Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan sensuroijat, kertokaa motiivinne

Vierailija
06.04.2019 |

Miksi viitsitte hengailla täällä vain poistattamassa täysin asiallisia ketjuja, joista ette vain jostain syystä pidä?

Eikö teillä tosiaan ole parempaa tekemistä?

Oikeasti kiinnostaa psykologia tuollaisen takana.

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitan törkeilyviestit esim. blogikirjoittajista, karsin noloimpia kikkelijuttuja, poistatan poliittiset rähinät, karsin sikamaisuuksia kivoista ketjuista ja poistatan uliuliuuuuli-kitinöitä ja surkuhupaisia feministiherjoja. Kyllä, naisille PITÄÄ maksaa riittävää palkkaa tärkeistä töistä. Yritän poistattaa pahimpien sekopäiden tekstejä. Jos teillä on paha olla, niin kaikilla ei ole. 

Eli joku lukiotyttö jolla ei ole elämää vaan hengailee tällä palstalla kaiken aikansa?

Vierailija
42/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistatan kaiken mielenvikaisen ja laittoman. Häiritsee hulluja ja rikollisia, keitä muita????.

Joistain ilmoitan nettivinkkiin. Pahimmista.

Voi niitä poliisiraukkoja. Eiköhän niillä olisi oikeitakin töitä.

Rikos on rikos, vaikka sinä et tilannetta käsittäisikään.

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitatteko te sensuroijat koskaan itse mitään vai pelkästään deletoitte muiden viestejä?

Vierailija
44/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitan asiattomiksi kaikki trollaavat viestit, floodaukset, epäasialliset haukkumiset, omaa poliittista agendaa ajavat ja mitä tahansa mainostavat viestit. Seksiin liittyville viesteille on oma osiossa. Jos viesti on saatu menemään läpi kirjoitusvirheillä, harventamala tekstiä, tavuttamalla tai hässäköillä ennakkotarkastuksen välttämiseksi niin myös ne ilmoitan. Olkaa hyvä.

Aha.

Eli kaikki viestit, jotka:

- sun mielestä ovat "ärsyttäviä"

- kaikki negatiivisuus

- politiikka

- seksi

- "mainokset"

- kaikki muu

Aika kaiken kattava. Mitä sitten sallit?

Normaalin asiallisen keskustelun, jossa mielipiteet perustellaan ja joissa keskustellaan asiasta eikä haukutaan toisia kirjoittajia.

Miksi se on sun mielestä sun homma moderoida tätä palstaa? Eikä sen palkatun moden? Oletko koskaan ajatellut, että jos sut haluttaisiin hommaan, niin ne olisi palkanneet sut? Ja mitä kicksejä saat tuosta?

Haluan keskustelun olevan kaikkia osapuolia kunnioittavaa ja tasapuolista. Haluan, ettei asialliset keskustelut huku öyhötys -virtaan. Haluan osaltani estää mutuun ja vääristeltyyn totuuteen tai silkkaan tietämättömyyteen perustuvan mielipidevaikuttamisen. Joka käänteessä olen kannustanut muitakin lukijoita ilmiantamaan asiattomasti viestit. Moni ei sitä mahdollisuutta ymmärrä käyttää. Eli lipun kuvasta painamalla pääsee ilmoita asiattomiksi kohtaan ja voi sen ilmoituksen lähettää myös ilman perudteluja. Useimmiten asia on päivän selvä. Entäs mitä sinä saat kirjoittelusta sitten tänne? Mitkä sinun motiivisi on?

Olen täällä ehkä vartin päivässä ja esim hiusten pesu, opiskelu ja Espoo keskusteluja en ole edes nähnyt.

Vierailija
45/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistatan kaiken mielenvikaisen ja laittoman. Häiritsee hulluja ja rikollisia, keitä muita????.

ohis

Naisten keskinäinen kina vaikka jonkun huulitäytteistä ei vaan ole rikos. Grow up.

Vierailija
46/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa poistattaa tämänkin ketjun

Vierailija
47/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitan törkeilyviestit esim. blogikirjoittajista, karsin noloimpia kikkelijuttuja, poistatan poliittiset rähinät, karsin sikamaisuuksia kivoista ketjuista ja poistatan uliuliuuuuli-kitinöitä ja surkuhupaisia feministiherjoja. Kyllä, naisille PITÄÄ maksaa riittävää palkkaa tärkeistä töistä. Yritän poistattaa pahimpien sekopäiden tekstejä. Jos teillä on paha olla, niin kaikilla ei ole. 

Eli joku lukiotyttö jolla ei ole elämää vaan hengailee tällä palstalla kaiken aikansa?

Ei. Olen nopea lukija, joten silmäilen useita aloituksia. Palstan taso romahti joitain vuosia sitten, kun palstamiehet alkoivat nyyhkiä ja solvata täällä palstajonnejen kanssa.

Hienovarainen vinkki: jos sinä kirjoitat tänne sikamaisuuksia, niin minä poistatan ne.

Vierailija
48/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Olen nopea lukija, joten silmäilen useita aloituksia. Palstan taso romahti joitain vuosia sitten, kun palstamiehet alkoivat nyyhkiä ja solvata täällä palstajonnejen kanssa.

Hienovarainen vinkki: jos sinä kirjoitat tänne sikamaisuuksia, niin minä poistatan ne.

Siinä on vain se, ettet tiedä mitä kirjoitan.

Mutta oikeasti: Eikö sinulla tosiaan ole mitään parempaa tekemistä elämässä?

Vierailija
49/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitatteko te sensuroijat koskaan itse mitään vai pelkästään deletoitte muiden viestejä?

En kyllä tunne itseäni sensuroijaksi ,sillä en hakemalla hae sensuroitavaa. Ilmoitan vain sattumalta silmiin osuvat asiattomuudet. Kirjoittelen kyllä aktiivisesti minua kiinnostaviin ketjuihin. Toki niitäkin ketjuja joku muu on joskus ilmoittanut poistettavaksi.

Vierailija
50/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Naisten keskinäinen kina vaikka jonkun huulitäytteistä ei vaan ole rikos. Grow up.

Teit jällee kerran täysin asiattoman oletuksen. Ehdotan, että luet muutakin kuin roskalehtiä.

Vierailija
51/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin.

Vierailija
52/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet aikuinen ja viettänyt aikaa tällä palstalla jo vuosia? Ja viitsit tehdä tuollaista?

Vierailija
53/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on. Sinun elämääsi kuuluvat asiattomuudet ja törkeydet, monien muiden - mm. minun - eivät.

Vierailija
54/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täältä voi viestejä poistaa muut kuin modet.

Modet eivät katso viestejä. Deletoivat kaiken mikä ilmoitetaan. Ei tarvitse olla mitään kiellettyä tai epäasiallista. Pelkkä ilmoitus riittää. Olen kokeillut.

HÖPÖ HÖPÖ!

Ilmoitan päivittäin viestejä asiattomiksi. Vain n. 30 % ilmoittamistani viesteistä poistetaan.

Vierailija
55/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on. Sinun elämääsi kuuluvat asiattomuudet ja törkeydet, monien muiden - mm. minun - eivät.

Eli sun elämäsi on täällä. Mot.

Vierailija
56/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet aikuinen ja viettänyt aikaa tällä palstalla jo vuosia? Ja viitsit tehdä tuollaista?

Olen. Miksi en viitsisi?

Kaikilla meillä ei ole törkeilyvaihetta.

Onneksi.

Vierailija
57/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Teit jällee kerran täysin asiattoman oletuksen. Ehdotan, että luet muutakin kuin roskalehtiä.

Mitä asiatonta on huulitäytteissä? Viimeksi kun kävin palstalla, niin niitä koskeva keskustelu poistettiin. On vain mielenkiintoista tietää, mitä te poistattajat ajattelette.

Ja ei, huulitäytteet eivät edelleenkään ole rikos. Eivät ne poliisit sellaisia keskusteluja tutki.

Vierailija
58/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täältä voi viestejä poistaa muut kuin modet.

Modet eivät katso viestejä. Deletoivat kaiken mikä ilmoitetaan. Ei tarvitse olla mitään kiellettyä tai epäasiallista. Pelkkä ilmoitus riittää. Olen kokeillut.

HÖPÖ HÖPÖ!

Ilmoitan päivittäin viestejä asiattomiksi. Vain n. 30 % ilmoittamistani viesteistä poistetaan.

No onko maailma ansiostasi parempi paikka muillekin kuin sinulle?

Vierailija
59/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ärsyyntyä moderoinnista tai asiattomaksi ilmoittamisesta? Siis tää on mediatalon kaupallinen palsta jossa muutkin kuin sinä saavat toimia omien ajatustensa mukaisesti. Ja seksille on tosiaan ihan oma palsta. Suosittelen tutustumaan.

No mun mielestä sen mediatalon pitäisi tehdä päätökset. Ei joidenkin random kävijöiden, jotka haluavat määrätä siitä, mistä muut eivät saa keskustella. Mitä se on sulta pois jos joku sanoo jotain mistä et pidä? Ei sen pitäisi olla sun päätös määrätä muita.

Ja kuten kaikki tietävät, täältä poistatetaan täysin tavallisia asioita jotka eivät mitenkään riko palstan sääntöjä. Sanoma esimerkiksi ei todellakaan ole kieltänyt vaikka politiikasta puhumista. Ei sen pidä olla jonkun random käyttäjän päätös tehdä omia sääntöjä.

No kirjoita siitä politiikasta asiallisesti, niin sitä ei poisteta. Enpä usko, että mitään ketjua poistetaan yksittäisen ilmoituksen perusteella. Tulee han niihin kiistanalaisiin ketjuihin se liekkimerkki. Eikä edes kaikki liekkimerkityt ketjut poistu.

Vierailija
60/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ilmianna asiallisia keskusteluja, tai sitten meillä on hyvin poikkeava käsitys asiallisesta.

No kerro se sun käsitys.

Tuolla aikaisemmin ilmoitettiin, että joku on ihan itse päättänyt, että seksi ja politiikka ainakin ovat kiellettyjä aiheita.

Tämähän on mielenkiintoista.

Esimerkiksi tahallaan loukkaaviksi tai provosoiduiksi tarkoitetut viestit tulkitsen asiattomiksi. Ei minulla mitään sääntökirjaa asiasta ole valmiina, mutta voit toki antaa esimerkin, niin voin kertoa pidänkö sitä asiallisena vai en.

No annapa nyt esimerkki. Sinähän tässä sensuroitut, sinun se pitää perustella.

Minä vastasin jo kysymykseen. Annoin vain lisämahdollisuuden sinulle saada tarkempaa tietoa, jos haluat, en käskenyt. En minä ihan oikeasti jaksa luetella täydellisesti mikä kaikki maailmassa on mielestäni ilmiantamisen arvoista.

Enkä myöskään juuri nyt muista mitään tiettyä viestiä jonka olen ilmiantanut. Motivaatiotani hieman laskee tuo sinun painostava käskemisesi.

Jos sinua itseäsi kiinnostaa, niin voit kysellä tarkentavammin. Sinähän se tässä kysyit ja sinua tässä kiinnostaa.

"mikä kaikki maailmassa on mielestäni ilmiantamisen arvoista."

Mistä tällainen ilmiantomentaliteetti tulee, että joku huvikseen, vapaaehtoisesti ja ilman korvausta käyttää aikansa ilmiantaakseen viestejä joista ei pidä?

Käytän aikaani tällä palstalla. Voisi kysyä miksi moista teen tai miksi kukaan. Jos nään sopimattoman viestin palstailuni aikana, niin klikkaan ilmiantonappia. Ei siihen paljon aikaa mene, ja se auttaa ja tyydyttää sekä itseäni että muita (paitsi trollaajaa tai pahansuoltajaa itseään), kun ikävä sisältö on poissa. Koska olen tällä palstalla niin usein, niin totta kai haluan, että täällä on myös parempi ilmapiiri.

Vai oletitko, että käyn monta sivua otsikoita läpi kuin moderaattori, ihan tarkoituksella sopimattomuuksia etsien? Eipä ole tullut mieleen, mutta hyvä idea. Jos joskus ei ole muuta tekemistä... hmm...

Siis minkä ikäisiä te olette? 16 v.?

Yrität siis vihjailla, että asiattomien viestien ilmiantaminen on keskenkasvuista?

Entäs niiden kirjoittaminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän