Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavaa. Tein vaalikoneen...

Vierailija
07.04.2019 |

... Ja tuloksena oli useampi perussuomalaisten edustaja kärkipäässä. En ymmärrä, miten tässä näin kävi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen aina äänestänyt demareita, mutta olen muuttunut. Suomi ei voi pelastaa koko maailmaa. Karttapalloa katsomalla tajuaa mittasuhteet.

Vierailija
2/26 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö kauan koodata vaalikone? Tekisi itsekin mieli kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä järkytyin syvästi kun tein jonkun testin vaalikoneella ja paras ehdokas sen mukaan mulle oli Lauri Huttunen. Eli se latelan moukka rääväsuu, jolle naureskelin aina et onpa siinä erikoinen mies. Ja meillä onkin sitten samat aatteet...

Vierailija
4/26 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein neljä vaalikonetta, kaikki tarjosivat parhaaksi eri ehdokkaita ja kolmea eri puoluetta. Että ketähän sitä äänestäisi.

Vierailija
5/26 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmiset on ihan denialissa todellisuuden ja todellisten ajatustensa suhteen. Persuja äidin oomme kaikki!

Vierailija
6/26 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli...Peter Fryckman!

Vierailija
7/26 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen testannut kaikki vastaan tulleet vaalikoneet ja kaikissa sama tulos, tarjoaa minulle pelkästään persuja.

No, niitähän minä äänestän tälläkin kertaa.

Vierailija
8/26 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina kärkeen rkp:n, kokoomuksen, kristillisdemokraattien ja random-piraattipuolueiden ehdokkaita. Äänestän vihreitä ja vastustan pakkoruotsia, uskontoja ja kokoomusta noin ylipäätään.

Vierailija
9/26 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina pitänyt itseäni ihan perinteisenä suomimiehenä, mutta silti vain Feministipuolueen ehdokkaita sateli omissa tuloksissani :D 

Vierailija
10/26 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi vaalikoneet ole luotettavia, karkean suunnan sieltä saa mutta en itse uskaltaisi vaalikonetulosten perusteella valita ehdokasta. Ehdokkaat meinaan voivat vastata vaalikoneisiin mitä huvittaa vaikka se olisi täysin ristiriidassa puolueen yleisen linjan kanssa. Kaikista varmin veto olisi lukea puolueiden vaaliohjelmat ja sen perusteella päättää.

Vierailija
11/26 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tehnyt, tosin vasta kaksi "konetta" kokeiltu. Molemmilla kerroilla tuli jokin puolue, jota en ole tiennyt olevan olemassakaan. Piraattipuoluettakkin harvinaisempia. Siis kaksi eri, kaksi friikkipuoluetta. Lähimainkaan ei ollut yhtään "varteenotettavaa ehdokasta".

Alkaa epätoivo vllata, kun ei hajuakaan minkä puolueen kanssa ajatukseni käyvät yksiin.

Vierailija
12/26 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli sinisten, liike nytin ja kokoomuksen, keskustan ehdokkaita, eniten sinisten, yksi persukin joukossa. Äänestin korkeakoulutettua maaseudun naista. Kauimpana aatteistani on feministit, vihreät ja marginaalipuolueet.

Vierailija
13/26 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ihmetellyt juuri päinvastaista.

Kun teen testiä, testin aikana sivun ylälaidassa keikkuu lähes koko testin ajan Olli Immonen kärjessä, Jenna Simula ja Tynkkynen myös kärjen tuntumassa.

Sitten kun tulee lopullinen tulos. Ykklsehdokas onkin joku Kansalaispuolueen pellehermanni.

Näin ainakin Oulussa.

Vierailija
14/26 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa tehdä vastaukset niin, että olette koko ajan lähes ihan sama kategoriassa. Todennäköisesti tulee eri puolueita vastaukseksi.

Tai sitten vedätte ääri samaa mieltä ja ääri eri mieltä kategorian.

Ette kai te nyt vaalikoneen perusteella puoluetta ja ehdokasta valitse :D

Vierailija
15/26 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä sitä puoluetta jolla on vähiten tyhmä puheenjohtaja.

En äänestä sitä puoluetta jolla on vähiten tyhmimmät ehdokkaat.

En äänestä sitä puoluetta jolla on vähiten tyhmimmät kannattajat.

Äänestän sitä puoluetta jolla on tyhmimmät vastustajat.

Arvatkaa puolueeni!

Vierailija
16/26 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pari vaalikonetta ja tulokset ei ollut ihan sitä, mitä olisin luullut / toivonut. Olen niiden mukaan RKP:läinen!!! Ääneni meni kuitenkin kaverin siskolle, joka on fiksu, oikeudenmukainen ja ahkera ihminen. 

Vierailija
17/26 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vaalikone kauppasi kärkipäässä itsenäisyyspuoluetta ja persuja. Äänestin sitten kuitenkin kokoomuslaista naista. 

lääkäri

Vierailija
18/26 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli kristillisdemokraatit. En ikävä kyllä aio äänestää sitä. Mutta vastasinkin suurimpaan osaan "en osaa sanoa" joten mitä tästä voikaan päätellä...

Vierailija
19/26 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli demareita ja yksi kristillisdemokraatti ja yksi keskustalainen. Taitaa olla selvää, ketä äänestän. :)

Vierailija
20/26 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama äänestänkö vai en. Kaikki puolueet vie mun elämän kohti helvettiä ja ikuista köyhyyttä.