Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?
Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.
Kommentit (3910)
Olen nähnyt koirani kanssa yöllä lenkkeillessä kummituksen. Koirakin jähmettyi sitä tuijottamaan. Mitään "luonnollista" selitystä sille ei kyllä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin aiemmin tähän ketjuun pari tosi tapausta omasta elämästäni. Moderaattori poisti ne. Tässä ketjussa ei siis saa puhua kummittelusta (äänet, esineet liikkuvat), ennakkoa avustuksista (erinäiset, selvänäkeminen, enneunet) eikä siitä miten "henkimaailman asiat" vaikuttaa arkielämään.
Moderaattori vihaa totuutta.
Tällä palstalla on moderointi joka kieltää uskonnolliset ja ilmeisesti myös hengelliset teemat. Ilmeisesti sanomalla on jokin tieteellinen agenda, tiede myöskin kieltää näiden olemassaolon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin nussimaan hyvän näköistä teini pillua. Oliko se Malmilla tai jossain Turussa.
Tämä on kyllä täyttä humpuukia
Olisi ollut niin yliluonnollinen kokemus ettei olisi unohtanut paikkaa koskaan.
Korjaus äskeiseen. Tekstinsyöttö sekoilee. Ei ollut tarkoitus kirjoittaa "ennakkoa avustuksista" vaan ennakkoaavistuksista.
Ja kyllä, minäkin olen elävä räyhähenki eli minulla on voimakas energia. Sähkölaitteet (valaisimet, tietokoneet) sammuvat itsestään jos minä olen huonolla tuulella.
Aloitimme spiritismin ” pelaamisen” lattialla 3 henkilöä aikuisia. Kirjahyllyssä raamattu kaatui ollut siinä paikassa vuosia. Siihen loppui se peli.
Olen sen verran rationaalisesti asioihin suhtautuva, että mitään yliluonnollista ei ole vastaan tullut puoleen vuosisataan. Toki joskus jotain hämmentävää ja säikäyttävääkin sattunut, mutta aina on selitys löytynyt melko pian. Joskus toki pimeässä mielikuvitus tehnyt tepposia ja kuvitellut näkevänsä jotain, mikä säikäyttänyt. Yleensä joku kanto/juurakko, jota luulee karhuksi tms., mutta tuo nyt ei kovin yliluonnollista ole.
Selittämättömimmät jutut niitä, kun vähän turhan usein on käynyt niin, että ajatellut pitkästä aikaa jotain kaveria/tuttua ja sitten hän on tullut pian vastaan tai ottanut pitkästä aikaa yhteyttä. Sen verran usein, että ihan ei sattuma noita selitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kotona eräänä talvi-iltana, kun alkoi kuulua hirveää pauketta. Selvästi portaikon ulko-ovea hakattiin lujaa. Katsoin ikkunasta siihen ulko-ovelle, kuka hitto siellä hakkaa. Ketään ei näkynyt eikä näkynyt varjoakaan, joka siihen oven eteen olisi tullut, koska oven yläpuolella paloi valo. Ikkunasta näkee siihen oven edustalle sen verran hyvin, ettei kukaan voi jäädä katveeseen. Sitten katsoin porraskäytävään, että jos joku on keksinyt mennä hakkaamaan ovea käytävän puolelle, mutta ei ollut. Ketään ei ollut hakkaamassa tuota ovea, ei ulkona eikä käytävässä, mutta kovasti hakkaamisen ääni kuului. Tätä kesti lähes puoli tuntia, kunnes loppui.
Tikka ? Lenkillä tuli kerran vastaan tikka katuvalon päällä ja takoi ihan tosissaan peltistä lampunvarjostinta. Luin jostakin tikkojen toisinaan viestittävän näin kauemmaksi kovalla metelillä asiaansa?
Meidän pihassa sähköpylväässä tikka on tehnyt tuota. Aivan järkyttävä meteli. Oli pakko mennä ulos, jotta lopetti.
Vierailija kirjoitti:
Korjaus äskeiseen. Tekstinsyöttö sekoilee. Ei ollut tarkoitus kirjoittaa "ennakkoa avustuksista" vaan ennakkoaavistuksista.
Ja kyllä, minäkin olen elävä räyhähenki eli minulla on voimakas energia. Sähkölaitteet (valaisimet, tietokoneet) sammuvat itsestään jos minä olen huonolla tuulella.
Olen nähnyt tällaista myös mutta vain oikeastaan jos henkilö on ollut jossain päihteissä ja esimerkiksi todella ylirasittunut, tm. Kannattaisi varmaan huolehtia vähän paremmin hyvinvoinnistaan ja tunne-elämästään, niin pysyvät sähkölaitteet ehjinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt tällaista myös mutta vain oikeastaan jos henkilö on ollut jossain päihteissä ja esimerkiksi todella ylirasittunut, tm. Kannattaisi varmaan huolehtia vähän paremmin hyvinvoinnistaan ja tunne-elämästään, niin pysyvät sähkölaitteet ehjinä.
Jonkun teorian mukaan poltergeistia aiheuttavat erityisesti miehet, joilla on etuotsalohkon ongelmia.
Voin melkein allekirjoittaa tämän. Vierestä olen nähnyt, mitä kaikkea on tapahtunut tällaisen ihmisen läsnäollessa.
Olin kävelyllä tiellä jolla oli katuvalot. Yksi sammui juuri kun tulin kohdalle. No, ei mitään, ne joskus sammuu. Seuraava sammui kun tulin kohdalle. Ja seuraava. Käännyin pois valaistulta tieltä, kun alkoi ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen sen verran rationaalisesti asioihin suhtautuva, että mitään yliluonnollista ei ole vastaan tullut puoleen vuosisataan. Toki joskus jotain hämmentävää ja säikäyttävääkin sattunut, mutta aina on selitys löytynyt melko pian. Joskus toki pimeässä mielikuvitus tehnyt tepposia ja kuvitellut näkevänsä jotain, mikä säikäyttänyt. Yleensä joku kanto/juurakko, jota luulee karhuksi tms., mutta tuo nyt ei kovin yliluonnollista ole.
Selittämättömimmät jutut niitä, kun vähän turhan usein on käynyt niin, että ajatellut pitkästä aikaa jotain kaveria/tuttua ja sitten hän on tullut pian vastaan tai ottanut pitkästä aikaa yhteyttä. Sen verran usein, että ihan ei sattuma noita selitä.
Käytännössä jokainen ajatuksesi vaikuttaa todellisuuteen eli kun ajattelet tuota henkilöä, lähetät hänelle telepaattisesti viestin tai energiaa, ja se voi inspiroida häntä soittamaan. Sitten jos haluaa oikein hc tasolla hihhuloida niin ihminen luo koko oman todellisuutensa joka selittää tuon, että tämä henkilö voi kävellä jopa vastaan, jos on ajatellut häntä. Nämä ovat eri todellisuuskäsityksiä.
3d tasolla ei tapahtu mitään materiaalisesta ja fysiikan laeista poikkeavaa
5d tasolla tapahtuu joskus jotain hassua ja ihminen on ehkä hieman tietoinen, että jotain muutakin kuin tämä materiaalinen todellisuus saattaa olla olemassa, mutta ei ymmärrä tai hallitse sitä
8d tasolla ihminen käytännössä hallitsee elämäänsä niin, että kaikki toimii harmoniassa eikä hänen oikeastaan tarvitse nähdä juuri mitään vaivaa, jotta asiat järjestyvät, tapahtuu ihmeitä ja kaikki toimii kuin junan vessa
12d tasolla ihmistä harvemmin enää kiinnostaa mikään mitä tapahtuu 3d tai 5d tasolla, esim. politiikka, työ, jne. elää täysin toisessa todellisuudessa ja ruumis saattaa ehkä näkyä toisinaan jossakin alemmilla tasoilla, mutta ei välttämättä sekään enää
Toimii toki niinkin, että jos joku tulee mieleesi ja suhtaudutkin tähän ajatukseen negatiivisesti, niin hän todennäköisesti ei soita sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt koirani kanssa yöllä lenkkeillessä kummituksen. Koirakin jähmettyi sitä tuijottamaan. Mitään "luonnollista" selitystä sille ei kyllä voi olla.
Millainen kummitus?
Näin uap:n eli kansankielellä ufon 90-luvun alussa. Minulla ei ennen tuota tapahtumaa oikein ollut mielipidettä ilmiöstä muuten kuin ajattelin niiden olevan jotain hörhöjen juttuja. Teini-ikäisenä yksin keskellä Etelä-savolaista heinäpeltoa se oli pelottava kohtaaminen joka jäi lähtemättömästi muistiini. En ole koettanut ottaa yhteyttä fuforaan tai mihinkään muuhunkaan asiantuntijaorganisaatioon tapauksen tiimoilta, mutta kyllä siinä muutamakin asia jäi mietityttämään että mitähän minä oikeastaan kohtasinkaan. Vuosia sitten satuin muissa yhteyksissä tapaamaan kymenlaaksolaisen itsekin ufon kohdanneen ja asiaa tuntevan, jonka mukaan kyseessä saattoi olla toistaiseksi tuntemattoman elämänmuodon etäohjaama lentolaite, siis eräänlainen drone jolla oli tuntemiemme fysiikan lakien vastaisia ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin nussimaan hyvän näköistä teini pillua. Oliko se Malmilla tai jossain Turussa.
Tämä on kyllä täyttä humpuukia
Olisi ollut niin yliluonnollinen kokemus ettei olisi unohtanut paikkaa koskaan.
Se teinikin taisi olla 57 v.
Vierailija kirjoitti:
Aloitimme spiritismin ” pelaamisen” lattialla 3 henkilöä aikuisia. Kirjahyllyssä raamattu kaatui ollut siinä paikassa vuosia. Siihen loppui se peli.
Niinpä. Älkää kokeilko edes. Itse olin vasta aloittanut alakoulun tuolloin kun sisareni ja hänen kaverinsa kanssa pelasimme spiritismiä. Uhkasin kertoa vanhemmille jos en pääse mukaan. No, peli alkoi, lasi liikkui ja saimme vastauksia mutta tuon jälkeen elämä mullistui, tuli sairautta perheeseen, kuolemia, minua kiusattiin koulussa, olin äitini kanssa onnettomuudessa, riitaa, ahdistusta, pelkotiloja. Pelkäsin nukkua isompana siinä huoneessa, olemme myyneet talon vanhempien kuoleman jälkeen, en haluaisi koskaan enää siihen taloon. Jostain syystä olen liittänyt kaiken pahan tähän tapahtumaan. Rukoilen useinkin ja olenkin saanut siitä turvan tunnetta elämäni aikana, haluaisin jollain tasolla tulla uskoon, niin sanotusti hurahtaa onnellisesti mutta en ole sitä vielä saavuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun teorian mukaan poltergeistia aiheuttavat erityisesti miehet, joilla on etuotsalohkon ongelmia.
Voin melkein allekirjoittaa tämän. Vierestä olen nähnyt, mitä kaikkea on tapahtunut tällaisen ihmisen läsnäollessa.
Myös teinit saavat aikaan näitä ilmiöitä. Liittyy tiettyyn ahdistukseen ja murroskauteen. On koettu, meillä sattui ja tapahtui silloin kun lapset olivat murkkuja ja teinejä. Nykyään rauhoittunut silloiset poltergaist ilmiöt. Ovat itse kertoneet myös kaikenlaisista ilmiöistä tuolloin, oli yhteisiä kokemuksia kuin minun omiakin. Mieheni on ateisti ja kieltää tuollaiset ilmiöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Älkää kokeilko edes. Itse olin vasta aloittanut alakoulun tuolloin kun sisareni ja hänen kaverinsa kanssa pelasimme spiritismiä. Uhkasin kertoa vanhemmille jos en pääse mukaan. No, peli alkoi, lasi liikkui ja saimme vastauksia mutta tuon jälkeen elämä mullistui, tuli sairautta perheeseen, kuolemia, minua kiusattiin koulussa, olin äitini kanssa onnettomuudessa, riitaa, ahdistusta, pelkotiloja. Pelkäsin nukkua isompana siinä huoneessa, olemme myyneet talon vanhempien kuoleman jälkeen, en haluaisi koskaan enää siihen taloon. Jostain syystä olen liittänyt kaiken pahan tähän tapahtumaan. Rukoilen useinkin ja olenkin saanut siitä turvan tunnetta elämäni aikana, haluaisin jollain tasolla tulla uskoon, niin sanotusti hurahtaa onnellisesti mutta en ole sitä vielä saavuttanut.
Ei se ole mitään mitä "saavutetaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kutsuisit sitä? Tuo saavuttaminen oli väärä termi, myönnän. Sanotaanhan kuitenkin raamatussa että koputtavalle avataan. Etsivä löytää. En vain sitten ehkä ole valmis koska samalla uskoontulo pelottaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kutsuisit sitä? Tuo saavuttaminen oli väärä termi, myönnän. Sanotaanhan kuitenkin raamatussa että koputtavalle avataan. Etsivä löytää. En vain sitten ehkä ole valmis koska samalla uskoontulo pelottaakin.
Joksikin luottamukseksi. Mutta itselläkin myös kokemuksia "pimeästä puolesta". Mikä uskoontulossa pelottaa? (jos haluat vastata)
Kirjoitin aiemmin tähän ketjuun pari tosi tapausta omasta elämästäni. Moderaattori poisti ne. Tässä ketjussa ei siis saa puhua kummittelusta (äänet, esineet liikkuvat), ennakkoa avustuksista (erinäiset, selvänäkeminen, enneunet) eikä siitä miten "henkimaailman asiat" vaikuttaa arkielämään.
Moderaattori vihaa totuutta.