Onneksi olen homoseksuaalinen eli minulla ei ole minkäänlaisia seksuaalisia haluja naisia kohtaan.
Se olisi varmasti ihan kamalaa näinä aikoina olla heteromies ja haluta seksiä naisten kanssa, mutta jos vähänkin vihjaat jollekin naiselle, että haluaisit päästä hänen kanssaan seksuaaliseen kanssakäymiseen, niin saattaisit heti saada syytteen seksuaalisesta hyväksikäytöstä koska #MeToo. Minulla ei sitä vaaraa ole, koska minua ei voisi naiset vähempää kiinnostaa seksuaalisesti niin kukaan ei voi ymmärtää käyttäytymistäni millään tavalla väärin eli luulla, että haluaisin hyväksikäyttää naisia seksuaalisesti. Minulle nainen voisi olla ystävä, mutta ei elämänkumppani saati seksikumppani. Ellei sitten sekin lasketa naisten kieroutuneissa mielissä rikokseksi että ei osoita mitään seksuaalista kiinnostusta heihin niin minä en voi saada syytetä hyväksikäytöstä.
Kommentit (6)
Metoossahan on vaikka kuinka monia homomiehiäkin syytetty. Ja ihan miesten toimesta.
Sori vaan mutta en oikein ymmärrä homoja, heillä on pakko olla joku mielen vika. Jos pitää valita naisen kauniin vaaleanpunaisen kukan ja toisen miehen karvaisen persaukon väliltä niin ei ole ihan terve päätös tuo sinun!
N22
Vierailija kirjoitti:
Metoossahan on vaikka kuinka monia homomiehiäkin syytetty. Ja ihan miesten toimesta.
Kyllä. Kevin Spaceykin menetti työnsä ja uransa ilman että ketään naista voi syyttää. Edes miehiä ei voi kohdella epäasiallisesti.
Onneksi tosiaan :) Meidän kaikkien onni.
ja sitten olikin jo aamu ja sä heräsit