Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana tunne kun mies ostaa jotain minulle

Vierailija
06.04.2019 |

Tulee sellanen olo että se oikeesti välittää kun haluaa vapaaehtoisesti käyttää rahaakin muhun :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä materiaalisessa rakkaudenosoituksessa sinua ap viehättää? Voisiko joku muu aineeton osoitus olla sinulle merkki rakkaudesta?

https://www.5lovelanguages.com/ 

Vierailija
2/31 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se sellainen joka levittää haarojaan ja pyllistää maksua vastaan?

En minä ainakaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä materiaalisessa rakkaudenosoituksessa sinua ap viehättää? Voisiko joku muu aineeton osoitus olla sinulle merkki rakkaudesta?

https://www.5lovelanguages.com/ 

Varmaan tullut lapsuudesta kun vanhemmat ostaneet paljon asioita minulle niin rinnastan sen välittämisen ja rakkauden merkiksi. Tuon lisäksi myös kosketus on tärkeää. On tuttua juttua nuo rakkauden kielet.

Vierailija
4/31 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tunne, kun nainen on kosteana pelkästään siitä, että hoitelee automaattisesti ravintolalaskun.

Vierailija
5/31 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana tunne, kun nainen on kosteana pelkästään siitä, että hoitelee automaattisesti ravintolalaskun.

Kelpais.

Vierailija
6/31 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tulee pupuseni. Ansaitset vain parasta, koska olet prinsessa. Parasta A luokkaa ja valioyksilö!

Miksi sun pitäisi tyytyä vähään kun sulle kuuluu kaikki, jopa tähdet taivaalta suomalaiselle prinsessalle.

Vierailija
7/31 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. mä en oo noin helppo. :D mua ei saa tuntemaan mitään erikoista jos materialismia tarjoaa..

siis pääasiassa tai ensisijasesti. :D

suhteessakaan en välttämättä oo onnellinen jos mulle ostetaan jotain. enemmän mua muut asiat kiinnostaa.

mut jotkut matkat yms on tietty eri asia.

Vierailija
8/31 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. mä en oo noin helppo. :D mua ei saa tuntemaan mitään erikoista jos materialismia tarjoaa..

suhteessakaan en välttämättä oo onnellinen jos mulle ostetaan jotain. enemmän mua muut asiat kiinnostaa.

Tottakai darling. Siis haloo joku 50€ hopeinen sydän kaulakoru? 50€?! Karkkirahaa. Vie mut madafaka Dubaihin tai Miamiin jos oikeesti rakastat muah!

Vierailija
9/31 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tulee pupuseni. Ansaitset vain parasta, koska olet prinsessa. Parasta A luokkaa ja valioyksilö!

Miksi sun pitäisi tyytyä vähään kun sulle kuuluu kaikki, jopa tähdet taivaalta suomalaiselle prinsessalle.

Kiva että oot samaa mieltä. ;)

Vierailija
10/31 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, ei kaikilla ole sama ”rakkauden kieli”.

Vierailija
11/31 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D ei nyt noinkaan....

mut enemmän mua muut asiat kiinnostaa miehen kanssa ku lahjat. :D ja matkat siks koska niist saa kokemuksia eikä vaan materiaa.

Vierailija
12/31 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

''If you can't handle me at my worst then you don't deserve me at my best''

- Marjaana Montukka, Suomityttö

Vierailija
13/31 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''If you can't handle me at my worst then you don't deserve me at my best''

- Marjaana Montukka, Suomityttö

Miten tää liittyy mihinkään?

Vierailija
14/31 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten jännä tiedostaa tunne, joka tulee miehen ostaessa minulle lahjaksi jotain, jonka haluan ja tarvitsen ja jonka ostamista itse olen budjetoinut vähän kauemmas. En osaa oikein kuvailla tuota tunnetta, häkellyn ja kikattelen, tunnen rakkautta ja himoa miestäni kohtaan ja olevani myös rakastettu. Itse myös tykkään antaa lahjoja ja muistan arjessakin.

Harmi, ettei mieheni ole huomannut lahjojen positiivista vaikutusta. Seitsemän yhteisen vuoden aikana olen saanut neljä lahjaa, joista yksi oli s-ryhmän lahjakortti "osta mitä haluat". Miksikään onnenonkijaksi tai "ammattilaiseksi" en näillä lahjamäärillä lähtisi itseäni tituleeraamaan mutta kyllähän se mieltä (ja kroppaa) lämmittää kun rakkaaltaan harkitun lahjan saa.

Vierailija
15/31 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Ja mitä kalliimpaa, sen vaivaannuttavampaa se minusta olisi. Siis jokin tavara tai muu materia, joka maksaa paljon. Ei sillä, ettenkö ajattelisi olevani niiden arvoinen, mutta minua ei voi ostaa... Mä taas ajattelen niin päin, että koska olen vauraasta suvusta ja saanut paljon kaikenlaista pienenä (en ehkä haluamiani asioita, mutta hyvät puitteet elämälle ja harrastaa jne), niin mua ei millään tavalla "liikuta", jos joku käyttäisi rahaa minuun. En odota sellaista enkä oleta sellaista. Jos mies käyttäisi rahaa, niin tykkäisin, että "meihin", ei minuun.

Vierailija
16/31 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ostaa mulle joka perjantai jonkun lahjan. Aina ei tarvitse olla mitään isoa, pienikin riittää, esim joku tuoksu, rasia belgialaisia suklaita, joku asuste tai kukkakimppu. Toisinaan sitten hän tykkää yllättää ihan kunnolla ja saan koruja, kalkein on olkut timanttikorvikset.

Synttärit ja muut on sitten ihan erikseen.

Lahjat on tärkeitä mulle, koska ne saa mut tuntemaan itseni rakastetuksi ja halutuksi. Kyllä se tunne on ihan semmoinen fyysinen hyvän olon tunne.

En osta miehelle koskaan lahjoja, kun hän ei niistä välitä. Sen sijaan hoidan kodin ja pidän itseni miestä varten kauniina ja haluttavana. Lisäksi mies saa seksiä aina kun haluaa.

Vierailija
17/31 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään siitä tunteesta kun palkkapäivänä kilahtaa tilille 3000 itse ansaittua rahaa ja voin käyttää sen miten itse haluan :)

Vierailija
18/31 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ostaa mulle joka perjantai jonkun lahjan. Aina ei tarvitse olla mitään isoa, pienikin riittää, esim joku tuoksu, rasia belgialaisia suklaita, joku asuste tai kukkakimppu. Toisinaan sitten hän tykkää yllättää ihan kunnolla ja saan koruja, kalkein on olkut timanttikorvikset.

Synttärit ja muut on sitten ihan erikseen.

Lahjat on tärkeitä mulle, koska ne saa mut tuntemaan itseni rakastetuksi ja halutuksi. Kyllä se tunne on ihan semmoinen fyysinen hyvän olon tunne.

En osta miehelle koskaan lahjoja, kun hän ei niistä välitä. Sen sijaan hoidan kodin ja pidän itseni miestä varten kauniina ja haluttavana. Lisäksi mies saa seksiä aina kun haluaa.

Ihana :)

Vierailija
19/31 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei osta lahjoja mulle koskaan, mutta kehuu vuolaasti. Lauantainakin hän oli, että mikä tuoksu sinulla on, tuoksut todella hyvälle.

Unohdin laittaa hajuvettä.

Tälläistä pieniä asioita, jotka ovat parempia kuin mikään tavaralahja.

Vierailija
20/31 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei osta lahjoja mulle koskaan, mutta kehuu vuolaasti. Lauantainakin hän oli, että mikä tuoksu sinulla on, tuoksut todella hyvälle.

Unohdin laittaa hajuvettä.

Tälläistä pieniä asioita, jotka ovat parempia kuin mikään tavaralahja.

Kyllä minunkin mies kehuu, ei lahjojen antaminen estä muita asioita. :)