Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Floppaakohan tuo uusi Jokeri-elokuva

Vierailija
07.04.2019 |

Tuntuuko muistakin siltä? Vähän liian pian edellisen jälkeen...

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lainauksia ja alleviivattuja teemoja liikaa. Mutta surullinen, ahdistava tarina joka oli hyvin toimiva elokuva. Phoenix ahdistuneena mielisairaana loistava. Mutta paljon olisi voinut jättää pois elokuvasta. Yhteiskunta kritiikkiä on paljon. Mutta viesti hieman epäselvä.

Vierailija
42/86 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli visuaalisesti erittäin miellyttävä elokuva. Upea roolisuoritus Phoenixilta (mikä toki oli odotettavissakin). Todella synkkä ja ahdistava, mutta suosittelen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan skeptisiä ensimmäisen sivun kommentit versus nyt, kun leffa on tullut ensi-iltaan. Ei tule olemaan floppi, ihan syystä voitti Venetsiassa Kultaisen Leijonan ja eilen oli aivan loppuunmyyty ISENSE-sali jonka päätyttyä jengi antoi pitkät aplodit. Upea elokuva ja vieläkin olen melko mykistynyt. Phoenixin suoritus oli aivan maagista katseltavaa ja joka tullaan muistamaan vielä vuosien päästä. Ei todellakaan häviä missään määrin Ledgerille, mutta ei niitä myöskään kannata vertailla. Niin erilaiset tulkinnat.

Vierailija
44/86 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo käynyt vielä katsomassa, mut ihanaa että on hyvä! Tarkoitus ensi viikolla käydä kaverien kanssa.

Vierailija
45/86 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvan floppaaminen päätellään ensi-illasta. Eli ei.

Vierailija
46/86 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepakkojätkä teema on aika loppuunkaluttu.

Vierailija
47/86 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepakkojätkä teema on aika loppuunkaluttu.

Käypä kurkkaamassa leffa ensin. Ei ensinnäkään kerro ”Lepakkojätkästä” ja on hyvin raikas tuulahdus sarjakuvaleffojen saralla. Mitä Joker nyt ei varsinaisesti edes ole vaan edustaa jotain aivan muuta.

Vierailija
48/86 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama floppaako. On eka leffa aikoihin, jonka aion mennä elokuvateattereihin katsomaan. Batmania ja thoria ja muita on nähty jo ihan tarpeeksi. Jokeri on yksi parhaimmista pahiksista.

Vierailija
49/86 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohu on jo sitä luokkaa, että on ihme jos ei jossain kohtaa hätyyttele ennätystuloksia. Kiitos vasemmistolle kaikesta hysteriasta ja kukkahattutäteilystä tälläkin kertaa. Saavat BTW luultavasti aivan itse aikaiseksi sen mitä pelkäävät.

Vierailija
50/86 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso Marveleita, uusia Star Warseja enkä muitakaan sen tyyppisiä elokuvia, joten tämä leffa kolahti. On ihan eri genreä kuin supersankarileffat yleensä. Toimii irrallisena ja itsenäisenä elokuvana ja sopii psykologisten trillerien ystäville. Ei kannata teilata siksi, että on "taas yksi batman -leffa", koska tämä on ihan erilainen elokuva.

Vierailija
51/86 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavasta aiheesta, yksinäisestä henkilöstä joka sekoaa yhteiskunnasta on parempia elokuvia paljon, kokeneemmalle elokuvan seuraajalle tämä tuskin tuo mitään uutta ja mullistavaa heille. Mutta jos tätä asettelee "supersankari" elokuvan kontekstiin, niin ehkä kaikken aikojen paras. Mutta hyvä pätkä joskaan ei mitään päätä räjäyttävää. Phoenix kannattelee elokuvaa ja laatu elokuva. Mutta liialliset alleviivaukset ja katsojan aliarviointi + päälleliimatut viittaukset batmaniin pudottaa hieman pisteitä. 3,5/5

Vierailija
52/86 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulehdessä oli hyvä arvostelu leffasta. Varsinkin tämä on hieno kuvaus:

”Hulluus on kuin painovoima – se tarvitsee vain pienen tönäisyn”, tuumi hahmon aiempi tulkki, Yön ritarin (2008) ikimuistoinen kaaoksen airut Heath Ledger. Phillipsin Joker näyttää piinaavan konkreettisella ja säälimättömällä tavalla, millainen tuo tönäisy saattaisi olla.

Yhteiskunta kippaa kurkkuun pillerit ja kuuntelee ilmeettömästi hätähuudot, mutta jättää viime kädessä sairaan täysin yksin. Rikkinäinen mieli alkaa luisua vääjäämättä kohti hulluuden syövereitä.

Kun viimeinenkin tukiverkko lopulta pettää, klovni vetää tilanteesta omat johtopäätöksensä: elämä on hyvä vitsi. Musta ja julma näyttämö, jossa maahan jo tallottua ihmistä tallotaan huvin vuoksi vielä hiukkasen lisää.

Vaikkei saisi, alkaahan se pidemmän päälle naurattaa.

Vierailija
53/86 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä katsomaan jo ihan pelkästään Joaquinin takia. 

Vierailija
54/86 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä itse kuullut jo kauan sitten siitä, että uusi Joker elokuva tulee. Jos te ette ole kuulleet, niin ehkä pyöritte erilaisissa piireissä.

Minä pyörin ihan mielelläni eri piireissä, jos joku Jokeri-elokuva on kriteerinä. 

Vierailija
55/86 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä itse kuullut jo kauan sitten siitä, että uusi Joker elokuva tulee. Jos te ette ole kuulleet, niin ehkä pyöritte erilaisissa piireissä.

Minä pyörin ihan mielelläni eri piireissä, jos joku Jokeri-elokuva on kriteerinä. 

Antaa palaa! Jokin kertoo mulle, että me ei sua meidän piireihin haluttaisikaan. Kaikki olkoot siellä missä tahtovat olla.

Vierailija
56/86 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on kova batman fani, ja olimme menossa katsomaan elokuvaa perjantain ensi-iltaan. Mutta mitä, K-16??!? Miksi lasten saduista täytyy tehdä niin väkivaltaisia. Onko se jotenkin cool. Ei batman minun nuoruudessa mässäillyt väkivallalla. Goolettamalla selvisi että elokuva haluttiin kieltää, jos halutaan verellä mässäillä niin olisi parempi jättää vain tekemättä.

Vierailija
57/86 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAsurimedia usassa on lytännyt sen jälkeen, kun ohjaaja arvosteli vasemmistoa sen nykyisestä hysteerisyydestä.

Elokuva on mahtava.

Vierailija
58/86 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt elokuvissa sitten nuoruusvuosien kun elokuvateattereita oli joka nurkalla. Telkkariakaan en ole muutamaan vuoteen katsonut ja lähinnä metsästän ja käyn kalastusreissuilla Norjaa myöten.

Käytiin tyttären kanssa katsomassa tuo Jokerin ja en ole ikinä parempaa leffaa nähnyt. Todella karu, realistinen ihmiskertomus siitä miten toista ei voi kohdella kaltoin rajattomasti ilman että siitä on seurauksia koko yhteiskunnalle.

Ihmettelen jos ei päänäyttelijä saa jonkin sortin Oscaria tuosta.

Vierailija
59/86 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehän oli todella hyvä leffa. Olisi kiva nähdä jatko-osa jossa Jokeri yllättäen saakin lopulta päänsä kuntoon.

Vierailija
60/86 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea elokuva. Muistuttaa kapitalisteille ja muille sioille, että vittuilullakin on rajansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi