Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut puhuu nelikymppisestä naisesta tyttönä?

Vierailija
19.08.2023 |

Siinä iässä on jo aikuinen nainen. "Tyttö töistä" kuulostaa siltä, että kyseessä on harjoittelija.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on tyttömäinen.

Vierailija
2/20 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tytötellään koska mulla on pienet rinnat.

T. N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tytötellä ihan rauhassa. Minä otan se vielä näin keski-iässä kohteliaisuutena. Kyllä mua vielä ennätetään pahaksi akaksi kutsua.

Tosin itselläni on tapana kutsua miehiä iästä riippumatta pojiksi, joten kaipa mua saa silloin tytöksi sanoa.

Vierailija
4/20 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun sinä lutuinen Markku-poika ruususuu näet minut vieläkin tyttönä 🤗 !

Tuo on kohtelias tapa vastata kohteliaan miehen kehuihin tytöltä näyttämiseen työelämässä. Perään hali ja poskipusu.

Vierailija
5/20 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tytötellä ihan rauhassa. Minä otan se vielä näin keski-iässä kohteliaisuutena. Kyllä mua vielä ennätetään pahaksi akaksi kutsua.

Tosin itselläni on tapana kutsua miehiä iästä riippumatta pojiksi, joten kaipa mua saa silloin tytöksi sanoa.

Minäkin sanoin yhtenä päivänä, kun muistelin uuden työkaverin nimeä, että mikäs sen uuden tytön nimi olikaan. Uusi "tyttö" on suunnilleen minun ikäiseni, eli nelikymppinen.

Joskus sitä vain tulee sanoneeksi ilman sen kummempaa merkitystä.

Vierailija
6/20 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin pojitellaan koska en ole koskaan ollut naisen kanssa ja ikää yli 40

Vierailija
7/20 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tinderissäkin näitä 45-vuotiaita miehenalkuja ja 50-vuotiaita pojankoltiaisia.

Vierailija
8/20 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun 81-vuotias äiti kutsuu melkein kaikkia itseään nuorempia naisia ja miehiä tytöiksi ja pojiksi. Vaikka jotain 70v naapuripariskuntaa katsoessaan sanoo, että "Siellä ne tyttö ja poika menee", vaikka nämä voisivat ikänsä puolesta olla jo isoisovanhempia.

Ihana 😍

Vierailija
9/20 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tytöttelystä. Pidemmät ihmiset pitää sitä huvittavana, lyhyemmät saa pyytämättäkin holhousta ja vähättelyä.

Vierailija
10/20 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias Marin on nuori, mutta 5 vuotta nuorempi Purra oli aikuinen nainen

Vierailija
11/20 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun 81-vuotias äiti kutsuu melkein kaikkia itseään nuorempia naisia ja miehiä tytöiksi ja pojiksi. Vaikka jotain 70v naapuripariskuntaa katsoessaan sanoo, että "Siellä ne tyttö ja poika menee", vaikka nämä voisivat ikänsä puolesta olla jo isoisovanhempia.

Näin ne mummot tekevät. Itse olin tuossa kerran reipasvauhtisella kävelylenkillä, niin sivukadulta tuleva (70-75 arviolta) mummu huikkasi perääni: "NOIN REIPAS POIKA KÄVELEE!" :D

M46

Vierailija
12/20 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minuakin pojitellaan koska en ole koskaan ollut naisen kanssa ja ikää yli 40

Miten olet onnistunut sössimään elämäsi noin totaalisesti?

Vierailija
13/20 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät ole? Eikö osaa nuoriso nussia?

Ap

Vierailija
14/20 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhun yli 50-vuotiaista miehistä poikina.

Ei tuota tarvitse ottaa niin vakavasti.

Vierailija
15/20 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tytötellään koska mulla on pienet rinnat.

T. N31

Otan susta vaimon.

Vierailija
16/20 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 v mies voi sanoakin 40 v:ta tytöksi.

Vierailija
17/20 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kuulosta enää elämisen arvoiselta elämältä.

Vierailija
18/20 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulijaa voi kivasti hämätä näillä. Puhutaan työpaikan tytöstä tai pojasta, mutta kyseessä onkin samanikäinen lähikolleega.

Vierailija
19/20 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen 36v voi olla ikänsä puolesta isovanhempi, jos täysi-ikäisenä tekee lapsen ja tuo lapsi samoin.

Vierailija
20/20 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä tytöttelystä. Pidemmät ihmiset pitää sitä huvittavana, lyhyemmät saa pyytämättäkin holhousta ja vähättelyä.

Laita korkokengät ja suorista ryhtyisi. Tuolloin moni mies on kanssasi samanpituinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi