin sanoen ei koskaan
Säälin, painostetaan synnytyskoneiksi. Elämää pitää elää vanhojen miesten koplan laatimien sääntöjen mukaan tai jopa oma suku kääntyy vastaan. Ei eroa mitenkään arabityttöjen elämästä. No ihan hengenvaaraa ei ehkä ole, jos jotain positiivista pitää löytyä vertailuksi.
Katsokaa Juha Sipilän muijaa. Siinä tyypillinen vanhollislestadiolainen.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole vanhoillislestadiolaisia, vaan jotain pienempää piiriä.
Vierailija kirjoitti:
Korvakoruja ja vahvaa meikkiä, ei tyypillinen vanhoillislestadiolainen 😆 rauhansanalaisia ovat
Vierailija kirjoitti:
Säälin, painostetaan synnytyskoneiksi. Elämää pitää elää vanhojen miesten koplan laatimien sääntöjen mukaan tai jopa oma suku kääntyy vastaan. Ei eroa mitenkään arabityttöjen elämästä. No ihan hengenvaaraa ei ehkä ole, jos jotain positiivista pitää löytyä vertailuksi.
Ehkäsyn käyttö on nykyään yleistä, perheet on pienempiä ja hyvä niin. Vielä ku sais islamia muutettua
Veikkaan, että lessu aloitti tämän ketjun
Yksi tuntemani on tosi kaunis mutta myös todella ujo. Tunnollinen opiskelija kyllä ja hyvä koulussa
En itsekään tiedä tuntevani yhtään
Ei ikinä tuo uskontoa esille mutta on melko muutoshaluinen lestadiolainen ja suhteellisen vapaamielinen, suhteessa meikkiin, viihteeseen ja ehkäsyyn. Seurustellu aikoinaan yhen tavismiehen kanssa. Ikää taitaa olla jotain 23 ja nainen on kyseessä. Lakia opiskelee
Harmaita kaikintavoin: ulkonäöltään, mielipiteiltään ja elämänasenteeltaan.
Kulissit kuntoon porukkaa ja halveksivat muita vaikka muuta yrittävät esittää. Kun ei meikata voi niin kilpaillaan merkkilaukuilla.