Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?
Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.
Kommentit (3731)
Vastapäisessä naapuri autiotalossa joku vaihtoi posliininukkejen paikkaa ikkunalla.
Naapurin yh tuli minihameessa ja korkkareissa hoikkana kotiin. Aamulla oli muuttunut 40kg painavammaksi, jalat niin turvonneina että crocsit, naama täynnä suklaa-aknea, hiuksia ei pesty viikkoon.
Mitäköhän oli tapahtunut?
Säikähdys ja putoamisen tunne yllättää minut kirjoitti:
Tällä alueella on pieni poika, jonka läsnäolo herättää minut hereille päiväunilta toisinaan ja hän vaeltelee myös muualla kuin tässä uudessa juuri rakennetussa kerrostalossa. Alueella on myös muita uusia rakennuksia.
Kun olen yrittänyt ottaa kontaktia ja kysyä häneltä tietoja, hän vaikenee ja muuttuu negatiiviseksi.
Sen verran olen saanut tietoa että poika putosi kuolemaan ja on noin 10 vuotias olemukseltaan.
Oletan että alueella on joskus muinoin ollut joutomaata ja rakennus josta hän putosi.
Hän ei kovasti ota kontaktia, mutta ottaa minuun yhteyden silloin tällöin. Ja näen kasvot selvästi ennen heräämistä (usein päiväunilta).
Ehkä hänellä on yksinäistä? Joskus lenkillä käydessä tunnen hänet lähistöllä.
Alue on hyvin vanha ja poika on voinut kummitella täällä jo yli tuhatkin vuotta.
Voi, käy sääliksi häntä :-’( Seuraavalla kerralla neuvo menemään valoon. Siellä on tuttuja odottamassa.
Korona, en tiedä enään mitä uskoa.
Minun nähdäkseni yleisesti itsarit aiheuttaa se että ei jakseta enää "omaa elämää", mutta se "oma elämä" onkin vain tarina jota kerromme "itsestämme" mielessämme. Jos sattuu jotain ikävää, niin mielemme yhdistää sen nopeammin kuin ehtii havaita muihin ikäviin tapahtumiin viikko sitten, ja vuosi sitten, ja 10 vuotta sitten, ja 15 vuotta sitten ja ajatuksemme ääni sanoo mielessämme että elämämme on niin kurjaa. Jos ahdistus kasvaa tosi suureksi, siitä haluaa eroon ja monesti se että päättää luopua siitä kerrotusta tarinasta, tuhoaa sen siihen paikkaan ja ns. normaali olotila tulee taas esiin, jossa ei ole niitä huolia. Jos aivojamme kuvattaisiin, niin nähtäisiin että huolet ovat vain omaa aivotoimintaamme. Samoin se kun kuvittelee että joku ajattelee itsestä pahaa, on vain omaa aivotoimintaamme. Mielemme projisoi koko ajan asioita ulkomaailmaan. En silti väitä etteikö myös telepatiaa voi olla olemassa, mutta usein ainakin sellaiset kuvitelmat ovat olemassa vain siksi, että meillä on tiettyjä pelkoja. Usein joku ajatus koetaan "todeksi" siksi, että sillä on mukana joku tunnevastine, mutta se ei tee siitä todellisempaa, kuin vaikka kosmisten ideoiden mielessä pyörittely. Toivottavasti tästä on apua jollekin :=)
Eräänä aamuna alkuvuodesta heräsin melko varhain ehkä kuuden maita. Menin olohuoneeseen sohvalle makoileen vielä hetkeksi. Joulukynttilöiden loisteessa siinä odottelin kahvin valmistumista. Meillä on pieni eteinen ja siinä siis lasinen ovi.
Suureksi ihmeekseni huomasin eteisen lasin läpi ilmestyvän öljylyhdyn jossa oli valo päällä. Säikähdin hirveästi luulin, että eteisessä oli joku. En heti uskaltanut mennä katsomaan eteiseen vaan siirryin pimeään huoneeseen katsomaan ikkunasta ulos näkyikö ulkona ketään. Ulkona ei näkynyt ketään. Sen jälkeen menin eteiseen ja ulkoovi oli lukossa eikä siis ketään ollut eteisessä.
Se oli näky. Miksihän näin tällaisen näyn?
Mitähän tällä näyllä haluttiin muistuttaa?
Yksinkertaisesti. Yliluonnolliseen uskova on vain tyhmä ja yliluonnolisesta tapahtumasta kertova ihminen on valehtelija.
Mies41 kirjoitti:
Yksinkertaisesti. Yliluonnolliseen uskova on vain tyhmä ja yliluonnolisesta tapahtumasta kertova ihminen on valehtelija.
Ainoa joka tässä on tyhmä olet sinä.
N41
Vierailija kirjoitti:
Eräänä aamuna alkuvuodesta heräsin melko varhain ehkä kuuden maita. Menin olohuoneeseen sohvalle makoileen vielä hetkeksi. Joulukynttilöiden loisteessa siinä odottelin kahvin valmistumista. Meillä on pieni eteinen ja siinä siis lasinen ovi.
Suureksi ihmeekseni huomasin eteisen lasin läpi ilmestyvän öljylyhdyn jossa oli valo päällä. Säikähdin hirveästi luulin, että eteisessä oli joku. En heti uskaltanut mennä katsomaan eteiseen vaan siirryin pimeään huoneeseen katsomaan ikkunasta ulos näkyikö ulkona ketään. Ulkona ei näkynyt ketään. Sen jälkeen menin eteiseen ja ulkoovi oli lukossa eikä siis ketään ollut eteisessä.
Se oli näky. Miksihän näin tällaisen näyn?
Mitähän tällä näyllä haluttiin muistuttaa?
Tuli heti mieleen Matteus 25. Luepa kyseinen evankeliumi.
Koin työmatkalla jotain "yliluonnollista": KAIKKI LIIKENNEVALOT OLIVAT VIHREÄLLÄ,
ei yhtään pysähdystä punaisiin koko matkalla! Samaa vauhtia ajoin kuin aina ennenkin. Onko muutaman minuutin eri lähtöaika selitys tähän ilmiöön? Starttaan kuitenkin valoistakin sähäkästi heti kun valo vaihtuu. Pyöräilevä kaupungin liikenneinssi on päässyt kaverinsa autokyytiin tsekkaamaan turhaa pakokaasujen tupruttelua?
Vierailija kirjoitti:
Noin 16-vuotiaana olin kaverini kanssa leikkipuistossa myöhään illalla ja puhuimme mm. maagisesta kello kolmesta jolloin yliluonnollisten voimien sanotaan liikkuvan. Lähdin sitten kotiini jossa ei ollut ketään, molemmilla vanhemmilla sattui olemaan yövuorot ja sisko oli mennyt yökylään kaverille. Olin juonut hirveästi kahvia ja kokista enkä saanut unta, joten iltatoimet tehtyäni aloin pelata pleikkaa. Äkkiä siskon huoneesta kuului kova poksahdus ja heti perään toinen, vappu oli ollut pari päivää aiemmin ja siskon huone oli täynnä ilmapalloja jotka nyt katsoessani poksahtivat rikki yksi toisensa jälkeen. Palasin hämilläni pleikan ääreen jolloin keittiöstä kuului kolaus ja sähköt meni! Juoksin paniikissa huoneeseeni ja katsoin herätyskellon pimeässä hohtavaa näyttöä. Kello oli 3.10.
Poksahtivatko ilmapallot luonnollisesta syystä "vanhuuttaan", keittiöstä tippui taulu koska kiinnitys oli pettänyt ja sähköt katkaisi kova tuuli? Vai todistiko jokin minulle että klo 3 aamuyöstä todella liikkuu voimia?
Aika jännää. Teslalla oli fiksaatio kolmeen. Mm. kiersi rakennukset kolme kertaa ennen sisään menemistään ja sanoi myös universumin rakenteen olevan 3-6-9. Yhdeksän oli viikinkien heimojen luku ja Yggdarimin yhdeksän aluetta heimojen yhdeksän maailmaa. Raamatussa näiden heimojen luku on 12.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 16-vuotiaana olin kaverini kanssa leikkipuistossa myöhään illalla ja puhuimme mm. maagisesta kello kolmesta jolloin yliluonnollisten voimien sanotaan liikkuvan. Lähdin sitten kotiini jossa ei ollut ketään, molemmilla vanhemmilla sattui olemaan yövuorot ja sisko oli mennyt yökylään kaverille. Olin juonut hirveästi kahvia ja kokista enkä saanut unta, joten iltatoimet tehtyäni aloin pelata pleikkaa. Äkkiä siskon huoneesta kuului kova poksahdus ja heti perään toinen, vappu oli ollut pari päivää aiemmin ja siskon huone oli täynnä ilmapalloja jotka nyt katsoessani poksahtivat rikki yksi toisensa jälkeen. Palasin hämilläni pleikan ääreen jolloin keittiöstä kuului kolaus ja sähköt meni! Juoksin paniikissa huoneeseeni ja katsoin herätyskellon pimeässä hohtavaa näyttöä. Kello oli 3.10.
Poksahtivatko ilmapallot luonnollisesta syystä "vanhuuttaan", keittiöstä tippui taulu koska kiinnitys oli pettänyt ja sähköt katkaisi kova tuuli? Vai todistiko jokin minulle että klo 3 aamuyöstä todella liikkuu voimia?
Aika jännää. Teslalla oli fiksaatio kolmeen. Mm. kiersi rakennukset kolme kertaa ennen sisään menemistään ja sanoi myös universumin rakenteen olevan 3-6-9. Yhdeksän oli viikinkien heimojen luku ja Yggdarimin yhdeksän aluetta heimojen yhdeksän maailmaa. Raamatussa näiden heimojen luku on 12.
edit. Yggdrasilin ei Yddgdamirin.
Olin kävelemässä baarista kotiin kun näin haamun, kun heräsin olin kävelemässä takaisin baariin.
Telepatiaa....
Klassisin esimerkki on ehkä se, että ajattelee jotain henkilöä ja hän kohta soittaa tai lähettää viestin.
Tänään aamulla kun aloittelin etätöitä olohuoneessa, ihmettelin, että mikä tikittää. Tajusin, että sivupöydän päällä vanha Junghans-kello oli alkanut käydä ja tikitti hiljaisesti ja tasaisesti! Viisaritkin liikkuvat (kellossa ei ole sekuntiviisaria, vain minuutti- ja tuntiviisari). Kello on ollut minulla vuodesta 2017 ja se on ollut vain koristeena, eikä sitä ole käytetty ajannäyttäjänä. Olen ehkä kerran heti ostamisen jälkeen vetänyt sen, mutta sen jälkeen en ikinä.
Onko joku käynyt vetämässä kellon sillä aikaa, kun nukuin? Kellon avain on eräässä lipaston laatikossa makuuhuoneessani...
Tuossa se vieläkin raksuttaa aikaa.
Aloittaja haluaa kuulla ihmeellisiä selittämättömiä asioita, mutta samaan hengenvetoon, että pysytään tosiasioissa? Mitkä sinun mielestä ovat niitä ns. "tosiasioita." Ja mitkä niitä selittämättömiä tapahtumia, joita tapahtuu? Tämä aloitus jo sulkee siis kaiken pois.
Sähkölaitteet voivat mennä itsestään päälle. Äänet keittiöstä voivat kuulua naapuristakin. Yliluonnollinen selitys on jokin paikalle jäänyt energia joka johtuu tapahtumista ennen tuon talon rakennusta.
Eli paikka on vaikka jokin entinen teloituspaikka, hautausmaa tms. tai kotonasi on jotain huonekaluja tai esineitä joissa on joistain "henki" siirtynyt asuntoon ihmettelemään.