hyi ulkona on jo lämmin
tuleeko tänä vuonakin hellehelvetti vai miksi siel noin lämmin on jo
Kommentit (32)
Ihana kevätsää. En ymmärrä miten jonkun mielestä nyt on liian kuuma. 30 asteen helteistä en minäkään tykkää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Toivottavasti tulee vähintään yhtä ihana kesä kuin viime kesä. Lämpö on parasta.
Jos tulee vielä yhtä pelottava helle, voi olla että lopullinen romahdus ilmastossa on tapahtunut. Dominoefekti.
Sitä olen pelännyt.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko helteenrakastajat niitä henkilöitä, jotka tykkäävät myös saunasta enemmän? Vai onko näillä asioilla yhteyttä? Itse olen helteenrakastaja, kuten myös saunan lämmön rakastaja ja voisin saunoa lähes joka päivä. Ulkona ei saisi koskaan olla alle 10 astetta.
Rakastan hellettä mutta saunomisesta en niin hirveästi välitä.
Jos sauna on yli 25-asteisen kivan järven rannalla niin sitten kyllä.
Nuoret kauniit naiset kuoriutuu talvitamineista ja tissivakoa näkyvissä. Trikoopeput valtaa kadut 😘
Faith kirjoitti:
Ihana kevätsää. En ymmärrä miten jonkun mielestä nyt on liian kuuma. 30 asteen helteistä en minäkään tykkää.
Kyllä 30 astetta menee vielä mutta ei enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta Grönlantiin.
Muuta Keniaan.
Erittäin hyvä idea. Saattaisi sitten saada kikuliakin tuo, ellei halusta niin kuriositeetin vuoksi.
Eläköön melanooma ja ennen aikojaan vanheneva wt-iho! Siitä sen roskan tunnistaa!
Vierailija kirjoitti:
Nuoret kauniit naiset kuoriutuu talvitamineista ja tissivakoa näkyvissä. Trikoopeput valtaa kadut 😘
Ja sinä limanuljaska kyttäät 😡
Ja valoa on liikaa. Sokaisee. Olisipa jo syyskuu.
Ovatko helteenrakastajat niitä henkilöitä, jotka tykkäävät myös saunasta enemmän? Vai onko näillä asioilla yhteyttä? Itse olen helteenrakastaja, kuten myös saunan lämmön rakastaja ja voisin saunoa lähes joka päivä. Ulkona ei saisi koskaan olla alle 10 astetta.