Teinitytöt on ihan samanlaisia kun 80-luvulla: takki auki, ei pipoa, ohuet farkut jalassa -12 asteessq
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mutta nykyään jaetaan pillua 👨🏿nekruille.
*anaalia
Vierailija kirjoitti:
Pidä huoli omista asioistasi.
Turpa kii huo-ra.
En pidä ikinä takkia kiinni vaikka olisi -30 astetta.
M29
Pidä huoli onista asioistasi, mokoma paskiainen.
Jepppp, mutta jaloissa on lämpimät kengät, toisin kuin meillä kasarilla. Ja vähemmän näyttävät vetävän röökiä.
Tehoaakohan nykynuoriin ne pelottelutarinat että joku oli joutunut soittamaan kotiin että sori äiti mulla on elinaikaa jäljellä enää 5 minuuttia kun aivot on jäätyneet...
Mulla oli 80 luvulla Helsingin yössä kyllä lyhyitä hameita mutta oli myös pitkä villa ulsteri, saappaat ja villahousut.
tyttölaumalla alkoi sitten riisuminen kun narikkaan jäi tavarat.
Ei olisi muuten 20 asteen pakkasissa voinut mitään jonotella
Ei muuten aina ole. Ihan sattumalta seurasin ikkunasta, kun naapurin tyt... nuori nainen lähti ulos, lenkkarit ja paljaat nilkat näkyi. Mietin, et voivoi, mitä tuosta seuraa, sitten vanhempana.
No, nuori eikä kokemusta ole (eikä kukaan ole neuvonut). Mutta surullista huomata se, et vanhemmilla naisillakin tuo sama "muoti".
....
Taas: oma valinta. Vanhempana joutuu sitten syömään särkylääkkeitä kolotuksiin, mitä se tekee maksalle?
Vierailija kirjoitti:
Tehoaakohan nykynuoriin ne pelottelutarinat että joku oli joutunut soittamaan kotiin että sori äiti mulla on elinaikaa jäljellä enää 5 minuuttia kun aivot on jäätyneet...
No kun katsoo minkälaisiin idioottimaisiin tiktok haasteisiin nuo lähtevät mukaan niin varmasti tuo uppoaa paremmin kuin entisiin nuoriin. Nykynuorisolla ei ole minkäänlaista tervettä ajattelukykyä.
Vierailija kirjoitti:
Jepppp, mutta jaloissa on lämpimät kengät, toisin kuin meillä kasarilla. Ja vähemmän näyttävät vetävän röökiä.
Ei niillä kuitenkaan sukkia ole, nilkat vilkkuu paljaana.
Sinä nuori uskallat laittaa pipon ja lämpimät vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun katsoo minkälaisiin idioottimaisiin tiktok haasteisiin nuo lähtevät mukaan niin varmasti tuo uppoaa paremmin kuin entisiin nuoriin. Nykynuorisolla ei ole minkäänlaista tervettä ajattelukykyä.
Tekee samaa ryhmärämänä kun kaikki muutkin 😳
Ehkä joillain ei yksinkertaisesti ole kylmä? Oletko sellaista tullut ajatelleeksi rusinan kokoisissa aivoissasi?
Toisekseen nykyihminen on ulkona vain parinsadan metrin siirtymien verran kulkuvälineestä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin niille kuin suomalaisille pojanklopeille