Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mammat! Käykö kateeksi näiden superrikkaiden esittelemä elämä Instagramissa?

Vierailija
07.04.2019 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006061825.html
https://www.instagram.com/superrichkidsofficial_/

Siellä on kuulkaa superautoja, luksusjahteja, yksityiskoneita ja luksuslomia.

Suorastaan huvittaa, kuinka täällä on se joku trolli sanonut aina jotain suomalaista Instatähteä "kansainväliseksi komeetaksi". Kuka tahansa Instassa oleva suomalainen, Kimi Räikköstä lukuunottamatta - on tuossa vertailussa köyhä kuin kirkonrotta ja paljon kauempana "kansainvälisestä komeetasta" kuin mitä jonkun suomalaisen peräkylän asukki on heidän elämäntyylistään.

Vai onko teillä tiedossa suomalaisia Instatähtiä, joilla on yksityiskoneet ja luksusjahdit?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että monella heistä ei ole mitään merkittävää sisältöä elämässään. Ilmeisesti se sisältö tulee toisten ärsyttämisestä Instagramissa. Lisäksi tuollainen elämäntyyli, että lennellään yksityisjeteillä, aiheuttaa kokonaisen korttelin luokkaa olevan ilmastojalanjäljen.

Vierailija
2/40 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat vaan eri tavalla köyhiä. Kimikin on vanhempana tainnut tajuta saman asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en seuraa tuollaisia, koska mua ei kiinnosta. En oikein usko, että ihmisen elämä on automaattisesti mukavampaa varakkaana. Onnellisuus on enemmän kiinni korvien välistä. Toki rahahuolet vaikuttavat psyykeen negatiivisesti, mutta jos nyt puhutaan kohtalaisesta toimeentulosta vs. sikarikkaudesta.

Vierailija
4/40 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kävisi, tuohan on täysin sairasta. Itse häpeäisin moista. Nautin hiljaisuudesta, puhtaasta luonnosta, taiteista ym. Koen äärimmäisen tärkeäksi edistää kärsivien asioita, olenhan tunteva ja ajatteleva ihminen. Idolini voisi olla vaikkapa edesmennyt äiti Teresa, ei koskaan tuollaiset instaroskan tuottajat. Missä aivot ja sydän, sillä joka tuota ihailee?

Vierailija
5/40 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käy. :DDD mä varmaa valitsisin jos ois kaks vaihtoehtoo joku uusin multi XXXXXXXXXXXXXXX laite tai sit joku perus hyvä laite nii sen perushyvän mieluummi :DDDDDDDDD

joskus mun tyyli oli enemmän sellanen et ihmiset sano et näytän joltain julkkikselt ja must kiinnostu aikalail väärän tyyppiset ihmiset. jotku metroseksuaalimiehet sun muut. :DDD ja just nään ne mun silmis aika koomisina. sekä naiset että miehet. :DDD

siis ei jossain matkoissa oo mitää vikaa, mut tietynlaiseen tyyliin en vaa tunne vetoa. :D

Vierailija
6/40 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihaile, mutta kyllä olen kade heidän rahoistaan. Olisi kiva jos voisi joskus tehdä jotain mikä maksaa enemmän kuin 50 e.

Vierailija
7/40 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäs jonkun ärsyyntyy ja pahoittaa mieltä tollasista kuvista ja elämästä. Ne elää sellasta elämää ja muut elää toisenlaista elämää. Huomenna taas herään töihin ja palaan 15:30 kotiin. Pärjään omillani ja olen tyytyväinen elämääni näin enkä ruikuta. Elän sellaista elämää mihin minulla on varaa. Minun ja superrikkaan ihmisen ero on se, että jos minulla ei ole penniäkään ja superrikkaallakaa ei ole yhtäkkiä penniäkään rahaa, niin minä tiedän miten pitää toimia ja tyydyn siihen apuun mitä saan, kun superrikas itkee portillaan eikä tiedä mihin ilmansuuntaan pitäisi lähteä ja mitä pitäisi tehdä. Superrikkaalla ei ole minkäänlaista tietoa selviytymisestä missään muodossa jos sillä ei ole penniäkään rahaa. Eräs Suomen rikkaimpien suvun nuori nainen ei tiennyt mikä on verokortti ja sen kuulin omilla korvilla, mutta kuulin myöhemmin ettei noissa piireissä se ole kovinkaan harvinaista. Sellanen kertoo ihmisesta aika paljon.

Vierailija
8/40 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei tuo onnea. Miksi olisin kateellinen toisen omaisuudesta? Omaisuuden esittely kertoo huonosta itsetunnosta.

Vierailija
9/40 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en ees tunnista mitää merkkejä , en esim tunnista et onks noi feikkijuttuja noi vai ei. :D koska jokatoisel instatyypillä on samannäkösii kuvia. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

joko omasta autosta tai jonku toisen autosta...

ja jtn lv laukkuja, joko feikkejä tai aitoja, ja kaikki näyttää ihan samalta. :DD

eipä oikeestaa vois vähempää kiinnostaa, siis itteeni. kattele sä vaan noit kuvia ihan rauhassa.... mulla on muuta tekemistä. :DDD

Vierailija
10/40 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle luonto on sata krt tärkeämpää kuin yksityiskoneet tai jahdit.

Vierailija
11/40 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle olen kateellinen: https://www.instagram.com/candyshopmansion/

Seksikkäitä eukkoja joka sormelle. Itsellä pihtaava ja nalkuttava vaimo. Ei ole menneet nallekarkit tasan.

Vierailija
12/40 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikkäitä eukkoja joka sormelle. Itsellä pihtaava ja nalkuttava vaimo. Ei ole menneet nallekarkit tasan.

:D:D:D:D kunnon sketsihahmo!

Vierailija
13/40 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän sinä kysyjä ja kaltaisesi haluaisit :)

Vierailija
14/40 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen kaikille joilla on yli miljoona tilillä. Haluan itse myös kyseisen summan, jolloin voin tehdä mitä haluan, tai olla tekemättä. Tiedän että en ole yhtään onnellisempi sitten kun mulla on se miljoona, mutta tiedän myös että se mahdollistaa mulle niin monta juttua joihin nyt ei ole varaa eli miljoona on tilauksessa kyllä ja aion sen vielä saada.

Vierailija
15/40 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies ja jostain kumman syystä ei käy yhtään kateeksi. 

Vierailija
16/40 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä olisin onnellisempi kun olisi enemmän rahaa. Olen selvästi onnellisempi jo jos saan esim sata euroa lisää kuussa.

Vierailija
17/40 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En karehdi. Rahat riittävät välttämättömään. Sen lisäksi kertyvä on turhaa.

Vierailija
18/40 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räikkösen Mintun elämää en varsinaisesti kadehdi mutta hiukan kaihona ajattelen miten jollain voi käydä tollanen tsäkä elämässä. Mintun itsevarmuuskin on kasvanut niin että sen näkee että on tosi varmoilla Kimin ja tulevaisuuden suhteen. Itse olen niin ujo että tiedän että mulle olisi painajainen joutua parrasvaloihin ja siksi nämä menestyjät ei minussa varmasti kateutta herätäkkään.

Vierailija
19/40 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy kateeksi. Henkinen elämäni on rikas ja minulla on henkistä pääomaa. Kaiken minkä tarvitsen, voin ostaa itse.

Rikkailta puuttuu elämästä seikkailu, useilta. Minusta on jännittävää matkustaa junalla, kävellä ja pyöräillä. Erilaiset ihmiset ovat mielenkiintoisia, eri ihmiskohtalot. Minusta on mukavaa istua ratikassa eri katsella erilaisia ihmisiä. Tykkään mielummin istua picknikillä puistossa, kuin jonkun hienon ravintolan terassilla. Siitä tunteesta, että istuu huovalla, jonka alla on nurmikkoa ja jotain elävää. Tykkään metsästää tarjouksia.

Vierailija
20/40 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha kelpaisi, mutta mitään ökysummia en kaipaa. Missään nimessä en haluaisi olla julkkis tai seurustella sellaisen kanssa.