Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan sensuroijat, kertokaa motiivinne

Vierailija
06.04.2019 |

Miksi viitsitte hengailla täällä vain poistattamassa täysin asiallisia ketjuja, joista ette vain jostain syystä pidä?

Eikö teillä tosiaan ole parempaa tekemistä?

Oikeasti kiinnostaa psykologia tuollaisen takana.

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ilmianna asiallisia keskusteluja, tai sitten meillä on hyvin poikkeava käsitys asiallisesta.

No kerro se sun käsitys.

Tuolla aikaisemmin ilmoitettiin, että joku on ihan itse päättänyt, että seksi ja politiikka ainakin ovat kiellettyjä aiheita.

Tämähän on mielenkiintoista.

Esimerkiksi tahallaan loukkaaviksi tai provosoiduiksi tarkoitetut viestit tulkitsen asiattomiksi. Ei minulla mitään sääntökirjaa asiasta ole valmiina, mutta voit toki antaa esimerkin, niin voin kertoa pidänkö sitä asiallisena vai en.

No annapa nyt esimerkki. Sinähän tässä sensuroitut, sinun se pitää perustella.

Vierailija
22/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitan asiattomiksi kaikki trollaavat viestit, floodaukset, epäasialliset haukkumiset, omaa poliittista agendaa ajavat ja mitä tahansa mainostavat viestit. Seksiin liittyville viesteille on oma osiossa. Jos viesti on saatu menemään läpi kirjoitusvirheillä, harventamala tekstiä, tavuttamalla tai hässäköillä ennakkotarkastuksen välttämiseksi niin myös ne ilmoitan. Olkaa hyvä.

Aha.

Eli kaikki viestit, jotka:

- sun mielestä ovat "ärsyttäviä"

- kaikki negatiivisuus

- politiikka

- seksi

- "mainokset"

- kaikki muu

Aika kaiken kattava. Mitä sitten sallit?

Normaalin asiallisen keskustelun, jossa mielipiteet perustellaan ja joissa keskustellaan asiasta eikä haukutaan toisia kirjoittajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitan asiattomiksi kaikki trollaavat viestit, floodaukset, epäasialliset haukkumiset, omaa poliittista agendaa ajavat ja mitä tahansa mainostavat viestit. Seksiin liittyville viesteille on oma osiossa. Jos viesti on saatu menemään läpi kirjoitusvirheillä, harventamala tekstiä, tavuttamalla tai hässäköillä ennakkotarkastuksen välttämiseksi niin myös ne ilmoitan. Olkaa hyvä.

Eikö sinulla tosiaan ole mitään muuta tekemistä elämässäsi?

Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä elämässäsi kun kirjoitella av-palstslle noita edellämainittuja viestejä? Itse käyn täällä pari kertaa päivässä lähinnä kahvi- ja ruokatauolla. Entäs sinä?

Ja keskityt poistattamaan viestejä? Huh huh.

Vierailija
24/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha.

- kaikki negatiivisuus

- politiikka

- seksi

- "mainokset"

- kaikki muu

Tuo lista on kaiken kattava, koska itse teit siitä sellaisen. - eri

Vierailija
25/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanitan Kalastajan rouvaa. Mahtavaa kun löysi rikkaan lääkärin. Uusioperhe on upea asia. Pääsee matkoille ja saa paljon tavaraa. Vanha ukko oli vain hidaste maineeseen ja rikkauksiin. Poistan kaikki negatiiviset ketjut

Ohis, mutta: onko "paljon tavaraa" onnen tae ja ilmenemismuoto? Mikä diagnoosi sinulla on?

On. Jos löytää miehen joka elättää ja asuu ulkomailla. Kaikki saavat olla mulle kateellisia.

Vierailija
26/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha.

- kaikki negatiivisuus

- politiikka

- seksi

- "mainokset"

- kaikki muu

Normaalin asiallisen keskustelun, jossa mielipiteet perustellaan ja joissa keskustellaan asiasta eikä haukutaan toisia kirjoittajia.

Miksi se on sun mielestä sun homma moderoida tätä palstaa? Eikä sen palkatun moden? Oletko koskaan ajatellut, että jos sut haluttaisiin hommaan, niin ne olisi palkanneet sut? Ja mitä kicksejä saat tuosta?

Vierailija
27/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ilmianna asiallisia keskusteluja, tai sitten meillä on hyvin poikkeava käsitys asiallisesta.

No kerro se sun käsitys.

Tuolla aikaisemmin ilmoitettiin, että joku on ihan itse päättänyt, että seksi ja politiikka ainakin ovat kiellettyjä aiheita.

Esimerkiksi tahallaan loukkaaviksi tai provosoiduiksi tarkoitetut viestit tulkitsen asiattomiksi. Ei minulla mitään sääntökirjaa asiasta ole valmiina, mutta voit toki antaa esimerkin, niin voin kertoa pidänkö sitä asiallisena vai en.

Minä vastasin jo kysymykseen. Annoin vain lisämahdollisuuden sinulle saada tarkempaa tietoa, jos haluat, en käskenyt. En minä ihan oikeasti jaksa luetella täydellisesti mikä kaikki maailmassa on mielestäni ilmiantamisen arvoista.

Enkä myöskään juuri nyt muista mitään tiettyä viestiä jonka olen ilmiantanut. Motivaatiotani hieman laskee tuo sinun painostava käskemisesi.

Jos sinua itseäsi kiinnostaa, niin voit kysellä tarkentavammin. Sinähän se tässä kysyit ja sinua tässä kiinnostaa.

Vierailija
28/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistatan kaiken mielenvikaisen ja laittoman. Häiritsee hulluja ja rikollisia, keitä muita????.

Joistain ilmoitan nettivinkkiin. Pahimmista.

Voi niitä poliisiraukkoja. Eiköhän niillä olisi oikeitakin töitä.

Vierailija
29/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha.

- kaikki negatiivisuus

- politiikka

- seksi

- "mainokset"

- kaikki muu

Miksi se on sun mielestä sun homma moderoida tätä palstaa? Eikä sen palkatun moden? Oletko koskaan ajatellut, että jos sut haluttaisiin hommaan, niin ne olisi palkanneet sut? Ja mitä kicksejä saat tuosta?

Miksi tänne olisi laitettu Ilmoita asiattomaksi -linkit, jos niitä ei haluttaisi käytettävän?

Vierailija
30/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa on, että seks.väkivaltaa puolustavat yrittää naamioida pahuutensa normaaliksi toiminnaksi.

Jos siihen vastaa täällä, ketju heti poistuu.

Vierailija
31/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ärsyyntyä moderoinnista tai asiattomaksi ilmoittamisesta? Siis tää on mediatalon kaupallinen palsta jossa muutkin kuin sinä saavat toimia omien ajatustensa mukaisesti. Ja seksille on tosiaan ihan oma palsta. Suosittelen tutustumaan.

Vierailija
32/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro se sun käsitys.

Minä vastasin jo kysymykseen. Annoin vain lisämahdollisuuden sinulle saada tarkempaa tietoa, jos haluat, en käskenyt. En minä ihan oikeasti jaksa luetella täydellisesti mikä kaikki maailmassa on mielestäni ilmiantamisen arvoista.

Enkä myöskään juuri nyt muista mitään tiettyä viestiä jonka olen ilmiantanut. Motivaatiotani hieman laskee tuo sinun painostava käskemisesi.

Jos sinua itseäsi kiinnostaa, niin voit kysellä tarkentavammin. Sinähän se tässä kysyit ja sinua tässä kiinnostaa.

"mikä kaikki maailmassa on mielestäni ilmiantamisen arvoista."

Mistä tällainen ilmiantomentaliteetti tulee, että joku huvikseen, vapaaehtoisesti ja ilman korvausta käyttää aikansa ilmiantaakseen viestejä joista ei pidä?

Vierailija
33/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro se sun käsitys.

Seksi on täysin sallittua aihe, mutta sille on oma osionsa tällä keskustelupalstalla, joten miksi se pitäisi olla tämän yleisotsikon alla?

Onhan täällä ollut hyvääkin poliittista keskustelua, mutta aina niihin ketjuihin iskee trollit, provoilijat ja vastapuolen haukkuvat. Ne keskustelut eivät valitettavasti pysy asiallisina. Toisaalta on epäasiallista soammata samaa asiaa kymmeniä ketjuja yhtäaikaa. Miksei voi vaan keskustella siinä yhdessä?

Vierailija
34/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ärsyyntyä moderoinnista tai asiattomaksi ilmoittamisesta? Siis tää on mediatalon kaupallinen palsta jossa muutkin kuin sinä saavat toimia omien ajatustensa mukaisesti. Ja seksille on tosiaan ihan oma palsta. Suosittelen tutustumaan.

No mun mielestä sen mediatalon pitäisi tehdä päätökset. Ei joidenkin random kävijöiden, jotka haluavat määrätä siitä, mistä muut eivät saa keskustella. Mitä se on sulta pois jos joku sanoo jotain mistä et pidä? Ei sen pitäisi olla sun päätös määrätä muita.

Ja kuten kaikki tietävät, täältä poistatetaan täysin tavallisia asioita jotka eivät mitenkään riko palstan sääntöjä. Sanoma esimerkiksi ei todellakaan ole kieltänyt vaikka politiikasta puhumista. Ei sen pidä olla jonkun random käyttäjän päätös tehdä omia sääntöjä.

Vierailija
35/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täältä voi viestejä poistaa muut kuin modet.

Vierailija
36/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro se sun käsitys.

Mistä tällainen ilmiantomentaliteetti tulee, että joku huvikseen, vapaaehtoisesti ja ilman korvausta käyttää aikansa ilmiantaakseen viestejä joista ei pidä?

Käytän aikaani tällä palstalla. Voisi kysyä miksi moista teen tai miksi kukaan. Jos nään sopimattoman viestin palstailuni aikana, niin klikkaan ilmiantonappia. Ei siihen paljon aikaa mene, ja se auttaa ja tyydyttää sekä itseäni että muita (paitsi trollaajaa tai pahansuoltajaa itseään), kun ikävä sisältö on poissa. Koska olen tällä palstalla niin usein, niin totta kai haluan, että täällä on myös parempi ilmapiiri.

Vai oletitko, että käyn monta sivua otsikoita läpi kuin moderaattori, ihan tarkoituksella sopimattomuuksia etsien? Eipä ole tullut mieleen, mutta hyvä idea. Jos joskus ei ole muuta tekemistä... hmm...

Vierailija
37/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan törkeilyviestit esim. blogikirjoittajista, karsin noloimpia kikkelijuttuja, poistatan poliittiset rähinät, karsin sikamaisuuksia kivoista ketjuista ja poistatan uliuliuuuuli-kitinöitä ja surkuhupaisia feministiherjoja. Kyllä, naisille PITÄÄ maksaa riittävää palkkaa tärkeistä töistä. Yritän poistattaa pahimpien sekopäiden tekstejä. Jos teillä on paha olla, niin kaikilla ei ole. 

Vierailija
38/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täältä voi viestejä poistaa muut kuin modet.

Modet eivät katso viestejä. Deletoivat kaiken mikä ilmoitetaan. Ei tarvitse olla mitään kiellettyä tai epäasiallista. Pelkkä ilmoitus riittää. Olen kokeillut.

Vierailija
39/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro se sun käsitys.

Käytän aikaani tällä palstalla. Voisi kysyä miksi moista teen tai miksi kukaan. Jos nään sopimattoman viestin palstailuni aikana, niin klikkaan ilmiantonappia. Ei siihen paljon aikaa mene, ja se auttaa ja tyydyttää sekä itseäni että muita (paitsi trollaajaa tai pahansuoltajaa itseään), kun ikävä sisältö on poissa. Koska olen tällä palstalla niin usein, niin totta kai haluan, että täällä on myös parempi ilmapiiri.

Vai oletitko, että käyn monta sivua otsikoita läpi kuin moderaattori, ihan tarkoituksella sopimattomuuksia etsien? Eipä ole tullut mieleen, mutta hyvä idea. Jos joskus ei ole muuta tekemistä... hmm...

Siis minkä ikäisiä te olette? 16 v.?

Vierailija
40/107 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natsipaska

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän