Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3731)

Vierailija
1821/3731 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä niin yliluonnollista mutta erikoinen tapaus. Viime viikon perjantaina olin kotona tiskipöydällä touhuilemassa siinä illalla noin klo 18 nurkilla. Jostain tulvahti aivan suoraan nenään koiran tuoksu. Todella vahvana, ikään kuin olisin suoraan turkkia nuuhkinut. Olin hetken aikaa mitä ihmettä ja katselin ympärille mistä se tuoksu olisi voinut tulla, en keksinyt. Sanoin ääneenkin "ihan kuin J***?". Tämä J*** on koira jonka hommasimme yhdessä exäni kanssa vuonna 2011. Kävin koiran kanssa pentukoulut, oli erittäin tottelevainen ja fiksu koira. Tuntui myös olevan sellainen sanaton yhteys välillämme. Seuraavana päivänä lauantaina ex laittoi iltapäivällä viestin, koira oli syöksynyt tielle ja suoraan traktorin alle. Kuoli heti. Oliko tämä jonkinlainen etiäinen vai mikä, en tiedä. Koskaan aikaisemmin ei ole tällaista tapahtunut.

Kun minun jalastaan rampa koira kuoli, se tuli keskellä päivää  iloisena  häntäänsä heiluttaen näyttämään että jalka on taas terve ja sillä voi astua.

Myöhemmin  kissani kuoli eläinlääkärin kuolinpistoksella. Kissa tuli loukkaantuneena ja ärtyneenä  minulle kertomaan ettei olisi halunnut vielä kuolla. Häntä heilui äkäisesti puolelta toiselle maata pitkin.

Vierailija
1822/3731 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin n. 5v sitten tunsin oloa lopun ajoista ja sellaisesta että jotain muuttuu, ja "sieluja keräillään". Siitä lähtien etsin Jumalaa ja nyt on muodostunut ihan hyvä suhde,  näkee vähän uudella tavalla nyt. 

Miten etsiä Jumalaa ja tiedätkö voiko vielä pelastua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/3731 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovat tiedättekö et voiko vielä pelastua ja kauanko on armonaikaa

Vierailija
1824/3731 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin n. 5v sitten tunsin oloa lopun ajoista ja sellaisesta että jotain muuttuu, ja "sieluja keräillään". Siitä lähtien etsin Jumalaa ja nyt on muodostunut ihan hyvä suhde,  näkee vähän uudella tavalla nyt. 

Miten etsiä Jumalaa ja tiedätkö voiko vielä pelastua

Ehdottomasti voi pelastua, se on Jeesuksen ottamista vastaan vapahtajanasi. Minä etsin Jumalaa rukoilemalla johdatusta, tuomalla asioita Jumalan eteen, lukemalla Raamattua. Välttelin aluksi toisia uskovia koska en halunnut että kukaan tulee sanelemaan miten uskoa, itse otin selvää. Sittemmin olen kyllä käynyt kirkossa messussa.

Vierailija
1825/3731 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yliluonnollinen sillä tavalla, että toi mieleen rinnakkaistodellisuuksien olemassaolon tai matrix -meiningit .

Olin siis elänyt koko elämäni kuulematta eräästä erikoisesta kirjasta. Siis kirjailija itsessään oli tuttu ja lähtökohtaisesti aivan yhtäkkiä sain tietää vähän aikaa sitten, että kirjailijalta on tullut myös eräs teos, josta en ollut koskaan kuullutkaan ja teosta pidettiin merkittävänä. Luonnollisesti ihmettelin miten en ole koskaan kuullutkaan ko.teoksesta, varsinkin kun se on maailmankin mittakaavassa tunnettu ja merkittävä.

No, sitten lähdin tietysti etsimään teosta kissojen ja koirien kanssa eikä sitä ollut helppo löytää mistään. Netistä sitten antikvariaatista lopulta löysin sen originaalin version.

Seuraavana päivänä kun olin saanut ko teoksen käsiini, olin siivoamassa kotitalomme varastoa jota olen siivonnut kymmeniä kertoja ennenkin. Varastossa on joitain entisen asukkaan tavaroita. Ja tavaroista ensimmäisenä käteeni sattuu TÄMÄ KYSEINEN TEOS!

Silloin tuntui, että tämä ei ole ihan normaalia.

Koska jo silloin kun kuulin tästä teoksesta mietin, että miten ihmeessä en ole kuullut tästä koskaan. Sitten se miten vaikea teosta oli löytää mistään. Ja sitten että seuraavana päivänä se löytyy omasta kotoa.

Oma teoria : elämme simulaatiossa johon myöhemmin syötettiin tieto tuosta teoksesta ja klasikkona se upotettiin kaikkiin taustoihin ja materiaaleihin - ja minä vain onnistuin jäämään kiinni kohtaan, jossa tajuan etten ole koskaan kuullut ko teoksesta eli ohjelmointi epäonnistui jossain kohtaa.

Tämä menisi enemmän glitch in the matrix ketjuun kyllä

Vierailija
1826/3731 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo äänetön (?) valopallo meni puiden latvojen korkeudella järvelle päin kun ajoin kotiin.

Vierailija
1827/3731 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesin jotenkin vuosia sitten, mistä elämässäni tulee tapahtumaan. Näin tulevan rakkauteni, ilon ja surun. Petoksen ja kaikenlaista muuta ihmeellistä. Paikat joissa käyn. Tiesin tämän koronankin tulon, vaikken sen nimeä silloin tiennyt. 2 isoa asiaa vielä tapahtumatta, jotka näin unessa aikanaan, ja joista ollut vuosia selittämättömän voimakas tunne.

1. ydinsota?

2. parousia?

Mulle tuli sanat että kohta ei voi enää matkustaa ennen tai just kun korona alkoi en tiennyt siitä . Selvät sanat kuulin .

Vierailija
1828/3731 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku pyysin että Jeesus anna mies jolla auto niin kohta liftasin ravintolasta sen kyytiin ja sain ajaa kunnollisella autolla ,se olikin hyvä mies monessa asiassa . Aloin lihoa ja syödä liikaa niin se vaihtoi minut hoikempaan ,sen jälkeen laihdutin reilusti löysin uuden mutta se jäi silti mieleen että se oli vastaus pyyntöön .

Vierailija
1829/3731 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin parikymppinen ja löhöilin mökkimme pirtin sohvalla. Katselin aivan rauhassa tavaroita joita oli aseteltu hyllykköön sohvan yläpuolelle. Siellä oli isohko savinen lasitettu ruukku jota ihailin ja mietin. Olin aivan valveilla kun ajatuksissani sanoin: "putoa - - -putoa - - -putoa," siis aivan leikilläni. Eipä kestänyt kun sekunti, kun kannu alkoi hitaasti putoamaan.  Jostain sain sekunnin murto-osalla voimaa ja estin kannun putoamisen lattialle.  Isäni luki lehteä makuuhuoneessa kun kuuli jotain tapahtuneen ja riensi katsomaan. Olin vain hiljaa, en tietenkään kertonut, mitä juuri äsken tapahtui. Tai olin shokissa, en tiedä.

Se, että muut tavarat tai koriste-esineet eivät pudonneet alas, oli mielestäni mystistä. Hyllykkö oli kunnolla kiinni seinässä, eikä siinä ollut halkeamia tai muuta herkkää kohtaa. Olen tuota hetkeä miettinyt vuosia ja yhä kummastelen, miten tuo kaikki oli mahdollista. Pelästyin ja olin kait shokissa, kun en siitä isälleni kertonut silloin, enkä koskaan.  - Mitä olinkaan kokenut. 

Vierailija
1830/3731 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yliluonnollinen sillä tavalla, että toi mieleen rinnakkaistodellisuuksien olemassaolon tai matrix -meiningit ...

Oma teoria : elämme simulaatiossa johon myöhemmin syötettiin tieto tuosta teoksesta ja klasikkona se upotettiin kaikkiin taustoihin ja materiaaleihin - ja minä vain onnistuin jäämään kiinni kohtaan, jossa tajuan etten ole koskaan kuullut ko teoksesta eli ohjelmointi epäonnistui jossain kohtaa.

Pikemminkin niin, että rinnakkaistodellisuuksia on olemassa. Ehkä siirryit (tietoisuutesi siirtyi) toiseen rinnakkaistodellisuuteen, jossa olit jo aiemmin hankkinut kyseisen kirjan.

Vierailija
1831/3731 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väristys käy kirjoitti:

Olin noin parikymppinen ja löhöilin mökkimme pirtin sohvalla. Katselin aivan rauhassa tavaroita joita oli aseteltu hyllykköön sohvan yläpuolelle. Siellä oli isohko savinen lasitettu ruukku jota ihailin ja mietin. Olin aivan valveilla kun ajatuksissani sanoin: "putoa - - -putoa - - -putoa," siis aivan leikilläni. Eipä kestänyt kun sekunti, kun kannu alkoi hitaasti putoamaan.  Jostain sain sekunnin murto-osalla voimaa ja estin kannun putoamisen lattialle.  Isäni luki lehteä makuuhuoneessa kun kuuli jotain tapahtuneen ja riensi katsomaan. Olin vain hiljaa, en tietenkään kertonut, mitä juuri äsken tapahtui. Tai olin shokissa, en tiedä.

Se, että muut tavarat tai koriste-esineet eivät pudonneet alas, oli mielestäni mystistä. Hyllykkö oli kunnolla kiinni seinässä, eikä siinä ollut halkeamia tai muuta herkkää kohtaa. Olen tuota hetkeä miettinyt vuosia ja yhä kummastelen, miten tuo kaikki oli mahdollista. Pelästyin ja olin kait shokissa, kun en siitä isälleni kertonut silloin, enkä koskaan.  - Mitä olinkaan kokenut. 

Tästä vielä jatkaisin, että kun isäni tuli makuuhuoneesta, niin tietenkin hän katsoi minua oudosti, kun minulla oli iso raskas ruukku sylissäni. En tietenkään nyt muista, mitä hän sanoi, tai mitä sanoin, tai en sanonut, kuten tuossa mainitsin. Hullunako minua piti. Tiedä tuota. Mutta luulen, että en kertonut, kun kannun tippuminen oli niin outoa. Niinpä niin. 

Vierailija
1832/3731 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella kuumottavalla tavalla hyvä ketju. Itselläni on vahva tieteellinen maailmankatsomus, mutta en kuitenkaan lyttää kenenkään "yliluonnollisia" kokemuksia. Paljon on vielä hämärän peitossa, ja esim. kvanttihiukkasten käyttäytyminen on tiedemiehille vielä eräänlainen aavemaailma, jossa tapahtuu järjelle käsittämättömiä juttuja.

Kun vaimoni tuli raskaaksi, hänen vatsansa sivulle ilmestyi ruskea, täysin sydämenmuotoinen jälki, joka muistutti arpea. Se siis ilmestyi raskauden alussa, ja hävisi, kun tyttäremme syntyi. Nyt vähän yli vuoden iässä lapsi on osoittanut meitä vanhempiaan kohtaan aivan uskomatonta kiintymystä ja rakkautta, ja on kaikin tavoin ihme. Kun hän katsoo minuun syvänruskeilla silmillään, hymyilee ja silittää kasvojani, on vaikea pitää mitään sattumana. Tuntemani suunnaton rakkaus häntä kohtaan on minulle ehkä yliluonnollisin asia elämässäni, vaikka ymmärrän kyse olevan biologiasta.

Esa Saarinen? Ja Pipsa?

Vierailija
1833/3731 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuli yökerhossa juttelee

Vierailija
1834/3731 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yliluonnollinen sillä tavalla, että toi mieleen rinnakkaistodellisuuksien olemassaolon tai matrix -meiningit .

Olin siis elänyt koko elämäni kuulematta eräästä erikoisesta kirjasta. Siis kirjailija itsessään oli tuttu ja lähtökohtaisesti aivan yhtäkkiä sain tietää vähän aikaa sitten, että kirjailijalta on tullut myös eräs teos, josta en ollut koskaan kuullutkaan ja teosta pidettiin merkittävänä. Luonnollisesti ihmettelin miten en ole koskaan kuullutkaan ko.teoksesta, varsinkin kun se on maailmankin mittakaavassa tunnettu ja merkittävä.

No, sitten lähdin tietysti etsimään teosta kissojen ja koirien kanssa eikä sitä ollut helppo löytää mistään. Netistä sitten antikvariaatista lopulta löysin sen originaalin version.

Seuraavana päivänä kun olin saanut ko teoksen käsiini, olin siivoamassa kotitalomme varastoa jota olen siivonnut kymmeniä kertoja ennenkin. Varastossa on joitain entisen asukkaan tavaroita. Ja tavaroista ensimmäisenä käteeni sattuu TÄMÄ KYSEINEN TEOS!

Koska jo silloin kun kuulin tästä teoksesta mietin, että miten ihmeessä en ole kuullut tästä koskaan. Sitten se miten vaikea teosta oli löytää mistään. Ja sitten että seuraavana päivänä se löytyy omasta kotoa.

Rinnakkaistodellisuudet ovat totta ja monet ovat saaneet pieniä muistutuksia siitä. Jos aihe kiinnostaa kannattaa etsiä tietoa "dimension jumping" esim redditissä on oma subi tälle. Mielenkiintoisia kokemuksia muilla ja on myös tapoja joilla voi kokeilla "hyppyä" niin kuin vaikka "2 cup method" 

Toimii tai ei toimi, eipähän kokeilu mitään maksa:) 

Vierailija
1835/3731 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt ihmeessä että mikä tämä teos sitten on?

Vierailija
1836/3731 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana asuin kerrostalossa ja mulla oli  varastokoppi   ihan siellä  häkkivaraston perällä, päätyseinässä  varastoni vieressä oli raollaan oleva luukku jonka takaa näkyi pelkkää pimeää, en tiennyt enkä tiedä vieläkään mikä se oli mutta ahdisti mua siitä hetkestä asti kun näin sen.  Kerran sitten menin myöhään yöllä etsimään sieltä vanhoja c-kasetteja ja muistan miten vaan vilkuilin sitä hiton luukkua että eikö tota voida laittaa kiinni? Löysin kasetit ja olin lukitsemassa ovea kun sieltä luukusta tuli käsi joka veti nopeasti sitä reunaa pitkin ja katosi. Kai siellä olisi voinut  joku olla mutta keskellä yötä ja säkkipimeässä (vanha pommisuoja niin eikä ikkunoita)?Sinne koppivarastoon sai valot nimittäin ainoastaan oven vieressä olevasta katkaisijasta ja mietin monta kertaa että joku jos tekisi käytännöpilan ja sammuttaisi valon, niin joutuisin hapuilemaan koko koppivaraston läpi sokkona. Ja tuona yönä valo oli tosiaan pois päältä,  eli jos joku oli tunkenut sinne luukkuun( en tiedä mitä sen sisällä oli, mahtuisiko sinne)niin se joku oli sitten kökkinyt  siellä  pimeydessä.  Lisäksi se käsi oli tosi pieni ja siro, naisen tai lapsen...  juoksin muuten pois ja lujaa! En käynyt varastolla  enää ennenkuin  poismuuttopäivänä,  äitini kanssa.

Vierailija
1837/3731 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana asuin kerrostalossa ja mulla oli  varastokoppi   ihan siellä  häkkivaraston perällä, päätyseinässä  varastoni vieressä oli raollaan oleva luukku jonka takaa näkyi pelkkää pimeää, en tiennyt enkä tiedä vieläkään mikä se oli mutta ahdisti mua siitä hetkestä asti kun näin sen.  Kerran sitten menin myöhään yöllä etsimään sieltä vanhoja c-kasetteja ja muistan miten vaan vilkuilin sitä hiton luukkua että eikö tota voida laittaa kiinni? Löysin kasetit ja olin lukitsemassa ovea kun sieltä luukusta tuli käsi joka veti nopeasti sitä reunaa pitkin ja katosi. Kai siellä olisi voinut  joku olla mutta keskellä yötä ja säkkipimeässä (vanha pommisuoja niin eikä ikkunoita)?Sinne koppivarastoon sai valot nimittäin ainoastaan oven vieressä olevasta katkaisijasta ja mietin monta kertaa että joku jos tekisi käytännöpilan ja sammuttaisi valon, niin joutuisin hapuilemaan koko koppivaraston läpi sokkona. Ja tuona yönä valo oli tosiaan pois päältä,  eli jos joku oli tunkenut sinne luukkuun( en tiedä mitä sen sisällä oli, mahtuisiko sinne)niin se joku oli sitten kökkinyt  siellä  pimeydessä.  Lisäksi se käsi oli tosi pieni ja siro, naisen tai lapsen...  juoksin muuten pois ja lujaa! En käynyt varastolla  enää ennenkuin  poismuuttopäivänä,  äitini kanssa.

Monessa vanhassa kerrostalossa on hätäpoistumistie sijoitettu juuri samaan tilaan pommisuojan/häkkivaraston kanssa. Meidänkin 70-luvun alussa rakennetussa kerrostalossa kyseinen kuja sijaitsee häkkivaraston perimmäisessä nurkassa ja lattiatasosta on muutaman metrin pudotus "tunneliin". Paremmin en osaa selittää, mutta varmaan kyseessä on ollut samanlainen ratkaisu. Noi on kammottavia jo pelkilteen, ilman ylimääräisiä käsiäkin! :D 

Vierailija
1838/3731 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristitty näkemys:

Jumala on hyvä.

Saatana ja muut langenneet enkelit ovat paha. Saatanallinen paha Ilmenee nykypäivänä esim new agena, energiahoitoina, okkultisminia, ufoina jne. Ja kummituksina.

Mä en vaan kykene ymmärtämään tätä että kaikki new age on paholaisesta jne. Minä itse uskon että kuten Jeesuskin sanoi että "itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi ja johtaa monia harhaan" tai jotain tuohon suuntaan. Itse ajattelen että hän tarkoitti sillä maailman uskontoja ja meidän egoa, uskonnot pyrkivät erottamaan "meidät" "toisista" tuo on hyvin egoistista. Uskon että ego on se "Saatana" joka aiheuttaa maailmassa ne pahuudet ja eron Jumalasta, totuudesta. Olen itse jonkinsortin uskova, monet raamatun jutut käyvät järkeen tänäkin päivänä, kunhan niitä ei ota kirjaimellisesti vaan metaforana. Toki esim ylpeys, ahneus, viha jne ovat niitä kuolemansyntejä jotka pitävät meidät erossa Jumalasta, totuudesta. Mutta maailmanuskonnoissa näkyy vaan niin paljon ihmisen käden jälki, pelottelu ja erottelu. Uskon että Jeesus oli pitkälle kehittynyt sielu joka oli hyvä opettaja, parantaja jne. Jeesus ei kirjoittanut raamattua. Olen kai itse enemmän niitä "new age" ihmisiä. Itse pyrin rauhaan ja harmoniaan maailman ja ihmisten kanssa sillä olemmehan kaikki yhtä. Uskon Jumalaan ja "yliluonnollisen" olemassaoloon, mutta en absoluuttiseen pahaan tai hyvään. Voi olla että olen väärässäkin, tämä on vain minun tämän hetkinen uskoni. 

Vierailija
1839/3731 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1840/3731 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa asuessa keitin yhtenä iltana kaakaota kun kuulin naisen kimeän äänen sanovan takaani "kröhöm" todella vihaiseen sävyyn. Tuolla asunnossa oli jotenkin todella  ikävä tunnelma etenkin yöaikaan, tosin onhan mahdollista että  sain harhoja homeesta jota asunnossa epäilemättä oli.

Mieheni näki minut asunnossaan keskellä yötä  viikkoa ennenkuin tapasimme ja sai sätkyn kun tajusi, että bileissä on sama nuori mysteerinainen joka oli seissyt hänen olohuoneessaan. Otin  tuon merkkinä yhteen kuulumisesta, mies taas pelkäsi pitkään että olenkin joku demoni :D

Siskoni on nykyisessä kodissani nähnyt   vanhan miehen istumassa sohvallamme. Me emme ole miestä nähneet, mutta olo helpottui kun möimme tuon kierrätyskeskuksesta  ostetun sohvan. Ehkä vanha  mies tuli sen mukana?

Kotimme läheisessä metsässä asuu tonttu, olen nähnyt tämän vihertäväihoisen ja mustapartaisen, hyvin vikkeläliikkeisen pikkumiehen monta kertaa iltalenkillä ollessani ja naapurin lapset ovat nähneet hänet myös. Ei tee kellekään mitään mutta irvistelee ja joskus heittelee kävyillä  tai pikkukivillä.

Työpaikallani hissi kulkee öisin omia aikojaan ja käytävillä liikkuu varjoja, kukaan ei haluaisi olla siellä yövuorossa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä