Saako kerrostalon parvekkeella soittaa kännykästä musiikkia?
Viereisellä parvekkeella soitetaan kännykästä musiikkia lähes päivittäin. Ei täysillä, mutta se kuuluu minun parvekkeelleni kuitenkin. Olisi kiva joskus nauttia kaikessa rauhassa kahvit parvekkeella kuunnellen linnunlaulua, mutta se ei tahdo nykyään onnistua. :(
En ole sanonut naapurille asiasta, koska en halua suututtaa ketään. Mitä tässä pitäisi tehdä? Voiko asialle edes mitään?
Kommentit (5)
Kuunteleeko joku tosiaan musiikkia kännykän kähisevästä kaiuttimesta pitkiä toveja?
Laita nimetön ystävällinen /neutraali lappu ja kerro asia siinä. Kauanko he kerralla soittavat musiikkia?
Laitat omalle parvekkeellesi kunnon kaiuttimet ja suuntaat ne naapuriin. Loput varmaan arvaatkin.
Vinkkaa sille kuulokkeista kun seuraavan kerran näet rapussa. Mä kuuntelin kaverin kanssa musaa parvekkeella yöllä kahdelta, pikkusievissä tottakai. Seuraavana päivänä naapuri kysyi miksi en ollut avannut poliisille ovea viime yönä. Sanoin etten tiedä poliisin käyneen oven takana ja ihmettelin mitä hän halusi. Noh naapuri oli halunnut nukkua ikkuna auki, ja hän oli soittanut poliisit häiriköintimme takia. Oli mennyt alaoven avaamaan silloin yöllä poliiseille, ja oli ohjannut poliisit oveni taakse, jääden itse kytikselle rappukäytävään omaan kerrokseensa ovensa rakoseen kuulostelemaan. Poliisit olivat käyneet ovellani, todenneet tälle poliisinsoittajalle ettei kukaan tule avaamaan, eikä oven läpi kuulu yhtään mitään.
Naapurilla varmaan ollut kiva ja puuhakas yö :D Hän olisi myös voinut huikata parvekkeelta että laittakaapa se musa kiinni, en saa nukuttua, me kun emme tajunneet että hiljainen soitto häntä häiritsi, ja olimme myös hieman juovuksissa. Mutta ei, hän yritti näpäyttää poliiseilla :D Ei ihan mennyt putkeen, mutta varmaan joli jännittävää soittaa poliisit ja sen jälkeen jemmailla itseään rappukäytävässä :D
Menet parvekkeelle silloin, kun naapuri ei ole siellä. Tuskin koko päivää kököttää ulkona.