Mammat! Käykö kateeksi näiden superrikkaiden esittelemä elämä Instagramissa?
https://www.is.fi/viihde/art-2000006061825.html
https://www.instagram.com/superrichkidsofficial_/
Siellä on kuulkaa superautoja, luksusjahteja, yksityiskoneita ja luksuslomia.
Suorastaan huvittaa, kuinka täällä on se joku trolli sanonut aina jotain suomalaista Instatähteä "kansainväliseksi komeetaksi". Kuka tahansa Instassa oleva suomalainen, Kimi Räikköstä lukuunottamatta - on tuossa vertailussa köyhä kuin kirkonrotta ja paljon kauempana "kansainvälisestä komeetasta" kuin mitä jonkun suomalaisen peräkylän asukki on heidän elämäntyylistään.
Vai onko teillä tiedossa suomalaisia Instatähtiä, joilla on yksityiskoneet ja luksusjahdit?
Kommentit (40)
Ei käy kateeksi.
Mä en osais elää tuollaista elämää. Toisinaan työmatkoilla joudun (!) 4 tähden hotelliin ja sekin on perhanan kiusallista. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha kelpaisi, mutta mitään ökysummia en kaipaa. Missään nimessä en haluaisi olla julkkis tai seurustella sellaisen kanssa.
En haluaisi olla julkkis, mutta voisin seurustella sellaisen kanssa. Tietysti monet julkisuuden henkilöt ovat lahjakkaita ihmisiä, joita olisi mielenkiintoista tavata.
Kyllä minullekin kelpaisi raha, en nyt halua valehdella :)
Julkkiksen kanssa seurustellessa sinäkin saat kuvasi Seiskan kanteen. Sen lisäksi lähes jokainen parisuhteen vaihe ruoditaan julkisuudessa. Esimerkkejä riittää ihan suomalaisten mäkihyppääjien parisuhteista alkaen. Ei kuulosta kivalta elämältä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen kaikille joilla on yli miljoona tilillä. Haluan itse myös kyseisen summan, jolloin voin tehdä mitä haluan, tai olla tekemättä. Tiedän että en ole yhtään onnellisempi sitten kun mulla on se miljoona, mutta tiedän myös että se mahdollistaa mulle niin monta juttua joihin nyt ei ole varaa eli miljoona on tilauksessa kyllä ja aion sen vielä saada.
Saat sitten olla minulle kateellinen. Ei nykypaivana miljoonalla pitkalle potkita ellei sita osaa sijoittaa oikein, kasvattamaan toista miljoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha kelpaisi, mutta mitään ökysummia en kaipaa. Missään nimessä en haluaisi olla julkkis tai seurustella sellaisen kanssa.
En haluaisi olla julkkis, mutta voisin seurustella sellaisen kanssa. Tietysti monet julkisuuden henkilöt ovat lahjakkaita ihmisiä, joita olisi mielenkiintoista tavata.
Kyllä minullekin kelpaisi raha, en nyt halua valehdella :)Julkkiksen kanssa seurustellessa sinäkin saat kuvasi Seiskan kanteen. Sen lisäksi lähes jokainen parisuhteen vaihe ruoditaan julkisuudessa. Esimerkkejä riittää ihan suomalaisten mäkihyppääjien parisuhteista alkaen. Ei kuulosta kivalta elämältä.
Kaverini on julkkis, pinnalla reilu kymmenen vuotta. Seiskassakin, mutta puolisoa ja lapsia ei ole näkynyt missään.
Kaverin duuni on julkista, ei perheen. He ovat yhdessä tämän sopineet ja se pitää.
Onhan niitä maailman luokan julkkiksiakin, joiden perheet eivät ole mukana punaisella matolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen kaikille joilla on yli miljoona tilillä. Haluan itse myös kyseisen summan, jolloin voin tehdä mitä haluan, tai olla tekemättä. Tiedän että en ole yhtään onnellisempi sitten kun mulla on se miljoona, mutta tiedän myös että se mahdollistaa mulle niin monta juttua joihin nyt ei ole varaa eli miljoona on tilauksessa kyllä ja aion sen vielä saada.
Saat sitten olla minulle kateellinen. Ei nykypaivana miljoonalla pitkalle potkita ellei sita osaa sijoittaa oikein, kasvattamaan toista miljoonaa.
Miljoona riittäisi nykyisen elämäni elintasoon loppuelämäkseni. Ilman sijoitteluita.
En tietenkään? Jokainen voi hankkia tollasia jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minullekin kelpaisi raha, en nyt halua valehdella :)Julkkiksen kanssa seurustellessa sinäkin saat kuvasi Seiskan kanteen. Sen lisäksi lähes jokainen parisuhteen vaihe ruoditaan julkisuudessa. Esimerkkejä riittää ihan suomalaisten mäkihyppääjien parisuhteista alkaen. Ei kuulosta kivalta elämältä.
Ei ole hauskaa. Ja lisäksi useimmat jutut ovat keksittyjä. Ei käy kateeksi julkkiksia, jotka ovat avointa riistaa.
Ahdistuin jo neuroottisuuden asteelle, kun pienen kaupungin paikallislehti teki jutun kesäleiristä, jonne osallistuin 11-vuotiaana. Otsikko oli: ” *****:lla on perhosia mahassa.” Sen jälkeen tuli tunne, että kaupantädit katseli tarkkaan. Joku taisi siitä mainitakin. Se riitti!
Saa olla kiitollinen omasta tavallisesta elämästään.
Olen sen verran älykäs, että jos olisin halunnut elämässäni rahaa niin olisin sitä kyllä saanut. Pääomaa on erilaista.
Mikä on insta ja missä päin itäblokkia se sijaitsee?
Kateus ei ole mulle ominaista. Miksipä kadehtisin, kun itselläni on kaikkea tarpeeksi ja liikaakin, paitsi velkaa ei yhtään.
Tossa elämässä on se ongelma että kokoajan on pakko saada jotain parempaa ja fiinimpää. Mikään ei tunnu miltään ja alaspäin siirtyminen elintasossa on jotain ihan kauheeta.
Vierailija kirjoitti:
Tälle olen kateellinen: https://www.instagram.com/candyshopmansion/
Seksikkäitä eukkoja joka sormelle. Itsellä pihtaava ja nalkuttava vaimo. Ei ole menneet nallekarkit tasan.
Kuvottava mies. Missä vaiheessa kerkee takomaan miljooniaan, kun pitää esittää niin paljon? Vai oliko peritty omaisuus, selittäisi tuon shown.
Miten instan siveyssäännöt sallii tuon profiilin?
En osaa olla kateellinen. Voisin tehdä samaa, jos haluaisin. Olen kuitenkin vähän pihi.
Kimi Räikkönen elää aika suomalaista elämää. Jotain luksusta, koska hänellä on varaa.
Ei vaan osta kaikessa parasta ja pröystäile, vaikka silleenkin olis hänellä mahdollisuus elää.
Diggailen suomalaisten rikkaiden vaatimattomuudesta. En koe, että olisin kateellinen.
Ensinnäkin, mä inhoan lentämistä. Olen kerran elämälässäni lentänyt eikä se todellakaan olisi kivaa vaikka olisi oma hieno lentokone, tasan yhtä lailla se tuntuis siltä että on ilmassa ja voi pudota koska vaan ja ahtaanpaikan kammo iskisi kun ei pääse ovesta ulos. Rikkaat "jetsetit" lentää koko ajan ympäriinsä.
Luksusjahdilla ollessa pitäisi syödä joka päivä matkapahoinvointilääkkeitä, ei sekään oikein houkuta, olis se ihan kiva joskus käydä siellä laivalla kun se on turvallisesti satamassa, mutta siihen se sit mulla jäis.
Autoista minä en ymmärrä mitään, olis varmaan ihan kiva että olis uus auto, mutta en mä siitä saa mitään erityisiä kiksejä että joku on nyt erityisen kallis auto, eihän sillä tehdä mitään erilaista kuin halvalla autollakaan, ajetaan paikasta a paikkaan b. Katoin Jare Tiihosen autoa kun sitä haastateltiin samalla kun se ajeli se muija siinä kyydissä pitkin kaupunkia, jopa minä huomasin että se auto oli varmaan helvetin kallis, oli eri näköinen sisältäkin kuin tavallinen auto, mutta sekin olis aika nopeesti nähty, en viitsisi normaalia enenpää ajella hienollakaan autolla.
Ja mitäs muuta? Uusia vaatteita? No joo, ei tähän kroppaan saa hienoja vaatteita kuin teettämällä eikä niitä kuvia kukaan haluis kattoo silti. Hienoja koruja jne. vois rikkaana ostella, mutta tiedän alalla olleena että niihinkin kyllästyy aika nopeasti, jos voi ostaa ihan mitä vaan, niin kaikki alkaa olla sellasta että ehkä seuraavasta paikasta löytyy joku vielä parempi.
Mulle riittäis rikkaudeksi se että olisin velaton eikä tarvis velaksi elää. Ei tarvis pihistellä mistään jos vaikka lapselle pitäis ostaa joku polkupyörä tai uudet kengät niin vois ostaa keskihintaiset eikä aina sitä halvinta tai käytettyä.
Ei käy. Itsellä rahaa niin ettei sitä tarvitse ajatella stressin kanssa, tekee vaan oikeita valintoja eikä isosti hölmöile isoissa ostoksissa tyyliin älytön asuntolaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kuinka ollakaan, täällä sinä miljonääri olet kommentoimassa samoja juttuja kuin me köyhät ja työttömät kituuttajat, ja vieläpä kaikenmaailman mielenterveysongelmaisten ja amisviiksijonnejen provoja lukemassa, jos miljoonaomaisuudella ei keksi tämän parempaa tekemistä, niin eipä se miljoonan kerääminen taida olla kaiken sen vaivan arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että monella heistä ei ole mitään merkittävää sisältöä elämässään. Ilmeisesti se sisältö tulee toisten ärsyttämisestä Instagramissa. Lisäksi tuollainen elämäntyyli, että lennellään yksityisjeteillä, aiheuttaa kokonaisen korttelin luokkaa olevan ilmastojalanjäljen.
Minä valitsisin ihan koska tahansa tuollaisen sisällön elämääni jos voisin ja pyyhkisin ilmastonmuutoksella p erseeni.
Vierailija kirjoitti:
Kimi Räikkönen elää aika suomalaista elämää. Jotain luksusta, koska hänellä on varaa.
Ei vaan osta kaikessa parasta ja pröystäile, vaikka silleenkin olis hänellä mahdollisuus elää.
Diggailen suomalaisten rikkaiden vaatimattomuudesta. En koe, että olisin kateellinen.
Räikkösten elämä on viimisen päälle luksusta ja se on heille normi. Mutta ei todella koe tarvetta sillä pröystäillä. Minttu alkuun vähän yritti mutta varmasti lasten myötä ymmärsi että rahaa on niin paljon että se on heille maailmanlaajuisesti jo turvallisuus riski.
Ei käy kateeksi. Miksi ihmeessä edes seuraisin jonkun tuntemattoman instagramia?
Minulla on itselläni oikein hyvin asiat ja rahaa riittävästi tehdä sitä, mitä itse haluan. Siihen ei kuulu mikään luksuselämä, vaan ihan normaali, hyvän toimeentulon elämä.
Kyllä minullekin kelpaisi raha, en nyt halua valehdella :)