Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksisarvis- ja enkelihoitoihin yms uskovat, mikä vakuutti sinut toimivuudesta?

Vierailija
06.04.2019 |

Kerro?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä vakuutti sinut pandemrixin toimivuudesta?

Vierailija
2/6 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksisarvishoitajan vakuuttelut tepsivät minuun. Heti ostin 200 euron etähoidon ja istuin nojatuoliini vastaanottamaan sen. Hoito ei tuntunut missään, mutta ajattelin yksisarvisia intensiivisesti ja minulle tuli hymy huulille. Että tepsihän se!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Me emme yleensä tiedä mikä on meidän korkeimmaksi parhaaksemme vaikka niin luulemmekin. Jos sinulla on esimerkiksi kipua jossain ja haluat sen paranevan hoidon aikana, näin ei välttämättä käy, sillä usein ihmisen täytyy oppia kivustaan ensin jotain ja vasta sitten hän voi parantua.”

Niinpä tietenkin 🙄

Vierailija
4/6 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin hoitoihin uskovat ovat oikean hoidon tarpeessa :D Ei muuta.

Vierailija
5/6 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi"sarvinen" täällä joka hoitelee minut säännöllisesti ja siitäkin tulee hymy huulille. Mieheksi häntä yleensä sanotaan.

Vierailija
6/6 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt ko. hoidoissa, mutta energiahoidossa olen. Ja sen tehosta olen kyllä erittäin vakuuttunut. Minulla oli selkä todella kipeänä, olin käynyt usealla eri lääkärillä, ollut useaan otteeseen sairauslomalla, syönyt kipulääkkeitä, käynyt fysioterapiassa, mutta selkäni ei parantunut. Menin huuhaa-ystäväni kehotuksesta energiahoitajalle ja voin sanoa, että pätkääkään en uskonut, mutta menin kun ystäväni jankutti, pääsenpähän sanomaan, että huijari mikä huijari.

No, hoitaja ei kysellyt oikein mitään, käski mennä ensin tuolille istumaan ja laittoi kädet hartioilleni. Tunne oli heti ihmeellinen, hoitajan kädet olivat todella kuumat. Pian minulle tuli tunne, että joku "voima" alkaa liikuttella minua. Hoitaja se ei ollut, hänen kätensä olivat hyvin kevyesti hartioillani ja minä aloin kuin keinua. Tavallaan liikuin itse, mutta en kuitenkaan liikkunut. En osaa selittää. Sitten tuntui kuin koko ylävartaloni olisi kiertynyt oudolle mutkalle, jalkoja kihelmöi, lihaksia nyki, pää alkoi pyöriä. Hoitaja käski mennä hoitopöydälle vatsalleen. Siinä en aluksi tuntenut mitään, hoitaja piti käsiään ensin selässäni ja sitten jaloissani. Toinen jalkani alkoi kiertyä, nykiä ja se tuntui ensin kuumalta, sitten kylmältä. 

Tunnin hoidon jälkeen hoitaja sanoi, että vika tuntui olevan jalassani ja nyt sen pitäisi olla kunnossa, ellei ole, voin tulla uudelleen, jos haluan. Sinne se kipu jäi. Tästä on nyt kohta kaksi vuotta aikaa ja selkäni on ollut täysin kunnossa. Tämä on ainoa kokemukseni tällaisesta ja olen edelleen ihmeissäni, en ole koskaan uskonut mihinkään yliluonnolliseen tms., en kuulu kirkkoon, en käy luontaishoidoissa, elän normaalisti. En ole tästä monelle puhunut, luulevat hulluksi, koska sillä tavallahan täällä kaikkeen oman kokemuspiirin ulkopuolella olevaan suhtaudutaan. Niin minäkin ennen tein, mutta enää en ajattele niin jyrkästi, vaan ajattelen, että no mistäs minä tiedä mikä kenellekin auttaa. Ihan hyvin joku voi saada apua vaikka enkelihoidoista, emmehän me oikeasti voi tietää, onko enkeleitä olemassa ja voivatko he auttaa ihmisiä. Tiedämme loppujen lopuksi todella vähän mistään. Tämä oli minulle hyvin avartava kokemus. Tietysti jos aletaan pyytämään kohtuuttomia rahasummia palveluksista, niin sitten "haisee". Oma hoitoni maksoi 45 e, enkä todellakaan pitänyt pahana, kun auttoi. Paljon kalliimmaksi tuli nuo tehottomat lääkkeet ja lääkärissä käynnit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä